دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


سمت چپ..

heartwink

اومو:)

♛لینـ בا♛
*-*

این شکلی نشو لینداشی:(

♛لینـ בا♛
هرشکلی میشم میگی نشو !!
چی بشم پس؟
0-0

آه ببخشید..

♛لینـ בا♛
خواهش :|

چه با حال

♛لینـ בا♛
سلام کتایون جان خخخخخ

خوشبحالش :)

♛لینـ בا♛
ممنون^^

بوبویی اوس به الس :(

من ته ندالم تشیو ته باعاس نشبت داسته باسم :(

♛لینـ בا♛
پیدامیکنی :)

واو چه جذاب :)

این از اوناش بود

 

♛لینـ בا♛
دقیقا :)
واو یه نسبت پیدا کردم
♛لینـ בا♛
چی؟
هیچی مونده بودم نسبتش باهام چیه فک کنم این جواب درستی باشه
♛لینـ בا♛
اهاااا
اره اره :)
جون لبخندشو
♛لینـ בا♛
هورنی شدی جیگر؟؟
XD
ره بدجور
♛لینـ בا♛
عژب 0-0
کیوت نشو از جمع جذابا یکی کم میشه
♛لینـ בا♛
جون باوا
جذبت تو حلقم

یس یس یس قر بده قررررر بچرخون و بلرزون و ماشه رو بچکون و زر نزن چ زری دارم میزنم مگ
♛لینـ בا♛
افرین
کامل به عقلت نداشته ات یقین پیدا کردم
جیییییییییخ
♛لینـ בا♛
چیه باواااا؟؟؟
چته تو؟؟ خل شدی؟؟؟
خصوص بده ببینم چه مرگته..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ