دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


داستان نویسی :)

راستی بچه ها..

برا اینکه شخصیت پسر هم داشته باشه

میتونین از پسرایی که میشناسین هم معرفی کنین

بهشون بگین اگه خاستن بیان اینجا

و اینکه اگه میشه تو وبتون اونایی که شخصیت شدن

پست کنن که شخصیت ها و دنبال کننده هاش بالا بره

ممنون جیگرهای من :)

.

.

سلام دنبال کننده های جیگر و خفنم :)

میخوام یه داستان ایرانیو شروع کنم..

ازتون نظر میخوام درمورد هرچیزش..

ژانرش..شخصیت هاش..اتفاقاتش..و غیره..

میتونین تو داستانم هم باشین..با شخصیت خودتون..

پارت پارت مینویسیم که بتونین با داستان

خودتون رو وفق بدین..

هرکی باشخصیت خودش میتونه یه اتفاق داستان باشه..

هرجور شخصیت و نقشی که میخواین میتونین باشین..

خوب منتظر نظراتتونم..

برام فرقی نداره..نشد هم نمینویسمش :)

wink

اسکول لایف 

کمدی

منم باشم؟

♛لینـ בا♛
اوه یس عالیه :)
اره باش چرا نباشی..
شخصیتتو تعریف کن کامنت بده
اولین شخصیت :)

نظر من اینه ژانرش: اجتماعی رمانتیک و پلیسی باشه... ولی خو اکثر این پلیسیا یخورده اذیت میکنه ولی خو دست به قلم تو باید خوب باشه لیندایی...

♛لینـ בا♛
اجتماعی که سرجاشه :)
رمانتیک هم نباشه داستان بیمزه میشه
پلیسی هم که باید دسته جمعی بنویسیم
چون چندتا عامل باهم باید یجا باشه

نمیدونم دست به قلمم چجوریه:/
خوندی فیک دختر پسریمو از جونگ کوک؟؟

نمد

ایرانیش چجوریه؟

اصن ژانراش چیه؟

رمنس؟درام؟اسمات؟

♛لینـ בا♛
ایرانی خوب زندگیت هرجوریه اونجوریه دیه
دوتای اول اره ولی اسمات نه
چون ایرانیه عزیزم :)

میشه منم باشم لینداشی¿¿

♛لینـ בا♛
اره عزیزم
شخصیت و نقشتو بگو و کامنت کن
دومین شخصیت :)

اخع من کلا اسمات میخونم😂

خب من ادمیم ک خیلی میخندم و بقیه رو هم میخوندونم

اما خو غم و درد زیاد دارم رو نمیکنم

بوی وید گرل ؟

یا 

گرل ویدگرل؟

♛لینـ בا♛
بوی وید گرل بیشتر..
میدونم منم اسماتیم ولی خو این ایرانیه عزیزم :)

درمورده چیه داصتان؟؟

♛لینـ בا♛
شخصیت هاش قراره بسازنش
روند ثابت و تعیین شده نبداره جیگور
میذارمش به عهده شخصیت هاش و با ایده های اونا میرم جلو

نه نفهمیدم کدوم فیکه برا توعه بیخیال شدم ولی فیک وندا رو میخونم بنظرم قشنگه...

خب لیندا اگه یجا برا منم بود منم بنداز تو این داستانت😂

+میتونم کمک بدما... مثلا خودم رمان مینویسم البته مثلا😂😂

♛لینـ בا♛
برا من اسمش خون آشام منه
از اول ورودم به بیان شروعش کردم :)
تو سایتم هستش

باشه میندازمت XD
شخصیت و نقشتو مشخص کن و کامنتش کن

+ حتما ازت کمک میگیرم رفیق گلم :)

شخصیت سوم :)

نمیشه گرل وید گرل باشع؟لطفاااااااااا؟

بتون میتونم بگم اونی؟

♛لینـ בا♛
اره بوگو

نمد اخه ایرانیه
اگه بخاد بره تو سایتای دیه هیت میگیره :/
بازم درموردش فکر میکنم عزیزم :)
هستی دیه حتمی؟؟
اگه اره تاییدش کن و شخصیت و نقشتو بگو
تو پست بعدی که میذارم اسمتو بنویسم با نقش و شخصیتت :)

من نمیدونمم😅

هرجور خودت دوص دادی جلو ببرش

ببین شخصیتایه دیگه چی میخان منم یه جایی جا بده😅

♛لینـ בا♛
هیچی تو ذهن ندارم
حتمی بودنتو تایید کن شخصیت ها که جم شدن
نقش هارو تعیین میکنیم :)

اوکی میرم میخونمش فقط خیلی خشن نباشه ها با من جور نیس😂

 

بزار اول یکی یه نقش معرفی کنه منم خودمو میندازم توش

♛لینـ בا♛
نه زیاد خشن نمینویسم
بنویسم جاتونو خیس میکنین XD

حتمی بودنتو تایید کن که تو پست بعدی اسمتو بنویسم حتما :)

اره باو هستم

خو گفتم ک همون ی دختر ب ظاهر شاد ک کلی درد دارع اما همیشه میخنده

اسکول لایف باشه هااااا حتمی^^

♛لینـ בا♛
چشم عزیزم :)

اونم به چشم :)

میسی اونی^^

♛لینـ בا♛
فدامدا عزیزم :)

اوکی خب من

دختری که از عاشقی بدش میاد و پایه همه خنگ بازیاس... به وقتش میتونه جدی باشه به وقتش دیوونه... یخورده ترسناک بنظر بیادم بهتر

اینجوری میشه؟؟!! اگه چیز دیگه ای تو ذهنته بندازیش روم پایم...

♛لینـ בا♛
عالیه :)
داره نقشت تو ذهنم شکل میگیره :)
مجرد بمونی مشکلی نیس ینی دیه؟؟
مثلا میتونی خاهر یکی باشی یا ماموری چیزی :)

خو اونی وبمو داری؟

الان شخصیتمو میدونی دیه؟

♛لینـ בا♛
اره دارم عزیزم
شخصیتت هم حله
تو هم تو وبت تونستی بذارش
شخصیت پسرهم تونستی جور کن :)

من باشم؟

♛لینـ בا♛
سلام صدرا شی :)
اره چراکه نه :)
شخصیتت رو مشخص کن و کامنت بده :)
چهارمین شخصیت :)
(پسر)

^^

نه نه چه مشکلی عای سو مجرد😂

اره خوبه اینجوری خیلی بلا ملا هم سرم نمیاد😂

 

+ بزار ببینم پسر تو دست و بال داریم یا نه...

♛لینـ בا♛
اوکی پس حله XD

+ممنون جیگور
تو سایتتم بگذار ببین شخصیت میاد یا نه :)
میسی :)

خو اون وب قبلیمو حذفیدم

تو این وب جدیدم گذاشتمش برات

♛لینـ בا♛
مغسی عزیزم:)

نمد

داستان چ مدلیه؟

♛لینـ בا♛
داستان اسکول لایف ینی همون تقریبا توش مدرسه ای داره
رمانتیک و هیجانی و کمدی
یکمیم پلیسی چاشنی اش میکنیم
روند داستان از زبون بیانیاییه که توش شخصیت دارن
کامنت هارو بخون ببین چجوری شخصیت دارن توهم بوگو
داستان هم به دست نقش هاش میره جلو
منم با ایده و نظر اونا میرم جلو :)

یس😂

 

+او لیندایی فلا نمیشه اکثرا فکر میکنن علان تو بیان نیسم...

♛لینـ בا♛
عژب :|

بازم بگرد بوبین میابی یا نه
منم میگردم :)
حداقل سه تا بشن :/

فخط یکی پیدا کردم توم میشناسی فکر کنم پایه باشه بزار باش بحرفم... ولی میشناسمش میاد... نیومد خودم میارمش😂

♛لینـ בا♛
ماهی ارو میگی؟؟
همون هیچکس؟؟
اگه اونه که خودم بهش گفتم

عررررررررررررررررررر چه باحال میشه 😊

از نظر بنده وقتی یه نقشه پسر دارین براش نقش مقابل بیارین اخر داستان هم عروسی 

😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

نظرمو گفتم 😐

♛لینـ בا♛
اره مودونم XD
باوشه همینکارم میکنیم :)

عه چه زود... میخواستم خودم بکشونمش.. عیب نداره بزار باز میگردم

♛لینـ בا♛
اره دیه کککک
من زودتر جنبیدم
اگه با حرف من نیومد تو بیارش XD

نمیشه دختر دختری باشع؟؟

♛لینـ בا♛
فعلا تصمیم نبگرفتم :/
چون ایرانیه ممکنه هیت بگیره بجای فالوور :/

اها:/

من نمد چی باشم ناموصن:/

♛لینـ בا♛
یکم بصبر شخصیت ها جمع بشن اونم مشخص میشه :)

بوشه:)

♛لینـ בا♛
^-^

لینداشی خودتو همصرتم هصتین؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد شاید نباشم شاید باشم
همسرم نه نیست :)

نمد چرا ولی دلم موخواد تو داستان باشم =\

 

 

 

 

 

تو لو خودا منم تو داشتانت جا کن 

ترجمه ↑ تو را به خدا مرا هم در داستانت جا بکن 😭

♛لینـ בا♛
ترجمه نکن بلدم لوخونم XD
باوشه شخصیتتو کامنت کن کامل شد اسمتو مینویسم
بودنت حتمیه دیه؟؟
وسط جا نمیزنیا!!
پنجمین شخصیت :)

سلام لیندا اونی^_^

من آیسا ام

دخی محنا^^

 

میشه منم تو داستانت باشم؟پیلیز^3^

♛لینـ בا♛
سلام عزیزم:)
میدونم

اره چراکه نه :)
شخصیتی که داریو کامنت کن بنویسم اسمتو
بودنت حتمیه دیه؟؟جانزنیا وسطش :)
ششمین شخصیت :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۵:۳۲ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

چه خفن...😐👌💗

♛لینـ בا♛
اری فرزندم :)

اوکیهه

♛لینـ בا♛
^-^
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۵:۳۵ Мистер гитлеон

منم باشم😭

♛لینـ בا♛
عمرمممممممممممممممممم
باشه عزیزم توهم هستی :)
هفتمین شخصیت :)))

با نام و یاد بنگتن 

مینا هستم ۱۴ سالمه =\

عاشق اهنگ  

کودک درونم فعال بید (هنوز کودکما 😐)

بامزه ،خل و چل ، تنبل =\

دو ساعت فکر کردم برا همینا 😂

♛لینـ בا♛
حله جیگر :)

ووویییی کومائووووو^3^

نه باو.واسه چی جا بزنم؟😅😅😅

 

اونی من خیلی وختا خل بازیام گل میکنه.یهو جدی میشم ولی ممکنع بعدش یهویی مسخره بازی در بیارم

(میدونم خیلی عجیب غریبمT_T) احساساتی هم هستم.فیلم غمگین نگا کنم سریع گریم میگیرع.عصبانی شدنامم خیلی وحشتناکه.کلن نمیشه تو اون لحظه منو متوقف کرد

 

نمیدونم خوب توضی دادم یا نه.ب بزرگی خودت ببخش^^

♛لینـ בا♛
نه عزیزم کامل و خوب بود عزیزم :)
حله :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۱۳ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

عاقااااا

کلی با خودم کلنجار رفتم...

منم میخواممممم 

جا هس هنو؟

 

♛لینـ בا♛
یس یس هست عزیزم :)
شخصیتتو کامنت کن عزیزم
بودنت حتمیه دیه؟؟ جانزنی وسطش؟؟
هشتمین شخصیت :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۱۹ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

نه نه هستم...

هلیا...۱۳ ساله از چلغوز اباد 😊😁😑

خب...خیلی اهل عشق و عاشقی نیستم.....بدم میاد

اصصصصلاااااا لوس نیستم....و دچار الکسیتایمیا هستم(نمیتونم احساساتمو ابراز کنم😑) حتی در حد عزیزم هم نمیتونم به کسی ابراز محبت کنم...😑😑😂

بی تفاوت...عبوس

یکم خشک

ایششششش...چه شخصیت عنی برا خودم تعریف کردم 😂

همین دیه...

بگم بازم؟ به خدا چیز دیگه ای به ذهنم نمی‌رسه😐😑😂

 

 

♛لینـ בا♛
نه فهمیدم جیگر :)
برات نقش باحال داره شکل میگیره تو ذهنم :)
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۲۴ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

اووووو

یا ابرفزل 😂💗

 

♛لینـ בا♛
نگرون نباش خوبه XD
دوشنبه ۵ خرداد ۹۹ , ۱۶:۲۵ —(••÷[ 𝓗𝓮𝓵𝓲𝓪 ]÷••— **

خب خدارو شکر...😂💖

♛لینـ בا♛
:)

اونی تا الان شخصیتارو نمیتونی تو ی پست بگی؟

♛لینـ בا♛
میگم عزیزم دارم جمع بندی موکونم بذارمش :)

ووووییییی قربونت

فقط زود بزار ک هیجان رفتم قرص خوردم😂😂😂

♛لینـ בا♛
کککک باشه عزیزم :)

تا ی رب دیگ میشه بزاری؟😂😂😂

ععععررررررررررررررررررررررررررررررررر

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم میذارم XD
نت قطع نشه میذارم :)

تورو جون هرکی دوست داری الان بزار😭😭😭

میدونم رو مخم ولی درک کن هیجان زده ام😂😂😂

♛لینـ בا♛
گذاشتم :)

 شلام اونی منم موخوام باشم🙄

میشه یا دیر گفتم؟

♛لینـ בا♛
نه عزیزم میتونی باشی گلم :)
شخصیتتو اسمتو کامنت کن تا بنویسمش :)
آخرین شخصیت :)

ممنون😘

اسمم معصومه ست،15سالمه . تو جمع زیاد حرف نمی زنم. یه چیز غمگین بخونم یا ببینم سریع اشکم در میاد ، ولی جلو کسی گریه نمیکنم.
خوابیدن رو دوست دارم ، یکم تنبل و غُرغُروام.
اگه یه روز کامل غذا نخورم چیزیم نمیشه ، مثل رباطم
دوستم (آیسا)بهم میگه آدم فضایی و منطق دارم درحد چیززززز
(راستی من همونTAETAE هستم داخل وب قبلیت)

♛لینـ בا♛
یس یس فهمیدم عزیزم :)
حله :)

موسه منم بوباسم بابایی ؟؟

 

به نظرم یکم طنز باشه با یکم جنایی ..

♛لینـ בا♛
همونجوریه
شخصیت ها زیاده عزیزم تموم شده
اگه شد میذارمت :)

مهم نی ...

♛لینـ בا♛
:)

...

♛لینـ בا♛
برچسب :/

اونجام ..

♛لینـ בا♛
:|

آدا پلتدالی :/

♛لینـ בا♛
کارداشتم عزیزم :)

اشتال نداده ..

♛لینـ בا♛
ببخشید :)

نوموآد :(

♛لینـ בا♛
ببخشید عزیزم :)

ندو دیده اینو بابایی :(

♛لینـ בا♛
آشتی؟

اهم ...

♛لینـ בا♛
:)

باسی آستی باباییم :)

آستی آستی :)

♛لینـ בا♛
ای قربونت بشم من عزیزم :)

اوداااا نتووونههه باباییممم

من دیله موتونم بد :(

♛لینـ בا♛
عزیزدلمی دخملم :)

سوماعم بابایی دونم :)

آ باب یو باباییم  :)

♛لینـ בا♛
منم عزیز دلم :)

ادا پلتدالی دوات نتونن یه بخ :(

♛لینـ בا♛
نه یواشکی اومدم :)

ککک

بابایی املوژ لفتم بیدون :)

به تسی ندیااا

♛لینـ בا♛
باشه
حالا کجارفتی؟؟

بیدون سهل :)

لفتیم شوبونه اودیم :)

تولیممم عتش ددفتیم :)

♛لینـ בا♛
اووو پس خوش گذشته به دخملم :)

هوم :)

تاشتی توعم بودی:(

بابایی تو تی ؟

♛لینـ בا♛
همینکه بهت خوش گذشته کافیه عزیزم :)

من هیچی تو خونه کارکردم :)

میان بابایی ...

تاشتی بودم تومتت میتدم :(

♛لینـ בا♛
کنچانا عزیزم :)

بابایی خشته سودی ؟؟

♛لینـ בا♛
نه بابای قویه عزیزم :)

مودونم دویه :)

باباییه من همیسه دویه :)

ودی ساعد خشته سه یه وخ :(

♛لینـ בا♛
خسته هم بشم استراحت میکنم عزیزم :)

ژود ژود اشتداحت تون باسی بابایی ؟؟

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم :)

برم دیگه
شبخوش بابایی :)

بابایی سب بدیل :)

اوب لالا تونی :)

ابای اوب ببینی :)

♛لینـ בا♛
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ