دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


شکل زیر را تعرف کنید!

laugh

قیافه ى من وقتى با امید تقلب از خواب پا میشم واس امتحان عانلاین..و میبینم سوالا از تو کتاب نى.. 😒😒

♛لینـ בا♛
XDXD
خوب اون انگشته تعریفش چیه

واسه معلمس دیه.. 😬😬😬😬😬💣💣

♛لینـ בا♛
کککک وای خدا XD
افرین خوب گفتی

تخخخخ

♛لینـ בا♛
تعریفته این ؟ XD

😂  قیافه من وقتی دوستم میگه من سوال 3 رو بلد نیستم نمیتونم تغلب بدم اما تو سوال 4 رو به من بگو 😂 

♛لینـ בا♛
دقیقااااااااااااا XDXD
منم همینکارو میکردم XD

قیافه من چن روز پیش -__-

♛لینـ בا♛
XD

/=

♛لینـ בا♛
=/

نخند اصلا این مسئله خنده دار نییییی

ریده شده بهممممم XD

 

♛لینـ בا♛
چرا ؟

قدم :/

♛لینـ בا♛
اها :)

هوم :/

♛لینـ בا♛
:)

ط آخر نگفتی من چی صدات کنم /= .

یعنی اسمطُ نگفتـی /=

♛لینـ בا♛
 :)

(=

♛لینـ בا♛
=)

روز اول شنبه هفت صبح

♛لینـ בا♛
بههههههههههه نسیبهههههههه
کباصت کدوم گوری هستی تو هاااااااا؟؟؟؟؟؟؟
مارا فراموش کردی گم و گور شدیا عبضیییییییی
کیفاصتتتتتت 😑😑😑😑😭😭😭😭😭

و با توصیف شدیییدا موافقم 😑👌🖕

لیندایااااااااااااااااااااااااااااا خوبییییییییییییی؟؟؟

منن گوهههههههه بخورم فراموشت کنمممممممم...کانم دریده شده ب مولا:|

 

 

هق هق یادم ننداز....تف توش...

♛لینـ בا♛
گوه نخور عنترررررررررر یه سر هم نمیزنیییییب 😑😑😑😢😢😵😵😵
خوبی خودتتتتتت؟؟؟

باشه 😢

من گوه خوردم لینداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

اره بابا خوبم تو خوبی؟

♛لینـ בا♛
عنترررررررررر رر بی ادببببببببببب
حالا خوبه رفیق فاب خودم بودیییییی هقققق هقققققق عاشق شدی فراموشیدی 😭😭😭😭😭😭

ایم یور عنتر برقییییییییییییی

مرا ببخش ای لیندای کبیر شکر قهوه ای خوردمT______________T

♛لینـ בا♛
آفرین عنتر برقی دیه نبینم فراموشم کنیاااااااااا 🔪🔪🔪🔪😠😠😠😠
اینبار از گناهت می‌گذرم عنتر برقی دیه تکرار نشه لطفا 😐😐
من چقدر بامزه و مهربونم اصلا 🙄🙄😬😬🤣🤣🤣

به شرافتم قسم لیندا شهههههههه*0*

چشم:|

جررررررررررررررررررر خدای بخشش لیندا خفن!

♛لینـ בا♛
افنر آفنر نسیبهههههه.. چقدر دلم تنگ شده بود اینجوری بحرفی عنتر برقی خودم 😍😍🤣🤣🤣🤣🤣
کاش اون دوران شاد بیان دوباره برگرده 😑😑😑
جر نخور بدم میاد از بس یکی گفته هی جرررر😠🔪😕

اوه چش دیگه جر نا!! اوکی اوکی*-*

الهییییییییییی لیندایااا منم دلم تنگولیده بود قد مولکول چس:"((((

اره برگرده...بیان ی مدت خیلی گلستون بود الان شده کویر لوت...

♛لینـ בا♛
افنر 😋
منم منم خیلی 😧😢😢😭😭😭😭
کویر لوت چیه باو شده قبرستون یا مرثیه خونه 😑😑😑🔪🔪🔪
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ