دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


اگر آهنگ ها آدم بودن !

سلام smiley

بریم سراغ آهنگ های من  wink

1.Bu Sharki

یه آهنگ ترکیه ایه..از Irem Derici..اینم متنشه !blush

خوب اگه یه آدم بود :enlightened

یه دختری ک تویه یه ساحل نشسته و با عشقش حرف میزنه..cheeky

احساس عمیقشو براش میگه..اینکه براش چه اهمیتی داره..heart

یه دختر آروم..لطیف..heart

خنده رو..احساساتی..angel

و در عین حال زخم خورده..sad

 

2.Kafie Bekham

یه آهنگ باحال از آنیتا !laugh

خوب اگه یه آدم بود :enlightened

یه دختر نسبتا شاد..laugh

پایه ی هر خرابکاری (تمیز البته)با رفقا..devil

بیخیال عالم.. ولی پاک ..cool

اهل خل بازی با رفقا.. حرص درآر..devil

و البته یه دختری که اسپورت و لش تیپشه ..wink

 

همینا به ذهنم اومد !frown

مسخره هم بود به بزرگی عالمانه اتون ببخشید !indecision

و ممنون از هیچکس ( ماهی جون ) بابت دعوت من به این چالش !laugh

درضم ماهی جون این به ماهی ای مثل تو میگن من اسم دارم و بهت گفتمش !!indecision

 

کسیو ندارم برا دعوت..هرکی دلش میخواد از طرف من خودشو دعوت کنه !cheeky

روز و شبتون خوش !heart

 

تو منو داری نونا :[

البته من شرکت کردم قبلا :|

♛لینـ בا♛
ممنون عزیز نونا :)
دیدم برا تورو :)

منم میخوام بشرکتم ولی نمیشه

ایشالا دفه بعدی:(

♛لینـ בا♛
عژب :/
باوشه :)

اونی  تو میتونستی منو دعوت کنی :(

♛لینـ בا♛
خوب بذارش عزیزم :)

اهان ^-------------^

اهنگ Wuji :(بیکلامش با فلوت)

یه عدد لان ژان 36 ساله که لباس سفیدی پوشیده و منتظر وی یینگه زیر یه درخت کنار یه عالمه خرگوش سفید پشمالو^------------^

اهنگ (نرو مهدی احمدوند)

یه پسر 28 ساله که زیر بارون راه میره و خیلی سردشه و داره گریه می کنه و همزمان این اهنگو زمزمه میکنه... این اهنگ خیلی خاکستریه ب نظرم...

اهنگ غیر قابل استافاده از یین لین :

خواهر 24 ساله ای عاشق برادرشه و توی قصرهای قدیمی چینی داره دنبالش میگرده...

.

.

.

^----------------------^

♛لینـ בا♛
پستش کن خو عه :/

باشه اونی فردا پر و پیمون تر پسیتش می نمایم ...

♛لینـ בا♛
ککک باوشه عزیزاونی ^^

خیلی قشنگ رفتی چالشو

توصیفات باحال بودن لیندایی

♛لینـ בا♛
مرسی عزیزم :)
نیستیا هستی شهههههههه
من اوردم پوکوندمت بیان
بعد فراموشم نمودیییییی

بیا این هستی شهههه رو بخاطره بی معرفتیش دعوا کن😥😭

چینجا ببخشید..حق داری...اوف برمن

این چندوقته خیلی گیج میزنم وبارو یادم میره

میخام عرر بزنم😭😭😭

خوبی لاولی؟؟از درسات چخبر😒😭

♛لینـ בا♛
خوبم
بزنمت اسلش شیییییییییییی
درسا عنهههههه

اندهععهه م گوناااممم خا دلت یکم بسوزه براممم😭😭😭😭😭😭

درسا گوهه😑😑توروحه همشون

♛لینـ בا♛
سوخت برات XDXD
دقیقاااااا

وای ننه اخ جون😂

ینی دیگه منو نمزنی؟؟

تو نمیترسی لیندا؟

♛لینـ בا♛
نه XD
ازچی؟

از....کنکور

♛لینـ בا♛
بدنم سرد میشه یادش میفتم باو 0-0

😐

چروووووو؟؟

چ خاصی تو لنتی😂💕

♛لینـ בا♛
نمد 0-0
چون هیچی نخوندم اخه 0-0

جالبه

منم هیچی نخوندم

ولی من برعکسه توسره درس نخوندنم ترسیدم

میگم...احیانا وقتی نخوندی نباید مثه من شی؟😂😂

♛لینـ בا♛
نمیدونم
فکنم شدم یادم رفته XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ