دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


مرگه..

"Kim Linda"

کپی=بی شخصیت

پنجشنبه ۵ تیر ۹۹ , ۱۸:۱۹ روانشناس روانی

:(

♛لینـ בا♛
:)

عرررررر 😂😂

کوچه علی چپ کودوم وره رامو گم کردم 😂😂

چوطور موتوری خانم معتاد ورزش ؟؟؟

♛لینـ בا♛
خوبم عزیزم
کوچه علی چپ رو مسدود کردن XD

بد :/

من کوچمووو میخوااااام :/

♛لینـ בا♛
XDXD

نخندد

من کوچمو میخوام ...برام بازش کنییییییییییییییییییییننن

لفطااااااااااااااااااااااااااا 

♛لینـ בا♛
دست من نیست دست شهرداریه XD

بولو سهدالی لو دبا تون بدو باژس تونن

♛لینـ בا♛
منو میندازن بیرون XD

اشتال نداله دوباله بولو ..

♛لینـ בا♛
باوشه XD

افدین :)

♛لینـ בا♛
میسی :)

بدو دیدههه

♛لینـ בا♛
باز شد XD

اعععع آخخخ دووووونننن

لفطممم من ‌....

دیده دوملتو نومیبینییی

بابااااای

♛لینـ בا♛
عجب :|

تدا عژب ؟

♛لینـ בا♛
رفتنتو میگم XD

اوب موآم بلم دیده ..

موام بلم دیده ام نیام پیست :)

توتمو بیستل دوش :)

♛لینـ בا♛
ای باواااااا
کوچه اتو بیشتر دوست؟
منم سپهرمو بیشتر دوست :))

بد -_- 

دعلم باعات دیده ..

 

بااای فول اور -______________________-

♛لینـ בا♛
-_-

کات 

♛لینـ בا♛
کات XDXD

دیه دخترر نداری -_-

 

ول حق نداری یکی دیه رو جایگزین کنی -___-

ککک

♛لینـ בا♛
اها 0-0
باشه XD

چش بر قلمبیده 0-0

 

♛لینـ בا♛
XDXD

خوش بخندی :)

♛لینـ בا♛
تو هم :)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ