دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


عکس برا خنده 0-0

یه چنتا عکس آوردم بلکه بخندینlaugh

منکه دردام تازه شد crying

 

الهی بگردم crying

 

 

والا indecision

 

 

داداش حال میده اون بالا؟؟ XD

 

-------------------------------------------------------------------------------

پ.ن : یسه اتونه دیه XD

خندیدین دعام کنین XD

 

درس خوندن ساعت سه صبح .. هق :"]

من اینجوریم ... هق

♛لینـ בا♛
منم T~T
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۵:۳۰ —••÷[Iռƈօռֆƈɨɛռȶɛ ֆօʟɛɨʟ ]÷••—

خیلی خوب بود 😂😂😂😂😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
مودونم
چون خودم کلی سرش هلاک شدم XD

عرررررررررر فقد اونی ک کف زمین نشسته بود جاسسستتتتتت............

♛لینـ בا♛
سر اون پوکیدم لامصببب XD

مگ دانشگاه نمیری نونا ؟! :|

نباید درس بخونی که !!!

♛لینـ בا♛
پشت کنکوریم عزیزم :((
میگن دکتری قبول شو و منم نمیخام :((

اونیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی جیگر کی بودییی تو عزیز دونسنگگگ؟؟؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمیدونم عزیزاونی ^^
XD

ووویییییییی ^---------------^

 

♛لینـ בا♛
^^

درس خوندن سه صبح

من اینطور نیسم

همه چیو شبا و اول صبا درک میکنم

چون تایم کمتری دارم سعی میکنم بهتر بفهمم

و خب...

گوز میام!

♛لینـ בا♛
XDXD
منم اون تایم ها بهتر میفهمم 0-0

من از پزشکی چیزم میگیره T----T

موفق شی :[

فایتینگ :[

♛لینـ בا♛
منم 0-0
دعا کن قبول شم دس از سرم بردارن T~T

😂😂😂😂

سلام گلم خوبی؟

الهی دلم کباب شد عکس دومیه رو دیدم😢😢

♛لینـ בا♛
سلام گلم
بخوبیت چه عجب سر زدی :|
منم T~T

من هیچ وخ سه صب درس نخوندم :/

معمولا قبل خواب و بعد خواب میخونم 😂

تو اون موقع انگار تو مخم تزریقشون میکنن

♛لینـ בا♛
من کلا شبا بهتر میخونم 0-0

قربونت 

آخه وب دیگه ای زدی تازه دنبال کردم

اسمتم ک عوض شده بود تا بیابمت طول کشید😊یکم دیر شد از اون طرفم هی باید درس بخونم واسه کنکور بابام میگه باید پزشکی قبول شی

باید خودمو بکشم دیگه😢

♛لینـ בا♛
اوه0-0
بابای منم :///
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۷:۲۸ زندگیم هلیام (لعنت به ...)

خخخخ

♛لینـ בا♛
XDXD

برگام‍!😹!

♛لینـ בا♛
منم XD
چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۸:۵۰ احساسات پاک یک پسر خوب

سلاممممم تو رو پیدا کردم بالاخره ولی اسمت یادم نیست

وب قبلیم فیلتر شد😓

♛لینـ בا♛
XDXDXD
منم هی میگم این پسر کجااااس
خوش اومدیییییییییییی
لیندا میباشم

چهارشنبه ۱۱ تیر ۹۹ , ۱۹:۱۸ فاطـــღـــمـه ツ

خخخخخخ

♛لینـ בا♛
XD

شت😂😂😂🤣🤣🤣🤣✋🏻✋🏻✋🏻

♛لینـ בا♛
XDXD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ