دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


همه به یکی نیاز دارن

همه ادما تو زندگیشون به یکی نیاز دارن

اون ادم میتونه هر کسی باشه

دوست

رفیق

خواهر

همدم

همدرد

هر کی

کسی که وقتی حالت خوب نیست بتونی بهش بگی داغونم

کسی که وقتی فهمید حالت خوب نیست همه چیو بزاره کنار و بیاد کنار تو باشه تا حالت خوب بشه

کسی که بدون هیچ توقعی کنارت میمونه

کسی که بهتر از خودت تورو میشناسه

و داشتن این ادم تو زندگی ینی خوشبختی

 

 

+مخاطب خاص داره

من شخصی ب نام لیندا رو دارم که همه اینا هس منتها خوشبخت نیستم ...

رفیق خوب ینی لیندا تمام !

رو حرفمم حرف نزنین اه ..

.

.

.

...

atseh .r
😂😂😂😐😐
اوکی😂

کیست این ادم خوشبخت ؟؟😍

atseh .r
نمیگم یه رازه😂😂

:/ من سعی میکنم واسه همه همین باشم اما اگه همه مثل من باشن هیچوقت به کسی مثل من نیاز پیدا نمیکنن 😂 😂  چی نوشتم به به 😂  وقتی حالم خوب نیست تنها کاری که نمیکنم ارتباط با بقیه هست تو اتاقم خودم و خودمم 😂  بعد گذشت یه چند روزی از خوب شدن حالم تازه تازه میام و از دنیا خبر میگیرم

atseh .r
😂😂😂 من دقیقا برعکستم وقتی حالم خوب نیست میرم بیرون
پنجشنبه ۱۲ تیر ۹۹ , ۰۰:۲۵ زندگیم هلیام (لعنت به ...)

من نداشتم T.T

atseh .r
پیدا میشه
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۰۵:۱۴ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

اگ ع اینا پیدا کردی ب منم بگو ..

atseh .r
من که پیدا کردم
تو بگرد پیداش کن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ