دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


زمین :/

"Kim Linda"

کپی=بی شخصیت

👌🏻👍🏻

♛لینـ בا♛
:))

من می خوام کپی کنم*-*

♛لینـ בا♛
نکن دای عه 0-0
زحمت چحمیشم اخی 0-0

واو

♛لینـ בا♛
yeah
0-0

لیندا ایز ایت یو؟ *-*

♛لینـ בا♛
یس آی عم 0-0

مگ خدت نوشتی ک میگی کپی / بی خشصیت !

♛لینـ בا♛
اره عکس رو خودم درستش کردم و نوشتم

لینداو*-*

♛لینـ בا♛
بلو ؟ 0-0

سلاوم*-*

♛لینـ בا♛
سلوم 0-0

خوفیو؟ *-*

♛لینـ בا♛
خوفیوم 0-0
تو چیو؟

منم خوفیم*-*

♛لینـ בا♛
دیه چ خفور؟؟ 0-0

خفری نبیه*-*

♛لینـ בا♛
هاا 0-0
که اونگونه 0-0
چه موکونی ؟

نشسته بیدم هیچ نمیکنم*-*

♛لینـ בا♛
من نیز نشسته بیدم0-0
کیونمان صاف خاهد بشد 0-0

من کیونمو از دست دادم*-*

نمت حسش بکنیم*-*

♛لینـ בا♛
همدرد بیده ایم 0-0
بی حس بیه 0-0

لهم کردی ملکح !

♛لینـ בا♛
XDXD

من کرم دارم برام مهم نیست زحمت کشیدی

زحمت کشیدی نگه میداشتی برا خودت نه اینکه می زاشتی تو انزال عمومی تا کسانی مثل من وسوسه شن کپیش کنن

پس اینگونه می فهمیم که توام کرم داری هاااا خخخخخ

♛لینـ בا♛
کرموی خر 0-0
برو کپی اش کن اصلا 0-0
من تورو گیربیارم جیرام سنی 0-0

نه دیگه کپیش نمیکنم از دهن افتاد خخخخ

♛لینـ בا♛
XDXD سفح

بابایی ...

♛لینـ בا♛
:)
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ