دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کسی جاتو پر نکرده

 

Atseh

کپی=بی شخصیت

+ببخشید دیگه بیان کیفیتشو خیلی پایین میاره:/

دوشنبه ۱۳ مرداد ۹۹ , ۰۹:۴۵ S͓̽K͓̽Y͓̽Y͓̽ -Ȗ̈H̑̈ !ଝ☠︎

واهای ! عرر

این تنها اهنگ ایرانیه ای هست ک معتادشم ! هق

atseh .r
منم میدوستمش

قشنگ بود.

اسم آهنگ چیه؟

atseh .r
ممنون
گاهی وقتا از یونا

عههههه اینکه همونیه که وانتونز هم خونده...

با همین اسم کمی متفاوته فقط...

گوش بده اونم قشنگه

♛لینـ בا♛
بعله داداش گلم
خوبه فهمیدی XD
شنبه ۱ شهریور ۹۹ , ۰۵:۱۱ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

من اینو اون اولا تو وبم گذاشتم

اما بعدش همه پستارو پاکیدم اینم پاک شد

آه ..

یادش بخیر ..

atseh .r
من یادم نیس چرا پس
ولی خب کارت بد بود پستارو پاکیدی
کامنتا هم پاک شد
يكشنبه ۲ شهریور ۹۹ , ۱۷:۲۹ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒋𝒖𝒏𝒉𝒚𝒖𝒏

چرا باو اون اولا گذاشته بودم

تازه دوتا دیگ هم از بونا گذاشته بودم

چیزی ک زیاده کامنته 😂😂

atseh .r
پس حافظه من به چوخ رفته😂😂
شاید بعضیا با همون کامنتا خاطره داشته باشن دلشون که میگیره برن بخونن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ