دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


ببخشید

Atseh

کپی=بی شخصیت

خواهش میکنم

میبخشمت🙌🏼😛

atseh .r
نگار فاز غم گرفته بودم خیر سرم😂😂⁦👊🏻⁩

تا زمانی که من هستم

هیچ وقت فاز غم نگیر

چون گند میزنم به فازت😂😂😂😂😂😂😂😂😂💃🏽💃🏽😛

atseh .r
قشنگ معلومه😂😂😂

😂 به شرطی میبخشم که همونقدر هم من اذیتت کنم 😂 

atseh .r
ینی..
من حرفی ندارم😂
جمعه ۷ شهریور ۹۹ , ۲۳:۵۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

نبخشمت چی کا میکنی ؟😂

atseh .r
ببخشید
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۱۱:۳۱ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

عطییههههههههه تو که عخش منی این حرفو نزن ...

atseh .r
بهی راستشو بگو
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۱۲:۲۴ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

چیو ؟ :/

atseh .r
ناراحتی ازم؟؟
شنبه ۸ شهریور ۹۹ , ۱۴:۱۶ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

نه هانی چرا ناراحت :)

atseh .r
خودت بهتر میدونی:(
سه شنبه ۱۱ شهریور ۹۹ , ۱۴:۲۰ 하니예♥ 다이너마이트

😂

خدا ببخشه

atseh .r
D;
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ