دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


خاطراتت..

من و تنهایی و عشقی که مونده یادگار.. 

کلیک

دعا کنین برم پیشش لطفا..😢

سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۳:۱۳ فاطـــღـــمـه ツ

لیندا جون انقدر خودتو اذیت نکن

میدونم سخته ، میدونم جدایی چه معنی یی میده

میدونم خیلی درد کشیدی

ولی یکم منطقی باش! اینو بدون که با خودکشی آیا واقعا میری پیشش؟

به بهشت و جهنم اعتقاد داری؟ میدونی اگه از این جهنم دره خلاص بشی تو یه جهنم دیگه ای گیر میوفتی؟

درکت میکنم ، چون خودمم کشیدم. میفهممت

اما اینکارو با خودت نکن

هرچقدر تلاش کردی بسه ، خدا نمیخواد تو خودتو به کشتن بدی

قوی باش ، مطمئن باش که بعد یه مدت نظرت عوض میشه

دیر و زود داره ، برای من سه سال طول کشید تا فراموشش کنم

ولی سوخت و سوز نداره

زندگیتو بکن ، دنیا خیلی بیرحمه

مواظب خودت باش عزیزم 🌹

♛لینـ בا♛
میدونم.. اعتقاد دارم..
بعد سه سال.. فک نکنم من فراموشش کنم.. 
نه میتونم و نه میخوام فراموشش کنم.. 
دنیا بی‌رحم نیست.. آدماش بی رحمن.. 
هرکی باعث بانی رفتنش شده ارو نمیبخشم.. 

نمیترسی از اینک اون بالام نتونی ببینیش؟..

اصن این فکر نمیاد ب سرت؟..

مطمعنی قراره اونو ب یاد داشته باشی؟.

شاید اون نمیخواد تورو اینطوری ببینه..

 خیلی مراقب خودت باش..

♛لینـ בا♛
میدونم میبینمش..
حداقل برا شکستن دلم باید بهم جواب پس بده.. 
پس میبینمش.. 
سه شنبه ۱۸ شهریور ۹۹ , ۰۸:۴۷ 𝑴𝒊𝒏. 𝒆𝒍𝒊.𝒌

هوووف...

ببین...همه ی ما خیلی ناراحتیم و میدونیم ک تحملش برات خیلی سخته...

خودمم یه بار این حس مسخره و منزجر کننده رو تجربه کردم...

ولی چرا ب خودت انقد عذاب میدی...؟؟؟

چرا فقط خودتو مقصر میدونی؟

چرا فک میکنی با خود کشی بهش میرسی؟

♛لینـ בا♛
چون واقعا مقصر منم.. یه دیقه زودتر میگفتم..
الان داشتمش...
کسی اندازه ی من نمیتونه ناراحت باشه.. 
ینی کسی جای من نیست درک کنه حالمو.. 
اگه بود همین کار منو می‌کرد.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ