دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


جزایر هانگریسان 🤣🤦‍♀️

خوب خوب خوب

بازم اومدم با یه خاطره داغ که همین تازگی.. 

سر سفره شام اتفاق افتاد 🤦‍♀️

داشتیم بحث میکردیم با داداشام که با عروسک ها بازی میکردن

میگفت سگه جومونگ و گوسفنده اسبشه 🙄🤣😲

اینو که گفت بابام برگشت گفت اگه اینو جومونگ خودش بشنوه

سر میذاره میره به جزایر هانگریسان 😲🤔😲😑😐

یه لحظه همه وایسادیم.. دوباره من گفتم بابا مطمئنی؟!؟!

جزایر هانگریسان؟!؟! نکنه منظورت لانگرهانسه؟!! 🤦‍♀️😂🤭

اینو که گفتم همه حتی خودش شام و ول کردن سرسفره پخش زمین شدن

فکنم بابام قرصاشو برعکس میندازه.. چون تازگیا کلی سوتی میده 😂🤦‍♀️🤭

جاتون خالی روده بر شدیم از خنده 🤣

تا خاطره ای دیگر بدرود 🙋‍♀️

هانگریستان؟

همون جزیره ایه که همه توش گرسنه ان؟😂😂

 

♛لینـ בا♛
آره فکنم بابام کشفش کرده بهمون نگفته 🤣🤣🤭

وای جرررررر😂😄

خوبه همیشه لبتون خندون باشه😉✌❤

♛لینـ בا♛
دقیقا منم 🤣🤣🤭
این اولین خنده من توی امروز بود ☺️

I am always hungry

♛لینـ בا♛
همیشه؟!؟!
درضم اینجوریه:hungry
🤭🤦‍♀️🙃

کیبوردم قاطی کرده جدیدا خیلی غلط املای دارم هنگ میکنه

هرچقد میخورم سیر نمیشم جالب اینجاست چاق هم نمیشم

دریغ از یک کیلو اضافه شدن وزن:/

♛لینـ בا♛
خوشبحاااالتتتتتتتتت 🤦‍♀️
من فقط کافیه یه لیوان آب بخورم
همون لحظه شکمم میاد جلو.. دوکلیو هم اضافه میشه 😐😲🤔🙄

وای اینم بده ها 😖

♛لینـ בا♛
خیلی بدهههههه 😢🤒
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ , ۰۰:۰۶ 💔Pari💔army💔 jm ☆°•~

مزپزمبدخبدیمپبنثپبمبخثپزخپخیپثهثخیپثذخیپیدیخثپثپخیپیثدیدی

♛لینـ בا♛
وات؟! 🙄😐🤔
پنجشنبه ۲۷ شهریور ۹۹ , ۰۰:۰۷ 💔Pari💔army💔 jm ☆°•~

هیچی جو گیر شدم 😂😂😂😂😂😂 آبجی جونی ؟ 

♛لینـ בا♛
اها🤭🤣
بله؟! 

نتیجه کنکور کی میاد؟

♛لینـ בا♛
تنم رو به رعشه درآوردی دختر عه😐🤒
نمد واقعا فعلا اگه خوب پیش بره قراره
شنبه برم برا آزمون عملی تربیت بدنی.. البته اگه 
از کنکور مجاز بشم بدردم میخوره 😐😑😢

:[

♛لینـ בا♛
شخت بود اخهههههه 😩😭😭😢

سلام

♛لینـ בا♛
سلام 😐

شما kpop هستید

♛لینـ בا♛
اره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ