دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


الماس و طلا.. 😊

.. دوستان قدیمی طلا هستند.. 

.. دوستان جدید الماس.. 

.. و برای نگهداشتن الماس.. 

.. باید پایه ای از طلا داشت..

جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۰۰:۲۲ عزیز اونی^^ :)

من طلام دیگه نه :(؟

♛لینـ בا♛
آره عزیز اونی ^^
طلایی که حتی ارزشش از الماس‌های الانم بیشتره 🌺

گل گفتی سلطان...عمه خانم خوبی؟

♛لینـ בا♛
ما اینیم دیگه.. تجربه زندگیه 😊🌺
ای میگذرونیم.. خوش میگذره؟! 

اوهوم...خوش میگذره...ب شما چی؟

♛لینـ בا♛
خداروشکر پس 😊👌
آقامون کارش بیشتر شده 🙄😐
کمتر میاد.. یه ساعت پیش لفت 😣
ولی کلی حرفیدیم و خندیدیم 😊

عامممم خب خوبه

ساری  ننه فضولی کنم ولی من راستش چن وخ پیش ناراحت بودی و...چیشده بود...؟...چرا تصور میکردی دور از جونش مردع؟

♛لینـ בا♛
فضولی نیست عزیزم راحت باش..
تصور نمیکردم.. واقعا از دستش داده بودم.. 
ینی نگفتن بهم کارشونو.. 
بخاطر امنیت جونش اینکارو کردن که اوضاع یکم آروم شه.. 
و خوب من نمیدونستم.. و میدونی که بفهمی عشقت خودکشی کرده.. 
رفته تنهات گذاشته.. چی میشی.. چه حالی میشی.. 
جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۰۰:۳۱ عزیز اونی^^ :)

خخخ :(

تو پس معدن طلایی اونیم :)  ♡ ♡ ♡

 

♛لینـ בا♛
تصاد خوبی بود 🌺
توهم عزیز اونی 💐
جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۱۹:۵۲ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

من نمد چی هستم دقیقن🤦🏻‍♀️

احتمالا بدلم🤣

♛لینـ בا♛
احتمالا 🤣🤦‍♀️👍
چون نه از قدیم بودی نه جدید
کلا واسطه ای فکنم 🤣👍
چون کلا نیستی اکثرا
جمعه ۴ مهر ۹۹ , ۲۰:۰۲ 尺ム乙ノ乇 💖🎶

آره نیستم بیان

تلگرامم نیستم زیاد

یه وقتا کراش میزنم رو یه چیزی همش هستم.یه مدت رو بیان کراش داشتم خیلی بودم...الان ندارم دیه🤦🏻‍♀️

به عشق بعضی دوستام میام گاهی...یکیش تویی اونی💋

♛لینـ בا♛
ایگوووو گوماوو عزیزم
ممنون که به یادمی گلم 🙃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ