دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کسی هست عایا..

کسی هست کمی حرف بزنیم

دلتنگیم یکمی یادم بره.. 😔😣

سلام لیندایى^~^

♛لینـ בا♛
سلام نیکایی خوبی؟ 

مرسى تو خوبى؟!^-^

♛لینـ בا♛
میگذرونم عزیزم..
چه عجب سرزدی دختر؟! 

:)

عاه سارى😓

♛لینـ בا♛
کنچانا ☺️
چخبر از تو؟! مدرسه و اینا 

دو هفته پشت سر هم امتحان داشتم:"/ 

ولى خب این وسط یه اتفاق خیلى خوب هم تو مدرسه برام افتاد>.<
هوممممم❤️-❤️

♛لینـ בا♛
متنفرم از امتحان 😐😡
معلومه خیلی خوب بوده ☺️👌

هوم من دوس دارم امتحانو:"/

واى عاره😍👌🏻

♛لینـ בا♛
تو عجیبی دیگه 🙄😂😂
خوبه.. همیشه خوشحال باشی عزیزم☺️🌹

از درس پرسیدن بهتره🙄🙄🙄

مرسى عزیز دلم^.^
تو چه خبر؟!:)

♛لینـ בا♛
اینم یه حرفیه والا 🙄👌
منننن خووووب عاشق شدیم شدید.. 
و اینکه بدبختانه کلاس آنلاین داداش کوچیکم با منه 🤦‍♀️😐
رسما دارم قاطی میکنم.. زندگی نذاشته برام 🙄😐

اوهوم😐😐😐🙄

کککک><
😂😂😂😂

اره درکت میکنم😂😂😂😒😒😐😐🔪

♛لینـ בا♛
شت فقط
حالا یه خوبیش اینه معلمش درست کار میکنه
وگرنه من به فنا میرفتم 🤦‍♀️😐😨

خوبه😂😂😂😐😂😂😂

♛لینـ בا♛
آره خوبه 😐😂😂😂

سلام لیندااا

خوبییی؟

دلم برات تنگیده بوود

♛لینـ בا♛
سلام هستی شههههههه
منم منم منم 
بیا این وبم چالش رو ببین بی مهرفتتتتتت
silverskull.blog.ir 

Ms.eror تویییی؟😐😶😨چرو بمن نمیگییییی😭

 

من اصن این وبتو نداشتمممم😭

باشه باشه الان می ایممم

♛لینـ בا♛
یعس یعس منم هستی شه 😁👌

تازه زدم.. وب شخصی امه گلم 🙂

ایگووووو شخصیی؟😁

خیلیم خوبببب...بشدتتت زیباستتت..مبارکههه

♛لینـ בا♛
یعس یعس
ممنان ممنان 😁👌

راسی لیندااا

شهلا پیشنهاد داد وبمو یه دستی بکشه بعد الان قالبی ک گذاشته نوشته های عنوان رنگش ب وبم نمیخوره..میشه رنگشو عوض کرد؟خوده شهلا بلد نبود.اگ سخته توضیح دادنش بگو تا ادمینت کنم💜تنکسسسس

♛لینـ בا♛
توصیحش سخته بیب
اون رنگ سبز هارو میگی دیگه
نویسنده ام کن بدرستمش

سلام

 

♛لینـ בا♛
علیک

سلام

 

♛لینـ בا♛
اوکی 😐✌️

چطورین

 

♛لینـ בا♛
ممنون

چطورین

 

♛لینـ בا♛
🤨😐

حوصلم پوکید

♛لینـ בا♛
اره برا همه اینجوریه ://
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ