دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یکسالگی رفاقتمون 😎🍾

های گایز 😊🍸

امروز وب رفاقت من و عطی یه سالش میشع 😎🍻🤓

البتع تقریبا نزدیکای عصر 365 روز میشع 😒🍸

یک سال پیش هم بودیم و همچنان هستیم 🤠🍹

هیچ چیزی برا جشن و این جنگولک بازیا نی 😑🎈

خلاصه کع گفتم روز بازگشتم خعلی باحاله 😎🍾

خوشحالم رفیقی بع با مرامیه تو دارم🎉

ستاره ی من 💐🎁

اگه خواسی زیر همین نوشتع تبریک خودتو بنویس 😎🍸


خب هم نوبت منع😍😁

اول اینکه خدایی باورم نمیشه یه سال گذشته🤤

ولی اینکه امشب این وب یه سالش میشه ینی چی؟

ینی اینکه رفاقت من و اونیم یه ساله شدع😭

ولی من هنوز همونجوری بچه موندم چرا؟

حالا اینا رو ولش

این وب سرپا بودنشو مدیون اونیمه💓

اشناییمون چیز جالبی نبود ولی خوشحالم که هنوز ستاره اونیم🌟

به یادگار یه سال پیش میخوام بگم:

اونی خوشحالم برگشتی..

ستاره ها تو تاریکی میدرخشن✨⚡💢

جرر تبریک 

♛لینـ בا♛
ممنان 🍷

واووووووووووووووووووووووووو لیلیلیلیلیلیلیلی مبارکههههههههههههه عرررررررررررررررر امشو شوعشه لیبک لیلیلونههههههههههههههههههه

♛لینـ בا♛
به بهههههههههههه نسیبه آبجی بی‌شعور و بی معرفت خودم کجی بودی تو ناقلا؟؟ 0-0
ممنون

در حال دریدن کون و چشم در خواندن درس:")))

عنم دراومدههههههههههه

♛لینـ בا♛
اووووووووو واییییییی نرین اینجاهااااا برو خودتو بشور افرین XDXD
خسته نباشیییییییییییییییییی موفق باشییییییییی XD
کونتم ندر.. لازمت میشه XD

نه نه ایزی پامه خیالت تخت😂😂😂😂

سلاااااااااااامت باشیییییییییییییییی نوکرتم دربستتتتتتتتتت

اره برای ریدن و بقا😂😂

♛لینـ בا♛
رازی است بین من و تو 😂😂😂😂👌
چاکرتم ابدی 😎😎👌
دقیقا.. یه موردم هست که بیخیال ذکر نمیکنم 😂😂😂😂

بزار همون مورد بین خودمون بمونه جاش امن تره😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
چشم چشم حتما.. همینجا خاکش کردم به هیشکی نمیگم 😂😂😂😂
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ