دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


خیلی بده..

crying

میدونم هیچی ارومت نمیکنه پس ...

♛لینـ בا♛
باشی کافیه عزیزم :)

خیلی بده

این که کصیم نفهمه بدتره

♛لینـ בا♛
خیلی..
:)
 ^3^
♛لینـ בا♛
:)

هوم...

♛لینـ בا♛
هعییی..

🔒

♛لینـ בا♛
:)
چی بده عزیزم؟
♛لینـ בا♛
متن رو نخوندی؟

باباییم‌..

♛لینـ בا♛
جان؟

بهتله ؟

♛لینـ בا♛
:)

اده؟

♛لینـ בا♛
نه..

زنگم نزد ؟

♛لینـ בا♛
نوچ..
نداره که :/

میان ...

♛لینـ בا♛
عذرخاهی نکن عه :/

چشی :)

♛لینـ בا♛
افرین :)

موش موش باباییم :)

♛لینـ בا♛
:)

الان باز شدددددددد

فقط بیخیالش شو

♛لینـ בا♛
نمیشه :/
نفسم بنده بهش :(

اگه آشفته باشی که نمیتونه بهت تکیه کنه!

♛لینـ בا♛
اوه..راس میگی..
ممنون :)

:)

♛لینـ בا♛
(:

خوشحالم برات...بچم داره خوشبخت میشه🤧

♛لینـ בا♛
بچه ات؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
wtf????????

اونی ک تو شکمته😝

یه درصد فک کن عین آدم تبریک بگم

پس کی جنگ جهانی رو شروع کنه؟

♛لینـ בا♛
عژب :|
بچه نمیخایم :/

من که ادامه اش نمیدم XD

عیح عیح عیح بی ذوووووووق

کیف میده کههههه

توام یه بطری نوشابه بگیر دستت نظاره کن

با هم بخندیم ب خل بازیاشون

♛لینـ בا♛
عژب :|
حالا بین کیا؟؟

هرکی گیرم بیاد خبرت میکنم*-*

♛لینـ בا♛
اوکی :|

فالوده درست کردم اشتباهی یخا رم خورد کردم شده بود آب قند با اسانس طالبی...

♛لینـ בا♛
کککک خسته نباشی
بازم قابل خوردنه حالا XD

آوره منم کم نیاوردم تبدیلش کردم ب یخمک

♛لینـ בا♛
افرین افرین XD
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ