دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


وقتی یه اهنگی رو یجا میشنوم

+این خود منه😂

عه عطسه |:

atseh .r
عه لوک:/

عهههه عطسه |:

atseh .r
عهههه لوک:|

ادامو در نیار:(

atseh .r
ادامو در نیارXD
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۴:۴۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

جر:/

atseh .r
جرتَر😂

|:

atseh .r
خاع من ساکت😂

عطسههههههههههه

atseh .r
😂😂چه همتون ذوق کردینا

اوجیییی بوجییییییییی

atseh .r
دلم تنگیده بودددد😂

عرررررررر منمممممممممممممم

atseh .r
جررر😂😂

عرررررررررررر ژایبنینیتدیاتیددژاایدینیدینیذدییتنیپینینسد

atseh .r
😂😂😂😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۵:۱۹ 전💜 RAYA ( عاشق یوکیم✌)

جررررز 😂

atseh .r
جرررر تَررررر
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۶:۱۷ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

عرررررر عطیییی

atseh .r
عرررر بهیییی😂😂
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۸:۰۴ 𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

چطوری ¿¿¿¿

atseh .r
خوب
يكشنبه ۴ آبان ۹۹ , ۱۸:۳۴ فاطـــღـــمـه ツ

خودشه لاناتی 😪😂

atseh .r
😂😂

🤣🤣🤣🤣

من تازگیا یه برنامه پیدا کردم ،با اون اهنگارو ،پیدا میکنم ، دیگه چند وخته ازین اسکل بازیا در نمیارم گوگل راحت شده از دستم🤣🤣

atseh .r
😂😂اسمش چیه بگو منم گوگلو ول کنم

اسمش: beat find😂😂

وایییییی

دقیقن خودمنهههه😂😂☺

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ