دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چندثانیه آخر..

wink

اخی یادش بخیر:)

♛لینـ בا♛
:)

یادته یا یادت رفته...

♛لینـ בا♛
یادمه..
راستی نویسنده شدی
برو اهنگ بذار :)

عحححح ... من همچین فانتزیایی ندارم چرا ؟!

لنتیای خوشبخت

♛لینـ בا♛
کککک تو کلا خشک و لشه تیپت انگاری :)

توی رشته ی ادم شناسی تحصیل نمیکنی احیانا ؟!

♛لینـ בا♛
نه فقط از حرفاشون تشخیص میدم شخصیتشونو
چطو؟

چون هرچی دربارم میگی خودمم !

♛لینـ בا♛
اوه پس حس ششمم داره خوب کارمیکنه XD

خوبه لااقل خاطره هامون یادت نرفته....

♛لینـ בا♛
هیچوقت نمیره..

خوبه...

♛لینـ בا♛
:)

آخ که چقد خوبه

تو ویسا با خودت حرف بزنی قربون صدقه ی خودت بری 😂

♛لینـ בا♛
خوددرگیری؟؟
ککککک

لیندا لیندا

اگه از حرفاشون تشخیص میدی

شخصیت من چجوریه؟؟

♛لینـ בا♛
خوب..امممم..
سرزنده ای ولی غم داری..
میخندی ولی گاهی برا دل خودت گریه هم میکنی..
دوست داری بقیه ارم شاد کنی..
همین تقریبا..
زیاد هم کلام نشدم اخه باهات همینا اومد به ذهنم..
شایدم غلط باشه نمد :/

خود درگیری مزمن دارم میشینم با خودم زر میزنم

 

 

هیچی نمیگم که نهفته بمونم😒

♛لینـ בا♛
ککک باشه هرجورراحتی

❤-❤

♛لینـ בا♛
:)))

شدام شدام باباییم :)

♛لینـ בا♛
:)
....
♛لینـ בا♛
:)

:)

♛لینـ בا♛
(:

همینجوری میخوای ادامه بدیم ایا ؟

♛لینـ בا♛
نمد :/

اممممم...خب من وقتی میگم یادته بعدش فشش میدم😹😹😹😹😹😹😹😹😹

♛لینـ בا♛
خسته نباشی کککک

من نمد که تو نمد ولی منم نمد ...

♛لینـ בا♛
هیشکی نمد..
زلزله داره میاد نکن دیه کککک

😂😂

نخیر همه ممد ولی منو تو نمد ...

هیچ وخ نمد تا آخر عمررر نمد😂😂

 

آقا من زلزله حاصل از نمدامو دوووج😂

♛لینـ בا♛
موافقم کککک

منم کککک

پس ادامه میدیمممم😂😂

خب کوجی بودیم ؟؟

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ