دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


من یه دخترم...

laugh

یعس:)👍👍👍

♛لینـ בا♛
yes babe :)

ودی بابایییه من ته هشتی :)

♛لینـ בا♛
yes :)

باباییه من همین نداشتناته که جذابت موتونه ^^

 

گاهی نداشتن بهتر از داشتنه ^^

گاهی فقیر بودن تو بعضی چیزا از غنی بودن بهتره ^^

♛لینـ בا♛
کمرم 0-0
سنگین بود

چیدااا ؟؟

بیا تومتت تونم ...

ببسید بابایی ..

بیا تملتو ماشاج بدم اوب سع :(

♛لینـ בا♛
ککک کنچانا عزیزم

الان ک من بعضیاش بودم خیلی احساس عوضی بودن ب من دس داد !

♛لینـ בا♛
اوه شت 0-0

بابایی تو ادان پولدال تلین فدیل دنیاایی :)

 

♛لینـ בا♛
:)

تون منو بدالی ددل 😂😂

♛لینـ בا♛
میدونم :)

و به همین دلیل هاس که من عاشق اونی لیندام هستم  .

♛لینـ בا♛
اوه :)
میسی میسی :)

😂😂

من بهتلین دومل دنیام دبول دالی ؟؟؟؟

 

 

اینهمه اعتماد به سقف این وقت شب به من هجوم آورده اس😂😂😂

زده به سرم 

دل ببرم 😂😂

♛لینـ בا♛
اری اری مودونم :)

چقد منه این متن😂😂

♛لینـ בا♛
یعس یعس

شدااامممم بابایییییم👄

♛لینـ בا♛
:)

تتولی ؟؟

بابایی داشتانت یهه عااادمههه خوف بود :)

♛لینـ בا♛
خوبم عزیزم
واقعا؟؟ امیدوارتر شدم :

عادی هشتی یا نه ؟؟

هوم هوم ^^

منتژل پالت دومم :)

ژود ژود بنویسس :)

♛لینـ בا♛
باشه عزیزم :)
باید وقت کنم خلوت باشه بتونم بنویسم :)

باسی :)

خشته نباسی :)

♛لینـ בا♛
میسی عزیزم :)

شدام شدام :)

♛لینـ בا♛
:)

تدا ددیدا فدد اژ اینا موزالی ؟؟؟

:)

♛لینـ בا♛
چون گاهی دوجا کامنت تقریبا مشابه میدی
ومنم تویکیش جوابتو میدم اون یکیش اینه :)

ودی این دفه یتی بود :/

بعدسم خو تیتال تونم وختی بیان خر اشت ؟؟

♛لینـ בا♛
نمد دیه کککک

:(

ادا پلتدالی بد .. :/

♛لینـ בا♛
:(

خوبع باعات تا فلدا دهل تونم ؟؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
نه :))

😠

نمتونم ددم نومواد :)

♛لینـ בا♛
میسی :)

دومل دل نازکی گیرت افتاده😂😂😂

چرا تشکر ؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
که قهر نکردی :)

دابلی نداس 😂

اشن تو دیدی من بتونم اونقد قهر کنم؟؟😂😂

بیشترین تایمش فک کنم ۵ دقه بود😂😂

غم باد میگیرم اگه بیشتر شه😂😂

♛لینـ בا♛
کککک اره مودونم :)

منم مودونم :)

♛لینـ בا♛
افرین :)

موش موش بابایییممم

♛لینـ בا♛
بوس بوس دخترم :)

بابایی من ژوق ملدم TT

♛لینـ בا♛
منم :)

من بیشتللل😂

♛لینـ בا♛
:)

^3^

♛لینـ בا♛
من برم دیگه عزیزم :)
شبت بخیر

سب بدیل باباییم :)

خوف بخوافی :)

♛لینـ בا♛
مرسی دخترم :)

دوبونت باباییم :)

سب بدیل ^^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ