دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


پیشنهاد بدید لطفا

اهنگ ملایم برا کاور کردن سراغ دارید؟

عاشقانه یا غمگین..

فقط زیاد تن صدای خاننده اش بالا نباشه

ینی جیغ نزنه :/

بیشتر خارجی..ایرانی هم بود اگه بدید ببینم چطوره..

چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۱۳ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

Someone you Loved 

♛لینـ בا♛
از کی؟
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۱۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

اممم ایرانی ؟

♛لینـ בا♛
بیشتر خارجی..ایرانیم بود بده..

تا اومدی تو زندگیم ، امو بند

♛لینـ בا♛
ممنون ابجی..

اره من کلن غمگین میگوشم آبجی بگمت چندتا ؟ فقد ایرانیه هااااا

♛لینـ בا♛
اره بده ببینم چجورین..

میخای کاورش کنیی؟؟

بنظرم all of me خیلی به تن صدات میاد

♛لینـ בا♛
دودیقه پیش کاورش کردم براش..T~T
اهنگ دیگه هست؟
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۲۰ ♡𝑲𝒊𝒎 𝒕𝒂𝒆𝒉𝒚𝒖𝒏

Lewis Capaldi

♛لینـ בا♛
Tnx

Wrong direction..

از Hailee Stainfeld..

^____________^

♛لینـ בا♛
ممنون.. ^^

عه..میخوای خودت کاور کنی؟..

چینجاااااااااااا؟ *-----------*

 

♛لینـ בا♛
اره عزیزم ^^

someone you lovedازlewis capaldi 

لیندایی بذار منم بگوشمش*^*

♛لینـ בا♛
نمیتونم..قول دادم نذارم دیگه کسی صدای نفسشو بشنوه..
ممنون..

کاوره خودتو میگم

♛لینـ בا♛
گفتم که نمت..
منم خودمو گفتم..

باعشی:(

مواظبه خودت باش پص

♛لینـ בا♛
میانه..
نمیتونم قول بدم..

حامد همایون : یادگاری

♛لینـ בا♛
ممنون داداش..
چقدر غمیگنه..T~T
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۴ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

الان واکر چینجز 

بیلی لیسن بی فور عای گو

لوییس کاپالدی سام وان یو لاود یا بی فور عای گو

♛لینـ בا♛
type en Plz
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۴۸ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

Alan waker .. changes

Billie .. listen before I go

Lewis capaldi .. someone u loved

Lewis capaldi ..befor I go

♛لینـ בا♛
ممنون..
سومی طرفدارش زیاده انگاری..پس اول اونو کاور میکنم..
چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ , ۲۱:۵۲ 𝙅𝙚𝙤𝙣 𝙟𝙪𝙣𝙜𝙝𝙮𝙪𝙣

خاهش :)

ولی اولی خیلی قشنگتره :) 

حتی ع کاپالدی هم بهتره :)

♛لینـ בا♛
باشه..ممنون..
اگه به صدام بخورن البته..

نمد چرا رو لاولی بیلی کراش زدم

کاور کردی بزار ببینم چطوره😶

♛لینـ בا♛
نمیتونم بذارم..
ممنون.. 

Decalcomania ک جانگ کوک خونده

♛لینـ בا♛
ممنون.. 

Genie in a bottle 

اگ میخواى چنتا اهنگ پست کنم.. 

راستى:/تو کلاس خوانندگى رفتى؟ /:

♛لینـ בا♛
ممنون..
خواننده اش؟ 
نه نرفتم خودم چهارساله تمرین میکنم رو صدام..
پست نه.. زحمت میشه.. همینجا بنویس.. 

اینجا اهنگ رو پست کردم کاورش قشنگ تره بنظرم 

بزار فعلن کلاس دارم

تموم شد میام اهنگ میدم بت... چون خودمم همین اهنگاى ارومو دوس دارم ک بخونم^^

♛لینـ בا♛
ممنونم عزیزم..
به درست برس مهم تره عزیزم.. 
منم 🤗

هِممم اهنگایی که من گوش میدم چینین و اکثرا بیکلام هستن اونی اوناییم که انگیلیسین عاشقانه نیستن

اونی نمیدونم این زیاد داد میزنه یا نه ولی خودم دوسش دارم

این

و همه اهنگای luav خیلی جیگرن ب بنظرم

ارومم هستن اونی یه سر بهشون بزن

همم

موید باشی عزیزه دونسنگ

♛لینـ בا♛
ممنون عزیز اونی..
دانش کردم مرسی عزیزم.. 
حتما سرمیزنم.. 
توهم عزیز اونی.. 

اممم everything از smnm

♛لینـ בا♛
ممنون عزیزم.. 🌹

Kristian_Kostov......... Beautiful_Mess 

ب نظر خودم خوبه:)

میخوای ببین نظرت چیه.

♛لینـ בا♛
واو خوشم اومد.. ممنون🌹

آبجی بعلاوه اونایی ک امروز گفتم بازم بگم *---* ؟؟ 

♛لینـ בا♛
اگه داری بگو آبجی.. خیلی خوب بودن اونا 🌹

واقعن خوب بودن *--* اخه چون همشوننن غمگینن منم کلن غمگین میگوشم همه میگن زشته اهنگات :(( 

 

علی یاسینی : ازم دور شین 

علی یاسینی : بعد تو 

علی یاسینی : پرواز 

مهدی احمدوند : بماند 

مهدی احمدوند : دیدار اخر 

 

 

بازم خواستی بگو ابجی جونیم من خیلیی اهنگ غمگین دارم :( 

♛لینـ בا♛
بقیه ارو بیخیال.. هراهنگی یه حسی داره..
وای.. ازم دورشین.. شده آهنگ شب و روزم.. 😭
فکرنمیکردم بگوشمش.. یبار دانلود کردم برا یکی.. عشقش ترکش کرده بود.. 
حالا خودم.. 

اوهوم 

 

بمیرم برات آبجی ... 

 

ولی اهنگای علی یاسینی و احمدوند خیلی قشنگنن 

♛لینـ בا♛
خدانکنه..
باشه ممنون.. 

خواهش:)

خوشحالم ک خوشت اومده😊

♛لینـ בا♛
ممنون 🌹

Halsey,,sorry,,without me

oh wonder,, white blood

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ