دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چی می‌بینید؟!

 

 

در نگاه اول چی می‌بینید؟!

چالش اینا نیست.. من یهو دیدم جالبه.. 

عکس گرفتم گذاشتم شمام ببینین.. 😁✌️

جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۰۱:۵۰ ⛩ 𝒜𝒻𝓈𝒽𝒾𝓃

باورم نمیشه دارم یه فلفل میبینم 😮

♛لینـ בا♛
واااااااایییی منممممم باورم نشددد 😯😯😯😱😱
درد 😐😂😂😂
شکلشو میگم عه

راستی خصوص بده اجازه داد به شرطها و شروطها😁✌️

در مرحله اول یک گیاه می بینم XD

شکل بادنجونم هس 

ولی فلفله O-O :دی

چه زیبا 

♛لینـ בا♛
خسته نباشی گلم😂✌️
منم همین ارو میدونم
شکلشو میگمممممم
شبیه چیه؟؟ 😐

صورت انسون؟ o-o

♛لینـ בا♛
یععععسسسسسسسسسسسس
یعععسسسسسسس 
افرینننننن
یه کف مرتببببببببب
👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏

جر XD

ماشالا یه کف مرتب صلوات بخندین برام :| 

این هوش ب کی رفته عاخه خخخخخخخ 

♛لینـ בا♛
یعس 🤣
ماشالا بهت 🤣👏👏
1🤚مرتب 😂
حله؟! تونستی حلش کنی؟! 🤣

چیو حل کنم ؟؟ 

♛لینـ בا♛
یه کف مرتب گفتی منم مث معادله نوشتمش

خخخخخ عاره اونی خیلی خلاقی ماشالاااه 

نوکر عزیزه دونسنگ XD

 

#کلاغا خبر اوردن استیکر داری * لبخند لاشیانه با گوهرهای فراوان میخورد بر بام خانه ... (خدا شفام بده ینی)

♛لینـ בا♛
چاکر شما عزیز اونی ☺️
با گوشیم چون 😁👌
شعرت نیاز به تفکر داشت شدید 🤔

ینی یه شعرا میگم تازگی دهن خودم باز میمونه :|

.

.

شبت موید اونی :) ! بای بای *-*

♛لینـ בا♛
آفرین خوبه ادامه بده 😁👍

شب خوش عزیزاونی 😊

هوم..

تابلوعه جیغ ونگوگ..

♛لینـ בا♛
فاینلییییییی
یکی درست گفت خدااااا 👏👏👏👏

به به اسم پروف رو.. آفرین آفرین
همیشه عاشقش بمونی داداش
البته همیشه عاشق هم بمونین داداش 😊🤗

هوم.. (:

دیدی داداشت مخه 😁⁦❣️⁩..؟!

 

هوم..مرسییی..

♛لینـ בا♛
یعس میدونستم ثابت شد 😊👏

به پای هم فسیل شین ☺️👌

😎💘..

 

ایشالا ایشالا..

♛لینـ בا♛
فقط باید مراقب رابطه باشین..
خداروشکر دوطرفه است.. 
هرچی شد اول خودتون حلش کنین.. همیشه اول خودتون.. 
اون سری دخالت کردم چون میدونستم هیچکدومتون جلو نمیومدین
و بخاطر غرور کوتاه نمیومدین شاید.. براهمین 😊

بعله..

دخالت نبود که آبجی..

کمکمون کردی..

که دیدی چقد بهتر شد رابطمون..

اگ تو نبودی شاید از دسش میدادم..(:

♛لینـ בا♛
خوشحالم تونستم کمکی بکنم داداش 🤗
ایشالا تا آخر عمر باهم میمونی☺️👌
از این به بعد سعی کن هرکاری کنی تا برا تو بمونه 😊

(:

تو هم ایشالا خوشبخت شی..(:

دست بوستم عاجی..(:

♛لینـ בا♛
ایشالا داداش ایشالا ☺️
دیگه خجالت ندا داداش 😊
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۰۸:۴۴ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ی فلفله بادمجونی؟/:

♛لینـ בا♛
فلفه اره
ولی شکلش چجوریه
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۰:۳۹ فاطـــღـــمـه ツ

وسطش یه آدم میبینم که پا باز ایستاده و دستاشم باز کرده

♛لینـ בا♛
عجب 😯
راس میگیاااااا اینم هستتتت 😧
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۴۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

نمد:|

♛لینـ בا♛
جواب لوک و وندا رو ببین
اونارو نمیبینی ینی؟! ؟! 
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۵۷ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

ن:|

♛لینـ בا♛
اوکی همون فلفل رو دیدی خیلیه 😂😂😁👌
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۱:۵۹ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

-_-بادمجونم دیدم😂

♛لینـ בا♛
اوه یعس.. ساری اینو از قلم انداخته بودم 😂😂😁👌

من دارم دست میبینم😨

خدای من 😨

♛لینـ בا♛
توی دست چی میبینی؟! 😐😂
دسته دیگه خدای من نداره که 🤣

توی دست 

بند انگشت میبینم😨

یا حضرت زینب😨

♛لینـ בا♛
وااااااای 😱😱😱
راس میگیییییییی 😱😱🥺
من بند انگشت دارمممممم 😯😱🥺😭😭
( به جمع ردیون خوش آمدید😊👏) 

منم چشم دارم😨

من دارم میبینم😨

یا خدا😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
وااااای 😱😱
منم دارممممم
دارم میبینمممم 😱😱
ادامه بده دارن میان ببرنمون دیونه خونه 🤣👏👏

من نمیییامممم😂😂

♛لینـ בا♛
بریم اونجا دیونه ها بهمون میگن اینا دیونه تر از مان 😂😂👌
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۵:۵۲ 하니예♥ 다이너마이트

جونم برات بگه ک...

در نگاه اول

تندی سوزان میبینم *-*

♛لینـ בا♛
فلفل شیرینه سوزان نی😂🤣
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۲ 하니예♥ 다이너마이트

😂اعععع

پس در نگاه دوم

شیرینی ای دل انگیز میبینم

♛لینـ בا♛
این صحییه اورین 😂😂👏👌
جمعه ۱۱ مهر ۹۹ , ۱۸:۴۳ 하니예♥ 다이너마이트

😂😂♥

♛لینـ בا♛
خسته نباشی 😂✌️

صورته خشمگینه فلفل😂😂😑

♛لینـ בا♛
آفرین برتو ای شهلای مقدس 🤣🤣🤣👌

😂😂😎بهم ایمان بیارید

♛لینـ בا♛
ایمان آوردند نیستی ولی.. ذهنت خرابه 🤣🤣👌

چرا ذهنم خرابه😐

♛لینـ בا♛
منحرف نیستی ینی؟!
مغزتو با آب مقدس شستی مگه؟! 😁😌😂

نه نیستم._.

عاره با آب مقدس دست ساز😑😂

♛لینـ בا♛
اها بیا دیدی 🤣🤣
پس تمیز نیست 😂😂👌

باور میکنی دجاوو شد برام الاااااان؟! همین حرفیدنمون
بوخودا همینجوری اون قبلنا هم حرفیدیم 😱😱😱

نمیدونم

شاید واقعن حرفیدیم😂😐

♛لینـ בا♛
من و تو همیشه زر میزنیم 😂😂👌😐😒

😂😂😐

♛لینـ בا♛
😌😒👌

سلام

♛لینـ בا♛
علیک

معمولا چه زمانی هستید

♛لینـ בا♛
همیشه آنلاینیم گلم

مرسی عزیزم

♛لینـ בا♛
خواهش

انگار اخم کرده وسطش

♛لینـ בا♛
آفرین دقیقا 👌
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ