دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


محبت موج میزنه 😂

کل صحبت های امروز من و مادرم 😐🙄

اینا نشونه ی محبت نیست؟؟ 😑😂🤦‍♀️

محل نارنجی ارو نپرسیدن.. 

عکس داداشم بود نخواستم دیده بشه 😁

خخخخخخ

♛لینـ בا♛
😂😁🤦‍♀️

😂😂😂👍

♛لینـ בا♛
😂👌

هعی...

گلبم گرف💔😂

♛لینـ בا♛
اصلا من از محبت زیاد دارم میمیرم😂😂🙄

خخخخ

♛لینـ בا♛
😂🤦‍♀️
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۲۱:۵۴ ᴀᴊ ᴅᴇᴀᴅꜱʜᴏᴛ

محبببببببت مووووووووووووووووووووووج مکزیکییییییی میزنههههههههههههههههه اصلا سد شکست با این موج محبت

♛لینـ בا♛
شدیییییید
من الان تو کمام از این مقدار از محبتتتتتتتتتت 😂😂🚬😐
شنبه ۱۰ آبان ۹۹ , ۲۲:۰۳ فاطـــღـــمـه ツ

من امروز فقط یبار پرسیدم بابا کجاست ، به جز اون حرفی باهاش نزدم!

♛لینـ בا♛
منم امروز روز پرحرفی باهاش داشتم که میبینی چت بوده!!
درکت میکنم آبجی 😔
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ