دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


خوشحال باشم یا ناراحت؟

+پسر داییم اسم من و دختر داییمو بدین گونه سیو کرده:/

باکلاسه منم:////

همکلاسیم  منو گوز من سیو کرده 😐

atseh .r
😂😂چه همکلاسی اسپشیالی

الان تو باکلاسی یا بی کلاس

atseh .r
گفتم که من از نوع باکلاسشم😂😁

اوه...

atseh .r
:(

گوه گوهه

با کلاس بیکلاس نداره

😬😬😬😬😬😬😑😑😑😑😑گوه خودشه

atseh .r
😂😂😂خودش که یه پا کلنگه.. تو گوشیم کلنگ سیو شده😂 انتر

بع بع..بببع.بببهببببعع...

باکیلاس و بوکیلاسش منو کشده 😂😂😂😂😂اوووخیی😗😁

atseh .r
تشخر😂😂😂
شنبه ۲۴ آبان ۹۹ , ۲۰:۱۶ فاطـــღـــمـه ツ

😐😂✋

atseh .r
😂😂
يكشنبه ۲۵ آبان ۹۹ , ۰۳:۵۵ ∽R฿E∼ ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

عیح

بدم میاااااددددد کصشر سیو میکنن اییش (من خودم ع همه بدترم😂)

داییم منو توله سگ کوچولو سیو کرده:|

atseh .r
😂😂کصشر اگه قشنگ باشه عیب نداره

فک کنم تنها خانواده ای که  اینطوری سیو نمیکنه، خانواده مادری من هستن XD

قشنگ مثل آدم اسم خودشون رو سیو میکنیم. ولی خب خانواده پدری رو نگم برات XD

atseh .r
باید یکم خلاقیت به خرج بدین😂

اهم...عطسه شی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ