دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


ساعت :/

میدونم لازمه این ساعت مسخره ارو اول بهار و نمیدونم اول کدوم فصل عقب جلو کنیمindecision

ولی جان هرکی دوس دارین یه هفته آمایشی بذاربن بدونیم الان ساعت چنده!! frown

تازه بعد عقب بردن ساعت یکی ساعتو بپرسه بعضیا میگن ساعت قبلی یا ساعت الان؟!laugh

یا بعضیا میگن الان ساعت یکه که دوازده دیروزه!! angel

اقا جان یه ساعت ازتون میپرسیم نمیگیم که فشفرای مهزتونو بسوزونین و فیثاغوزس حل کنین !! cool

همین

 

پ.ن :فقط حرصمو خالی کردم هووووف angry

تنها خوبیش اینه قراره امروز یه ساعت زودتر نهار بخورم

مامان حواسش نبوده طبق ساعت قبلا نهارو درست کرده 😂😂

♛لینـ בا♛
کککککک لامصب راس میگی
ولی بدی اش اینه بیشتر نمیتونم بخابم :/
هی میگه الان فلان ساعته ک دیروز فلان ساعت بود اه اه اه

😂😂 کم کم عادت میکنی

♛لینـ בا♛
البته بعد یه هفته
سیستم بدنم ریخته بهم
چشام زورم میکنه بخوابم دیشب داشتم درس میخوندم چشام میفتاد روهم ک بخوابم
منم مث کارتونه چسب زدم باز بمونه تا بخونم تموم کنم @-@

😂😂

ددی عادت میکنی عشقم ...

ولی واقعا راس میگی ... خیلی سخته 

 

اصن من نمیدونم چه چیز مزخرفیهههه هی ساعت و عقب جلو میکنن 😑

انگار اسباب بازی ... 

نمیگن یه ساعت برا ما یه ساعتههههه

یه ساعت از زندگی ما اینا کم میکنن هیییی

♛لینـ בا♛
اره بابا
ادا درمیارن  اه اه
مگ ادم و حوا ساعت عقب جلو میکردن اخه!!
سیستمات بدنم ریخته بهم!!
شنبه ۲ فروردين ۹۹ , ۱۴:۵۳ فاطـــღـــمـه ツ

خخخخخ

♛لینـ בا♛
سلام
والا دا باجی یالان دیرم اخی!؟

vala

♛لینـ בا♛
والا دقیقا!!

شنبه ۲ فروردين ۹۹ , ۱۵:۵۱ فاطـــღـــمـه ツ

یوخ کاملا دوز بویروسوز 😂

♛لینـ בا♛
ککککک
باجی دیرم تکواندو کارسان!؟
وبون ده کامنت ورمیرم اخه گوشیم هنگ الیر
دان نچه سن؟!

نه نمیکردن ...😂😂

اونا فقط بهم نگا میکردن کار دیگه نمیکردن 😂😂

♛لینـ בا♛
ککککک گاهی هم اهم..میکردن از فرط بیکاری دیگه!!

😂😂

بله بله ...

بابایی ..

خوبی ؟؟ 

حالت خوفه؟؟

خوش میگذره ؟؟

 

♛لینـ בا♛
میگذره
مامانم دیشب برا تولد گرفت ^-^
و اینکه ران بی تی اس دیدم
رقص کاور کردم
الانم دارم مثلا میدرسم چون شدیدا خوابم میاد و کیی درک نمیکنه!!

کادو چی گرفتی ؟؟؟😀

خوش به حالت .. رقصت خوبه ؟؟؟

مثلاااا ... چقد سخته این درساااا💜😂😂

برو بخواب ددیه من ..

♛لینـ בا♛
هیچ فقط ی عیدی دادن اونم یه بلوز بود!
ای بگی نگی اره..توی عروسیا فقط منو میندازن وسط @-@
خیلی سخته ککککک
نمیشه..

الهیییی... من صدتا چیز ازشون به زور میگیرم وگرنه همونم بهم نمیدن 😂😂

من رقصم تعریفی نداره ..

خیلیییییییی من به جای تو پاره شدم از سختیش 😂😂

 

چرا میشه سعی کن باهاشون بحرف میشه ..

♛لینـ בا♛
بیخیال
از وقتی یه ذره درمورد گرایشم فهمیدن اینجورین!!
بیار بدوزمت بیب^^

الهی ... 

چه ربطی به اونا داره ؟؟؟ 

بهشون بگو گرایش من مال منه ... نمیتونم که علایق درونیموتغییر بدم که ...

ددی من از سوزن میترسم 😁

♛لینـ בا♛
میگن برا ما عاره!!
سوزن نمیزنم با ایس میچسبه؟!

واا ... چیچیش عاره ؟؟؟ 

از جامعه خودشون خبر دارن ؟؟ 

میدونن تو همین ایران چن نفر ال جی بی تی ان ؟؟

میدونن چن درصد دنیا عاشق همجنسای خودشون میشن ؟؟؟

اه .. چقد بدم میاد از آدمای اینجوری ...

البته ببخشیداا ..

اععع جدی ؟؟ 😂😂

♛لینـ בا♛
اشکال نداره میگذره 
درک ندارن بیخیال

اره کککک
شنبه ۲ فروردين ۹۹ , ۱۶:۳۴ فاطـــღـــمـه ツ

من یوخ

داداشیم ، کمر سبز دی

♛لینـ בا♛
اهان
موفق اولسون
من دان 3 ام ^^

امیدوارم بگذره 😑

خوشم اومد از روشت 😂😂

♛لینـ בا♛
کککک همه خوششون میاد منتها مهم اینه من برا کی انجامش بدم
^-^

😂😂

غلط بکردن خوششون میااادد... 

من  رو ددیم غیرت دااارم 😂😂

♛لینـ בا♛
کککککک
گفتم ک من برا هرکسی انجامش نمیدم

ددی خودایی حرف زدن باهات حال آدمو عوض میکنه ..

 

حالا من لیاقتشو دارم ؟؟😈

 

 

♛لینـ בا♛
فدایت^^
اری اری بداری
فقط تو و نورایم^^

نوموخواد خوب شدممم😂😂

 

♛لینـ בا♛
ککک اوکی اوکی
فرض میکنیم خوب شدی ^^

فرض نکن ‌.. واقعی خوب شدم 😊

 

♛لینـ בا♛
ککککک باشه واقعی خوب شدی^3^

آفرین ...

آری خوبیدم ..

تو خوبی ؟؟؟

ددی ناهار چی بخوردی ؟؟

♛لینـ בا♛
خوبه

ناهار کتلت دست پخت خودم^^

اوووممم باید خوشمزه باشه ..

من تن ماهی خوردم با سبزی پلو  ..😂😂

به دلیل دوس نداشتن ماهی مجبور شدم 😂😂

 

♛لینـ בا♛
کککک
چرا ماهی ندوست؟
من خیلی دوست^^

نومودونم .. طعمشو ندوست ..

 

اووو پس امروز ماهی سرخ شده رو از دست دادی 😂😂

(یکم دهنتو آب بندازم )😂😂

♛لینـ בا♛
به به به به
اونم سرخ شده اممممم
ککککک اب دهنم راه افتاد دلم ب تاب توب افتاد کککک
میپزم میخورم بعدا خووو 
بلدی بپزی چیزی؟

😂😂😂😂

 

خیر متاسفانه ...😂😂

اون روز یه تخم مرغ درست کردم زرده اش شبی آب پز شد سفیده اش سوخت 😂😂😂

 

از اون روز متوجه شدم چیزی درست نکنم سنگین تره 😂

♛لینـ בا♛
ککککک یادت میدم دخترم
مامانی هم یادت میده
با همین چت کردم یادت میدم کیف کنی^^

امیدوارم 😂😂

حال کردی هنرمندی رو ؟؟؟

اوووو ... اوکی بابایی ...

 

میگم ددی اگه یه روز پسر شدی و فقط یه روز وقت داشتی و دوباره دختر میشدی دوس داشتی تو اون روز چه کنی ؟؟

 

♛لینـ בا♛
با عشقم عشق بازی داشته باشم البته شبش
روزشم میرفتم پیش رفیقام کلی خوش میگذروندیم
و میدونم ک اونا این فرصتو از دست نمیدن ک بدای تظاهر هم باهام عکس بندازن و استوری کنن ک مثلا دوست پسرشونم
چون قبلا کردن ک میگم
عرررررر فقط شبش

ددی ...😑

حدس میزدم ..😂😂

واااو  چه دوستایی 😂😂

 

 

♛لینـ בا♛
ککککک
خوب دیگه اخه خیلی وقتا به این معجزه فکر میکنم
حتی یکی از رل هام ک به خون اشاما اعتقاد داشت میگفت اگ توهم خون اشام میشدی
به سرعت میومدی پیشم و منو میبردی میگفت حتی میذاشتم از خونم بخوری کککک

😂😂😂

چه دوست پایه و کولی ...

خو چون ومپایرا واقعیت دارن ...

ولی در کل خون خیلی خوشمزه اس😋

♛لینـ בا♛
یس یس
خیلی خومشزه اس
من وقتی دستم میبره خونشو میمکم تا تموم شه^^

ددی تو چرا انقد رل بداری ؟؟😭😭

آی ام حسووووود بسی 😌😭😭😂😂

♛لینـ בا♛
خوب نمدانم
بداشتم دیگه^^

😫😫😫

چرا انقد کراش میزنن روت ؟؟؟

😂😂

 

ددی میگم ... حالا چرا دستتو میبری ؟؟

♛لینـ בا♛
ند والا!!
تا حالا نپرسیدم!

تو آشپزی اکثرا بریده میشه

مراقب باش دیگهههه...

♛لینـ בا♛
چشم کککک

خو آشپزی نبتون که نبره ...😊

برا چی تو آشپزی منمایی ؟؟

♛لینـ בا♛
برای اینکه بنده دختر بزرگ خانواده ام و وظیفه امه :/
و اینکه مامانم کارمند بهداشته و تعطیلات نوروزم میره اداره!!

😂😂😂

منم دخمل کوچول خانواده بیدم 😂

مامیمم مرخصی گرفته ...

♛لینـ בا♛
کککک کوچول مووچولم^^
اوووکی^^

بلی ..😂😂

ددی من دیشب تخم مرغ درست کردممم ...دست بزن 

 

چون کلش ایندفعه سوخت 😂😂😂

 

چیکار کنم خو داشتم تلویزیون میدیدم زیر گازم زیادبود😂😂😂

♛لینـ בا♛
ککککک افرین افرین
صدافرین
خوب دختر اول کارتو بکن بعد برو سراغ تلویزیون!!

خو ددی برنامه هه همزمان با تخم مرغ من شروع شد 😂😂

♛لینـ בا♛
حالا مگ چ برنامه ای بود؟!

دیگهههههه 😈

♛لینـ בا♛
@-@

😂😂😂

اععع خو ددی ...

داشتم تی وی ۲۴ میدیدم 😂😂

♛لینـ בا♛
اوکی
من برم
بابام صدام کرد
اومدم کامنت میدم

باشی ... برو مراقب خودت باش ددی 😘😘

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ