دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


نگرانی..

Kim Linda

پ.ن: کپی=بی شخصیت

be khoda ye chi shode

♛لینـ בا♛
خوب تورو میگم عههههههه
چنبار این اتفاق افتاده من نگران شدم

الهیییی...😫

♛لینـ בا♛
ککک سلام دختربابایی

ددی چی شده اینجوری شدی ؟؟

چی باز نگرانت کرده ؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
اینا نوشته هایین که قبلنا در موقعیتش نوشتم
البته دیشب تا الان داداشم(مجازیه) غیبش زده بود نگرانش بودم همین

سلام ددی ...

طهر بخیر ..

♛لینـ בا♛
کککک ظهر شمام بخیر
من از صب بیدارم
ولی نتونسم بیام تا الان

man ke hamash hastam

♛لینـ בا♛
برا داداشمم نگران بودم(مجازیه)
از دیشب تا الان غیبش زده بود

aha

ishala biad

♛لینـ בا♛
اومد
دلیلشم گفت باز رفت سرکارش
خوبی؟

آها ‌‌...

ددی تو مجازی همه چی داری 😂😂

خواهر برادر که داری ‌.‌.

بچه ای داری که معلوم نیس از کیه ...

زنم که داری ‌..

نظرت چیه بیا همینجا زندگی کنی دیگه نری ؟؟؟😂

کلا به نظرم زندگی واقعی ببند بزار کنار ...

♛لینـ בا♛
توهمین فکرا بودم منم کککک
ولی واقعی بود منم الان اینجا نبودم^^

درس میخوندی .؟؟😍

♛لینـ בا♛
نوچ

oohoom

♛لینـ בا♛
شکر ><

:)

♛لینـ בا♛
^-^

اونم هس دیگههه ولی خب در کل ....😊

 

 

😑 زحمت کشیدی انیشتین  ...

♛لینـ בا♛
کککک خاهش میکنم فیلسوف^^

😂😂😂

 

قلیان شما گاندیه گرامی ...

♛لینـ בا♛
ککککک
قلیان کشیدی تاحالا؟؟
من که اصلا!!

خیر ..... ولی بوشو دوس دارممم😋😋

♛لینـ בا♛
من بوی شیرنارگیلشو میدوستم

هولوش 🍑

♛لینـ בا♛
هلو هم خوبه
ولی شیر نارگیل قشنگه
نمیکشم چون ورزشکارم و باعث میشه نفس کم بیارم
:/

اووووو...😂

خانم ورزشکار میشه بفرمایید اگه ورزشکار نبودیم میشه بکشیم ؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
نوچ
بیشتر ادیتت میکنه
چون بدنت ضعیفه

اوکی خانم ورزشکار نمیکشیم ..😂😂

♛لینـ בا♛
افرین عزیزم
برا من از ورزشکار گذشته
شدم معتاد ورزش

:)

 

♛لینـ בا♛
:)
who are you?

خواهش خانم معتاد ورزش ...😂

خوبه ؟؟

♛لینـ בا♛
اره خوبه ><

موفق و معطر باشی خانوم معتاد ورزش 🤣🤣

♛لینـ בا♛
><
معطر از کجا اومد لامسکن؟؟

کنچانا^^

 

♛لینـ בا♛
خصوص بگو
کنچانا حالیم نمیشه :/

اونو از ۲ سال پیش خودم اختراعیدم 🦸‍♀️

♛لینـ בا♛
><
افرین مخترع معاصر
XD XD XD

منم اصن://

 

♛لینـ בا♛
اووه
سلام یاسم
خوبی..چه عجب از این ورا؟؟!!
:/

:/عصبانننننى

 

♛لینـ בا♛
why?

به چه حقى درس نخوندى؟؟خوبی؟؟

 

♛لینـ בا♛
برای اینکه سرم درد میکنه و نمیتونم بخونم
نوچ..سرم درد میکنه از نگرانی
که مخاطبش اومد و داره رفع میشع ^^

اووه باووش

 

♛لینـ בا♛
^-^

چاکریم ...

جوراب پاتیم ...

قلیون دورهمیت ..

دخمل قلبت🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
اخری ارو موافقم^^

😍😘😘

😊

♛لینـ בا♛
^3^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ