دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


کمربند..

امروزم اومدم با یکی از خاطراتم که خیلی میدوستمش..

مربوطه به اخذ درجه کمربند کشوریم..البته بین المللی هم حساب میشه..چون اعتبار داره..

حالا زیاد تعریف نکنیم..

ما بار اول رفتیم آزمون..بار اولش عین زهر بود برام..

استادمون کلی امید داده بود و اینا..با التماد به سقف رفتیم سالن آزمون که تو کرج بود..حالا مکافات راه رو هم

فاکتور میگیرم براتون..از سراب پاشی بری کرج..اونم وسط تابستون..بگذریم..

رفتیم همه بچه هایی که آزمون میدادن موهاشون پسرونه بود و داشتن کارت تحویل میگیرفتن..

من لحظه ورود فکردم اومدم قشمت آقایان خشکیدم اصن..

بعد تشخیص دادم دیدم نه دخترن با موهای پسرونه..

خودمم دست کمی ازاونا نداشتم..

ازمون شرو شد دیدم اقا اینا چی اجرا میکنن من چی اجرا میکنم..از زمین تا اسمون تفاوت بود..

اونجا بود که فهمدیم استادم چند ساله حرکات رو اپدیت نکرده و با طرز قدیم بهم گفته..و بنده رد شدم..

دیگه ولش کردم استاد رو..دراصل استاد من نبود چون کارت مربی گری نداشت..

استاد اصلیم تبریز بود و کارت بین المللی از کره جنوبی داشت..رفتم پیشش یسال برو بیا داشتم..

استاد شهر خودمون دید من اینجوری کردم زیرابی زد و خواست منو نفرسته برا آزمون اون یکی شاگردشو که من خودم کشوندمش باشگاه و

بهش یاد دادم رو میخواست بفرسته..عجبببب..

منم زرنگ تر ازاون با استادم اصلیم حرف زدم اون خودش بلافاصله منو ثبتنام کرد تا اون یکی بفهمه..

حالا چنتا زیرابی استاد فرلی امو نادیده میگیرم چون یجایی بهش مدیونم..همین

بعدش من تو یسال با حرکات اپدیت شده تمرین کردم..

و روز ازمون که کلی بدبختی داشتیم اگ بگم از خنده روده بر میشین رو فاکتور میگیرم بعدا میگم بهتون..

فردا صبح آزمون بلخرههههه قبول شدمممم..البته بعد یماه جواب میاد ..خوشحالی بعد یماه رو میگم اینجا..

کلی شیرینی و اینا قضیه ارو با چهارردیف شیرینی خامه ای توی قوطی نیم کیلویی سرهمش اوردیم..

تمامممم

پ.ن:میدونم بیمزه بود ولی فاکتورهارو  توی پست های دیگه تعریف میکنم..

پ.ن2: از فرط بیکاری نوشتم اینو..همین

ددی تو چرا انقد استعداد داری لااامسکن ؟؟؟

 

گریه تونممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم

 

بچت هیچ کار بلد نیییییییس 

 

گشااااااااده فقطططططط

♛لینـ בا♛
دیگه دیگه
نه نتون جیگر عههه
یاد میگیری عزیزم
من از اول دبستان ورزش رو شرو کردم بیبی^^
توهم شرو کن ازالان^^

جووووووووووووووون

♛لینـ בا♛
یس یس ^-^

quboone jigare zerangam besham man

♛لینـ בا♛
خدانکنه جیگرم^^
اول دبستان............سیزده سال......من به همون شنای خودم بچسبم بهتره:|~
♛لینـ בا♛
ککککک
بچسب بچسب
ای وای شنارو یادم رف بگم
شنا هم کارمیکردم
مسابقه هم دادم البته قبلا الان باید دوباره کار کنم تا رو فرم بیام^^

الان پی بردم گشاد تر از گشادم 😊🤣

♛لینـ בا♛
نگو عه
میتونی انجامش بدی فقط کافیه بخوای^^

dooset daram

♛لینـ בا♛
Me too

😈😈😈😈daram be in fek mikonam vaghty ke shena mirafty too ab che jigari boodi

♛لینـ בا♛
Kkkkkk
Arrrrrrrr
Oon moge ropol boodam
Ziad khosh andam naboodam

ددی من همین الان میخوام 😁

میخوام😊

 

 

میخوام 😊

 

 

 

 

 

 

 

 

 

میخوام ....🤨

 

 

 

 

 

 

میخواماااااا😐

 

 

 

 

گفتمممم میخواااام 😑

 

 

 

من میخوااااام 😡

 

 

*وی فریاد میزند * میخواااااااااااااااااااااام 🤬

 

 

*وی خودرا زنده به گور کرد * میخوااااااااااااااااااااااام😱

 

 

ددی دیدی نشد ؟؟؟🤣

♛لینـ בا♛
خسته نباشی
نشستی یجه بعد میگی میخوام 
عجبببب

jjjooooon

😈😈😈😈😈vali bazam jigar boodi

♛لینـ בا♛
عجببببب
لامصب این داداشم روم تاثیر گذاشته هی ای
عجب رو میگم هووووف
:||||||||خدا منو گاو کن یونجه بخورم هامممم هااام هااام
♛لینـ בا♛
عهههه
خدانکنه
پروف بذار باوو

سلامت باشی 🤣🤣🤣

خو خودت گفتی فقط باید بخوای ... خو منم خواستم دیگهههه🤣🤣

چرا انقد حرفات فهمش سخته جدیدا ؟؟؟

عجب ندارهههه ...

خو من میخواااااااام 🤣

♛لینـ בا♛
با یه جا نشستن نمیشه که
همین تو خونه میتونی ورزش کنی
بدنسازی برنامه اشو از بازار دان کن بشین کار کن
بدنت ماه میشه بیبی

دراز کشیده میشه ؟؟😊

الانم دارم ورزش میکنم ...

دارم ماهیچه و سرعت انگشتامو قوی میکنم ‌....

ددی قرنطینه ام نمیتونم برم بازار ...🤣🤣

اینترنتی میشه سفارش داد ..🤣🤣

 

*وی خود را زد به کوچه علی چپ * 🤣

♛لینـ בا♛
پا میشم میام گازت میگیرما
برو کاریو ک گفتم بکن عههه
از تو کوچه علی چپم بیا بیرون

*-*man hasoodi

♛لینـ בا♛
چرا هانی؟!

گاز چرا ؟؟؟

من لپ ندارماااا😊

ددی آ ام تنبلیون ...

*وی کوچه علی چپ را دور میزند *🤣

♛لینـ בا♛
هی خدااااا
بخدا داری خودتو نابود مینمایی دختر
پاشو درساتو بخون
ورزشتم میکنی
گذاشتم ک...تهیونگه!
♛لینـ בا♛
برا من اپدیت نشده پس
اوکی^^

*-*ba dokhatret del midi gholve migiri

♛لینـ בا♛
ای جانم خانومم^^
شما که کلا دل مایی^-^
منم رژیم گرفتمااااا جایزم کو؟؟
♛لینـ בا♛
عجببب
چه رژیمی
برا لاغری 
چقدر لاغر شدی؟!
چقدر بودی

دیگه از دست خدا کاری ساخته نیس...😂😂

نابود چراااا ؟؟؟

دیشب دستام شکست از بس نوشتمممممم ...

۴۰۰ تا کلمه نوشتممم ولی هنوز تموم نشده لااامسکننن ....

*وی دیشب هلاک شد *

ورزش ؟؟؟

البته راس میگی باید بکنم برا قدم ....

♛لینـ בا♛
کلمه!؟
برا مشقت یا کامنت!؟
اره ورزش کن حتما
الان قرنطینه ای بدنسازی بهترینه
برنامه شش تیکه تضمینی در یک ماه رو بزن
اون واقعیه منم بااون انجام میدم

مشق ...🤣🤣

هنو تموم نشده ...

چشیییییی😊

♛لینـ בا♛
میدونی ک تقصیر خودته اره!؟
پس خوب بخون یه روز تایم بذاری براشون تموم میشه
من تند نویسی ام خوب بود مدرسه
سریع مینوشتم تو یه ساعت تموم میشد
یکم سعی کنی میتونی

🤣🤣

بزار برات مشقارو بنویسم ....

لامصب فقطممم ادبیاته ...

فصل پنجم جمعا ۱۱۹ کلمه که از هر کودوم باید ۵ بار بنویسم ....

دو درس آخر مطالعاتم خلاصه نویسی ..

فصل چهارم ۴۰ تا لغت که ارزش املایی دارن هر کودوم ۴ بار ...

انشا درباره کرونا ...

انشا درباره کفشای سیندرلا

انشا درباره تو را از کفشهایت میشناسم

نوشتن درس نهم عربی 😊

 

ولی از اونجایی که عاشق ریاضیم کلشو انجام دادم اونم جلو جلو😊

 

خدا کنه تا آخر تعطیلات معلم ادبیات به نت دسترسی پیدا نکنه🤣🤣

 

♛لینـ בا♛
پس از اخر شرو کن به نوشتن عزیزم
عربی
انشا ها
دو درس اخر مطالعات
اینارو امروز انجام بده خوب

اوکی ددی ...

توعم قول بده درس بخونی و تس بزنی ...

قول بده تا از یه ساعت دیگه برم بنویسم ...

 

♛لینـ בا♛
باوشه دخترم
قول میدم
منم برم از لغاتم شرو کنم بعدش تست بزنم

عکس میفرستی ؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
هن!؟
ازچی؟!

لغات و تستااا 🤣🤣

منم از مشقام عکس میگیرم‌....😂😂

♛لینـ בا♛
چییییی
میدونی چن صفحه اس؟!؟!؟!؟؟!
با دور کمر اندازه میگیرم...این دو هفته یه سانت کم شده
♛لینـ בا♛
عجببببب
من تو یه ماه ده کیلو کم کردم^^

میدونی مال من چن صفحه میشههه؟؟؟؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
از مال من کمتر میشه
تست میزنماااا
مثلا الان شش صفحه زدم حین حرفیدن

بفرس دیگههههه ...

میخوام دست خط ددیمو ببینم 😔

♛لینـ בا♛
تست دست خط نداره ک
برات یچی مینویسم میفرستم^^

یه صفحه اشو که میتونی ...

نوموتونی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
ببینم چی میشه

لغاتت فقط ...

تست نه ...

با تست که دست خطتتو نمیبینم ...😁

♛لینـ בا♛
اوکی^^
👸😇
♛لینـ בا♛
^^

آآفرین بچه خووووف ...

بووج ..

 

♛لینـ בا♛
کیفیت دوربینم خوب نیس
انداختم تو صندوق وب مشترکمون
برو ببین میتونی تشخیص بدی

:/لیندا میگیرم میزنمتااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا بشین سر جات بچه

♛لینـ בا♛
براچیییییییییییییییییی
ککککک
بچه تویی^^

وااااییی ددی من خرذوق😱😱😱

چقد خطت شبیه منهههههه۶😱😱😱😱

😱😱😱😱😱×۱۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰۰

و اینکه چقد درستاتون آسونههههه ...

واستا منم دست خطمو برات موقعی که تموم شد میفرستم

ولی لامسکنننننن  یه آدم چقد میتونه شبی یکی دیگه باشهههه ؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
نمدونم ککککک
درسامون اسونه؟؟
من لغت های دوم دبیرستان بود که برات فرستادم
زبانمونو ببینی عیب میکنی^^

ببین توروخدا نیم وجب بچه منو اسیر کرده...هی هرچی میگم میگه من بهترم

اقا

اصلا تو بهتری

بذار من با همین سرعت لاکپشتی وزن کم کنم پوستم شل نشه

وگرنه سه چار کیلو پوست آویزون می مونه

♛لینـ בا♛
ککککک
یس یس^^
من اویزون نداشتم چون شکم کارمیکردم باهاش^^

🤣🤣

بزار خطمو برات میفرستم حظ کنی از شباهت ...

اعههه

یعنی خطتت فرق کرده از اون موقع ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نوچ همونه
فقط چون تند نویسی ام بیشتر شده یکم شلخته مینویسم^^
و اینکه اون لغت هارو تازه نوشتم دارم دوره میکنم مثلا

ترازومم سوخته باید باز برم بخرم...این دیجیتالیا خیلی نازنازین

♛لینـ בا♛
منم دیجیتالی دارم ولی نسوخته
تو احتمالا وزنت درمحدوده اش نبوده کککک

اوهوووم پس اوکیههههه ...

😁😁😁من خر ذوق از شباهت ...

♛لینـ בا♛
منم منم ^^

بزار عکس میگیرم الان برات می آپم ...

چی بنویسم ؟؟

♛لینـ בا♛
هرچه دل تنگت میخواهد بنویس ^^

مطمئنی اون بگو نبود ؟؟؟🤣🤣

اوکی ..

♛لینـ בا♛
مودونم ولی الان موقعیتش نوشتن بید^^

....ن بچه روش دسشویی کرده بود....

♛لینـ בا♛
ککککککک
عجب بچه ایییی ککککک
کارخوبی کرده^^

گذاشتم ...

تو همون صندوق 😊

♛لینـ בا♛
اوکی^^

مودونم ...🤣🤣

آخ خداااا ...

ددی تو مفصلاتو صداشونو در میاری ؟؟؟

♛لینـ בا♛
یس یس همه اشونو
گردن انگشت کمر پا
^^

یه بچه رو مدرکت دستشویی کنه خندیدنتو میبینما!

♛لینـ בا♛
من مدرکمو زیر کیون بچه نمیذارم بیبی^^
قاب میکنم میزنم به دیوار پذیرایی چش همه درآد^^

من میترسم 🤣🤣

تو این اصلاااا شبیه نیستیم ...فقط جدیدا صدای دستامو اونم نه انگشتام با کمرم وقتی از خواب پا میشم ....

از بقیه اش میترسم😊😁

♛لینـ בا♛
ککککک
ولی من قلنج میشکنم تا نشکنم راحت نمیشم

انصافا برای دستا خستگیت در میاد ...

من تا چن وقت پیش از صداش چندشم میشد 🤣🤣

♛لینـ בا♛
من ازاد میشم وقتی میشکونم ککک

🤣🤣

 

باید رو خودم کار کنم ...دوس دارم مفصلام پهن شه ...

مامانم میگه زشت میشه ولی من دوووج 

البته فقط انگشتام ...

♛لینـ בا♛
ککککک
هرجور خودت دوس داری انجام بده^^

چه جوری میشکونین ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد همینجوری یهویی شد^^

هووووف...

ددی من میخوام برم پیراشکی بدرستم...دیروز ندرستیدم 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
باوشه برو

یکی دیگر از مشکلات گشادی 😊

♛لینـ בا♛
بعله بعله
من دیگه برم اف بشم

برو بای ...

♛لینـ בا♛
با گوشی دارم جیم میشم میام ککک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ