دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چرا..

چرا دست نیافتنی هستی..

چرا هرچه میدوم نمیرسم به تو..

چرا دست میزنم محو میشوی..

چرا صدایت میکنم برنمیگردی..

چرا نگاهت میکنم روی برمیگردانی..

چرا با من کلمه ای حرف نمیزنی..

به راستی چرا..

گناهی دارم که عذابش امدن حرف " ن " برتمام فعل های مربوط به توست..

یا تو خودرا بر من تحریم کرده ای تا برای رسیدن به تو..

حتی جانم را هم تقدیمت کنم..

چرا نمیتوانم درکنارم داشته باشمت..

باز این حرف "ن" مرا درهم میشکند..

میدانم روزی تحریم هایت میشکند که..

منی دیگر وجود ندارد تا برایت ..

جانش را هم تقدیم کند..

 

" Kim Linda "

😔

ددی عاشق سودههه...

♛لینـ בا♛
^3^

ددی نی نی ندالانید ...

تلا اخد ددیس یا نالاحته ...

یا دوا تلده

یا دوله ...

 

♛لینـ בا♛
هیچی جیگر
قبلنم گفتم بازم میگم
هرچی هرلحظه ای به ذهنم برسه مینویسم
باور میکنی همین جمله حتی تو ذهنم نبود
فقط جمله اولش تو ذهنم اومد یهو همین
بقیه اش خودبخودی بود
بعضی وقتا باید برای رسیدن ب عشق از همه چی بگذری....حتی خود عشق...هرچیزی یه بهایی دارهه...بهای عشق هم...عشقه
♛لینـ בا♛
بگذرم که نمیرسم ..
انسان ها برای چیزهای دست نیافتنی حریص تر میشوند....انسان ها برای رسیدن ب چیزهای خاص تا لبه ی پرتگاهم میدون...انسان ها برای رسیدن ب خاصته هایشان محو میشوند...انسان ها برای پاسخگویی هم باید بهایی بپردازن....گناهی نکرده ای...کافیست ب گذشته ات بنگری... کدامین دل را شکاندی ک هم اکنون دلت در پی نجوای عاشقانه ی معشوقت است؟؟؟ ب کدامین نوا پاسخ ندادی ک جوابت اینچنین دندان شکن است؟؟؟ ب کدامین گناهان؟؟؟ فقط حرفاتو کامل کردم...چطور بود؟؟
♛لینـ בا♛
عالی بودن عالی
ریختی بهم منو هعیییی
راست میگی
دقت کنم خودم از خودم خجالت میکشم :(
اینم مینویسم تو وبم ^^

تلا متنتم مش من به ذهنت میلسه ؟؟

مال منم فتت یه دمله اس بخیش خودش مویاد ‌..😊

نی نی تمام لوح ددی لا دل بدن خود دالد فت توند ...

♛لینـ בا♛
ککککک نمد باید از ذهنم بپرسم^^
اونی قلمتو میدوستم...قشنگ مینویسی^^
♛لینـ בا♛
ممنون
قلم نیست
فقط هرچی به ذهنم میاد به هرزبونی ادامه اش میدم
چرا خجالت میکشی اونی¿¿ من فقط یه سوال ازت پرسیدمم واقعا خوب مینویسم؟؟؟ میسی از لطفت اونیا^^
♛لینـ בا♛
چیزایی هس ک باعثش میشه

اره خوب مینویسی جیگر

امتحان کردی پیش نویس کردنو؟

بپولس خفل بدع ‌‌‌...

چلا خوافم نمیبله ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد جیگر
من الان میرم لالا
توهم یه اهنگ لایت بذار بخواب^^
نه کککککک میسی قلبونت^^
♛لینـ בا♛
ککک باوشه
اونی میگم تو اون وبت سایز مکنه لاینو دادم منتشر کن بزا بقیه هم استفاده کنن..فقط رمز بزاری شاید بهتر باشه نیس¿¿
♛لینـ בا♛
منتشر کردم تو یه وب دیگه همونروز
اینجا برو بین
lindakookielover.blog.ir
آها اوک ماشالله خیلی فعالیااااا ککک
♛لینـ בا♛
ما اینیم دیگه کککک
ککک دیدم آفلییین کارت دزستهههه خوب آدم همیش خبرای دس اول داشته باشع
♛لینـ בا♛
اوفففف اره
لامصب هنوزم تو شک تهیونگم
من موخواممممم o_O
یااااا مثلا تو لزبینی آهههههع...یه لزبین/گی با جنس مخالفش نباید خواستنو نیازو تجربع کنه هوووممم؟؟
♛لینـ בا♛
من بایسکشوالم^^
منتظرم ک طول عرض شونه ی جین هم منتشر بشه....طول عرض شونه ی سهونو دارم من...طول انگشت جیمینم فک کنم 5/6 یا 5/7 بود دقیق یادم نمیاد
♛لینـ בا♛
افرین افرین
مساحت هارو بدست بیار پس ککک
طول انگشت کوچیکش...من طول انگشت کوچیکم 6/1 سانته...مال نگارم 5/5 سانته...کککک خیلیییی کوچوله انگشتش.....ب عنوان یع تاپ o_O
♛لینـ בا♛
بعله بعله ککککک
تاپ بودن ربطی به اندازه انگشت نداره که کککک
بعد مساحت میرسم ب کار اندازه گرفتن حجم لب جیمین و نامی و جینی....بعد میرسیم ب اندازه گرفتن عمق چال نامجون کوک و هوپی...بعد میرسیم ب شمردن تعداد خال های ته ته...بعدشم میرسیم ب اندازه گیری مقدار خواب شوگولی کککک...کلی کار دارم فاک آهههههع
♛لینـ בا♛
یس یس
لیستشون کن یکی یکی انجام بدی^^
من دوس دارم تاپم انگشتش بزرگتر از من باشع تا دستم تو دستاش گم بشه ولی دقیقا واس منو نگار برعکس ...کککک
♛لینـ בا♛
ایگوووو کککک
برا من ک فکنم بزرگه
اندازه نگرفتم :/
میگم اونی من برم بتمرگن تا فردا ث صب زودتر بیدارشم ...کاری باری؟؟؟ داری یا...؟؟
♛لینـ בا♛
نه عزیزم
شبت خوش^^

چرا درم اوردی....

♛لینـ בا♛
مجبورشدم

هوومم.....

♛لینـ בا♛
یهویی شد نشد بگم بهت تو برچسب
ناراحتی!؟
میانه

نخیرر....

خوشحالم....

♛لینـ בا♛
خوب خانومی مجبور شدم
خوب بود بمونی صبح بیای ببینی اکانتت پاک شده :/

تو چرا درم اوردی؟

همینجوری:)

♛لینـ בا♛
اوکی..
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ