دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


Alone .

Today..

You Go And Me..

Stay Alone Right Here..

Waiting For You..

Missing You..

Wanting You..

But You Don't..

Come Back..

And When You Come Back..

I Get Lost..

I Die..

Cuz Of Your Love..

Cuz you don't Come Back..

But My Heart..

Is Right Here And..

Beating For You..

Get My Heart And..

Put It Beside Your Heart..

Thus I Love You More Than Before..

 

😔

We are alone forever ...

No problem 😔

♛لینـ בا♛
Yeah i know
It make mre cry..

Yes ...

But...

♛لینـ בا♛
Its ok 
We should try to handle this
:|

That's the fucking meaning of this life.... 

 

♛لینـ בا♛
Yeah babe
Fuck this life
:/

دنیاى عجیبیه.... توى پستى به اسم دورهمى حرف از دلتنگى میشه:)

♛لینـ בا♛
اره..
ولی خوب هرچقدرم دورمون شلوغ باشه بازم 
به خودمون که میایم تنهای تنهاییم..

We can't fuck it... But it's fucking us hardly:)

♛لینـ בا♛
Yeah ...
So hard that you want die right now..
:|

ولى.... اگه بگردى مى تونى ادمه واقعى رو پیدا کنى...... 

کمیابه... خیلللى کمیاب.... ولى هست:)

ادماى زخم خورده معمولا زخم نمى زنن.... چون مى دونن چقد درد داره... 

♛لینـ בا♛
تا پیدا کنم استخونم پوسیده..

I try ....

 

♛لینـ בا♛
Me too..

Yes... But you even can't die.... You just should feel the pain with all that you are

♛لینـ בا♛
But you can stop it if you want
But if you like fucking you should handle it even enjoy it..

ددی ‌...

نالاحتی حالا ؟؟؟

♛لینـ בا♛
هممم..

یه مدته زیاد شاید گریه منى... ولى بعد... فقط عادت مى کنى و یاد مى گیرى تنها باشى..... یاد میگیرى گریه نکنى..... ولى...... اگه امید داشته باشى

...شاید اون ادم توى زندگیت باشه... ولى تو بهش زیا توجه نکنى.... شاید یکى از افرادى باشه که مدت زیادى تورو میشناسه.... یکى مثه خودت.... 

♛لینـ בا♛
یادشون گرفتم ولی چقدر باید تحمل کنم
چقدر باید به این عادت ،عادت کنم.. تا کی..
بعد مرگم دنیا بهشتم بشه اهمیتی نداره
من میخوام منم لذت ببرم و شاد باشم..
چرا نمیذارن..چرا همه اش خوردمون میکنن..همه اش چرا..

Yeah... 

♛لینـ בا♛
:(((
....

Maybe we should just lie to ourselves.... And just say... It will be okay... And just fake a smile........ 

But the hardest part is that you even can't fake a smile... 

♛لینـ בا♛
Oh..so im in easy level
Cuz i can some time fake a smile..
...

تو متفاوت از بقیه اى و هنوز کسى که مثل خودت باشه رو پیدا نکردم... این مشکله تدماس که همشون خیلى شبیه همن^_^

مشکل ادماى متفاوت نیست...:)

♛لینـ בا♛
مگه من چی دارم که از بقیه متفاوتم..
میتونم خودمو به بیخیالی بزنم و بشم همون ملکه جهنمی که تو ذهنمه..
ملکه ای که همه حتی خودم از کارهام و خودم میترسم..
ولی تنها تر میشم..

ددی ؟؟؟

هممم ...نداله ‌...

منم از اون بلنامه ها بلات بلیزم پدلت دلاد مش من ؟؟😂😂

 

نالاحت نباس باسی ؟؟

دیله موتونماااا

♛لینـ בا♛
گریه نکن جیگرم
من خودن یه برنامه دارم دریده منو 
هنوزم برنامه ساعت هشت رو تموم نکردمش XD XD

تنهایى شاد باش.... یا حداقل با ادمایى شاد باش که مى دونى دلتو نمیشکنن..... 

به اونا که میشکننت اهمیت نده... مطمئن باش تقاصشو مى دن.. ...

فک مى کردم بعد ى مدت زیاد شکسته شدن دیگه دردش برات عادى شده باشه.... :)

♛لینـ בا♛
اره..عادت شده..ولی گاهی زخمش باز میشه 
دوباره خونریزی میکنه..دوباره نمک میپاشن..دوباره میسوزه..
دقیقا از همون ادمایی که زخمو ایجاد کردن..
اینم باید عادت بشه؟

پس باید خودمو تغییر بدم و بشم یه لیندای مغرور تا مهربون
تا هیشکی نتونه از مهربونیش سواستفاده کنه..اره؟

شاید اخلاقت خاصه و هرکسى رو نمى تونى تحمل کنى..... یا .....نمى دونم...... تو خودت واقعا چى میخواى توى زندگیت؟ 

♛لینـ בا♛
دقیقا.. بعضیارو دلم میخواد سرشونو بادستای خودم جدا کنم
بعضیا دوس دارم تو سبد ابریشم نگه دارم

من؟
هرچیزی که چشمو میگیره میخوام داشته باشم..

Yes you are.... But if you just go like this you'll be in harder levels :)

♛لینـ בا♛
Its ok
I will go this way
But this time i will fuck life
:)

موتونماااا ...

عههههه نالاحت نباااس

دل هل شولت ...

موتونماااا

موتنم ..

بخن حالا ..

موخوام اتس بدیلم ...

بدووو سیییب 😁

♛لینـ בا♛
بادمجوووووون XD XD XD

اره باید عادت بشه... مجبورى.... راهى ندارى..... نه که دله کسى رو بشکنى نه..... فقط.... تنهایى بهتره 

اگه با کسى باشى احتمال اینکه بازم زخمیت کنن زیاده :)

ولى وقتى تنها باشى کسى نمى تونه زخم بزنه....... ادم از ى سوراخ دوبار گزیده نمى شه..... 

♛لینـ בا♛
ولی من گزیده شدم اونم بارها..
باید با گذر زمان خودمو از هرچیزی جدا کنم
تا بتونم تنها باشم و نذارم کسی بیاد طرفم..

You can't fuck this fucking life..... 

♛لینـ בا♛
If i can?
What will you do?

بادمدونوووو ...😠

بودو شیب دیده ...

شیب ؟؟؟

هنونالاحتی ؟؟

♛لینـ בا♛
نه بیبی نیستم
من فازم زود عوض میشه XD XD
سییییییب ^-^

اره

واسه من اسون بود:)

 

ولى خب تو حداقل الان کسایى رو دارى ک باهاشون حرف بزنى 

 

 

ولى در اخر... مى فهمى که اشتبا کردى که تنها شدى... مثلا.. بعده دو سه سال... فک کن... هر روز خودتو به خاطر اینکه به خودت اجازه دادى بى احساس شى و دلیلى براى زندگى کردن ندارى، سرزنش کنى.... 

اونموقع دردش از الانت بیشتر میشه... 

 

چونکه وقتى زیاد بریزى تو خودت نسبت به مسائل بى اهمیت میشى... 

♛لینـ בا♛
داداشمم گفت پشیمون میشی
وری من میگم بهترین راه همینه برام
نمیدونم دیگه چیکارکنم..گیجم هنو..

You just can't I'm sure.... 

The pain will be normal for you.. ..you even won't care if it's fucking you or life is smiling on you.... You will just watch..... 

♛لینـ בا♛
But if i want i could do it
BTS teach it to us..
You forget?

آفلین ..

همینت سیلینه دیدههه ...

آفلیییین ...

حالا بدو بادمدووون 😁😂

♛لینـ בا♛
کککک قبانت جیگور
بادمجووووون XD  XD

خودانتونهههه😠😠

تو بلی من دیده اژ تی اس بدیلم ؟؟؟

تی بوجم تونه ؟؟؟

تی بخلم تونههه؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
باشه باشه عزیزدلم
همه ارو خودم برات انجام میدم نی نی^^

به نظلم بلا امسب بشه ...

بلا فردا آتاتاش  و آبلابو لو تملین تون ...

باسی ؟؟

 

♛لینـ בا♛
باوشه نی نی من ^^
XD XD  XD

شاید خیلى دارى بر خلافه اون چیزى که باید باشى پیش میرى..... منظورم اینه که.... شاید دارى تو ى چیزایى زیاده روى مى کنى.... زندگیت و روحت دارن بهت الارم مى دن که راحتو دارى اشتبا میرى... ولى تو نمیفهمیش شاید

 

انسان وقتى که برخلافه طبیعتش ...ینى چیزى که هستو باید باشه عمل مى کنه آسیب میبینه 

 

 

نمى دونم مى فهمى چى میگم یا نه... ى جورایى پیچیدس... 

♛لینـ בا♛
اره میفهمم..
خیلی سعی کردم مث طبیعت یه انسان باشم ولی نمیشه و 
شاید نمیخوام
نمیدونم اصلا

آفلین ...

خوسم میاد حافم یتیه ...تیزی لوش نی 😂

جدی ؟؟؟

میشیییییییی💋💋💋

♛لینـ בا♛
ککککک بوس بوس نی نی^^

Yes!!!! Yes you can

You want love yourself? 

♛لینـ בا♛
Sure
I want just love myself

آفلین ددی ...

توداس خنده داس ؟؟؟🤔

♛لینـ בا♛
نمیدونم بیبیXD XD

موش موش متخافل💋💋💋

♛لینـ בا♛
^3^

لب پولوتوشی 😂

♛لینـ בا♛
برامن خدادادیه XD XD

Just do that

That's the best way for you 

You will be fine if you do... 

♛لینـ בا♛
Yeah
I will
Do it too 
^^

Well... If you love yourself you will have a life.... And it won't be just living for u

♛لینـ בا♛
Sure ^^
I will have a life

I just... Can't... But I don't care that I can't.... I will just live.. 

♛لینـ בا♛
Why?
Maybe you wont?

هوم ...

به منم الس لسیده ...

نیدا ...^3^

♛لینـ בا♛
کککک بعله بعله دارم میبینم^^

هوم ...

♛لینـ בا♛
^-^

I can't fake a smile... So..... I think.... It's the end 

When soul die no matter if your heart is still beating.... You are just a dead person 

 

 

فکر نکنم بشه ى ادمخ مرده رو زنده کرد 

♛لینـ בا♛
میشه..
فقط اگه همون ادم خودشم بخواد^^

اگه خوده اون ادم اهمیت نده چى؟ 

شاید قبلا زیاد تلاش کرده و شکست خورده... 

♛لینـ בا♛
وقت هست..بازم میتونه..

بعده پنج سال هیچ تغییرى رخ نداده... پس..... 

حتى نایى واسه تلاش کردنم نمونده... 

♛لینـ בا♛
پس باید یکی قوی تر ازخودتو پیدا کنی تا تورو زنده ات کنه..

هیچکس تویه شرایطى شبیه به من نبوده... 

ادما همشون از دم مثه همن 

 

 

همشون فقط نقش بازى کردن بلدن... همشون فیکن 

 

♛لینـ בا♛
شاید بدتر از توهم بوده و تو نمیدونی...

همه اشون نه..
من خودم هیچوقت برا کسی فیک نبودم..

اره... ولى هرکارى مى خوام انجام بدم به خودم مى. گم که چى؟ 

تو کله روز رو تختمو دلیلى براى بلند شدن ندارم... از اوله قرنطینه پنج صفحه تم درس نخوندم.... وقتى دلیلى براى انجام کارى ندارم.. چرا باید انجامش بدم؟ 

 

ولى همه براى من فیک بودن...... 

همیشه احساس اضافى بودن کردم....همیشه.. مى فهمى؟ 

حتى الان که باهات حرف مى زنم احساس اضافى بودن دارم 

هر کارى ک مى کنم احساس اضافى بودن دارم

ولى فک نکنم تو قبر همچین حسى باشه... 

♛لینـ בا♛
برا خودت هدف معین کن برا خودت زندگی کن
به کسی اهمیت نده مگ قراره برا کسی زندگی کنی
خداهم گفته فرستادم که با یه کوله بار پر از خوبی و پاکی بیای
میبینی فعلش مفرده شخصشم تویی
پس برا خودت زندگی میکنی نه برا دیگرون..
بگو میخام فلان کارو بکنم وقتی میگی که چی بگو براخودم..
اضافی نیستی بودنت حکمتی داشته که افریده شدی قبر جای زیاد خوبی نیس
اونموقع هم غصه این دنیارو میخوری که چرا فلان کارو نکردم تا بهتر باشم
نگو نه چون این یه چیزه حتمیه
مگ اینکه برا خودت زندگی کرده باشی و از هما فرصت هات استفاده کرده باشی

برام مهم نیست که چى میشه

من حتى نمى دونم خوشحالى چ حسیه

نمى دونم دوست داشتن یا دلتنگى چ حسیه

پس هیچى برام مهم نیست... چیزى ک کسى باور نمى کنه

♛لینـ בا♛
هر چی بشه خودتی که میتونی خودتی تغییر بدی عزیزم

نه نمى تونم

تنهایى از پسش بر نمیام

کسى هم نمى تونه کمکم کنه

پس فقط همین دردو تحمل مى کنم.... 

♛لینـ בا♛
پیدا مبیشه برات یکی
امیدوارم

برام مهم نیست^_^

مرسى باهام حرف زدى

مراقب خودت باش

خداحافظ 

♛لینـ בا♛
کنچانا
خوب میشی
خوهش میشه عزیزم
توهم مراقب باش
شب خوش^^
چی شده لیندا؟؟؟
♛لینـ בا♛
دلم گرفته بود نوشتم اینو..

چرا باید هی دلت بگیره؟؟

نمیفهمم واقن..

♛لینـ בا♛
نمد..
نزدیک کنکورم هس
میدونی ک

اره خو

ولی اینا ربطی نداره به هم

♛لینـ בا♛
کافیه دلم بگیره
همه دردام یادم میفتن.. :|

اوکی-__-

♛لینـ בا♛
Sorry
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ