دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


واکنشتون چیه؟!

غذارو بیشتر دوس دارم... 😁😁😂😂😂😐😐

atseh .r
تو هم مثه من بهمنی😂😂

میگم باشه ممنون 🙂

atseh .r
بهت نمیاد😂

قطعا دوسم داره^^

atseh .r
😂😂

نچ

 

atseh .r
مال تو خودمم باهاش مخالفم اینجوری نیستی

چه رودى هستى؟ 

atseh .r
من 27 تو چی؟!!

8

:)

atseh .r
هشت عدد شانسمه
یادم میمونه^^

:)

واقعا؟ 

atseh .r
اره تازه تولدت با یکی از فامیلامونه
هم ماهی هم که هستی اصن یه روز عجیب شد کلا

؛)

کلا آدمه خفنى هستم(اعتماد به سقفم رد کردم... اعتماد به اسمون.. 😒😂)

atseh .r
😂😂 تا الان که خفن به نظر میرسی ببینم بعدا چی پیش میاد😂

ثابت کن !

atseh .r
از این خوشم اومد
مهریا خیلی ادمای خوبین

😓😂😂بهتره بیشتر نشناسیم... 😂

atseh .r
اووووو چرا؟؟!! بقیه شناختن چی شده من نشناسم😂

امممم.. چیزه خوبى نشد... 😂😂

 

atseh .r
الکی نگو خودم دیدم😂😂
سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۱۹:۱۹ مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ

اوه منم دوست دارم ^^

وقیقا برا خودمه^^

atseh .r
اره خیلی شبیهته

باشه ممنون^^

atseh .r
نمیخوره بهت

چى دیدى؟ 😨😨😂😂😂

atseh .r
نمیگم😂😂

اوم واقعا؟

چى میخوره بهم؟؟؟:)))

atseh .r
اره...
شهریوریا

خخخخخخخخخخخخخ

دقیقا😂😂👍🏻👍🏻👍🏻😅😅

atseh .r
😂😂😂 دیدی خوب فهمیدم

اوهوم😂😂😂😂😂😅😅😅

atseh .r
😂😂

راستشو بگو عطسه خانوم... 😬😬😬😡😡

atseh .r
عه اینجوری میگی حس میکنم مامانبزرگما😂😂
هیچی ندیدم خو😂

😬😬😬😬😬

پس چى میگى؟ 😐😂😂

atseh .r
یچی گفتم حالا😂😂 من حرفای بی ربط زیاد میزنم عادت میکنی😂😂

😂😂😂اوا منم همینطور

در همین حد بشناسیم کافیه.. کلا همینم.. 😐😑😑😑😑😂

atseh .r
😂😂 خوبه میتونم باهات کنار بیام
حس میکنم کم کم همه چیمون لو میره😂😂 کلا همینی؟؟! منم گوشام درازه

منظورم اینه که درکل ادمه مسخره اى هستم همین... 😁

atseh .r
://// تنت میخاره؟؟!! میزنمتا... اصلانم مسخره نیسی

:/اى بابا...... اى مامان.. 😂

تو که منو نمیشناسى

atseh .r
اونقدرم خر نیستم ادما رو نشناسما 

باشه تو منو کامل میشناسى

حالا شخصیتمو کامل با رسم شکل توضى بده:/😒😒😂😂

atseh .r
کامل که نه..😂😂😂 نقاشیم خوب نیس

خب ناقص توضى. بده:|

atseh .r
تشریحیمم خوب نیس😂

.........

atseh .r
😂😂

خنده ی عصبی میکنم:/

اصن چجوریه:/

atseh .r
😂😂 الان چجوری بگم اخه

یه نگاه خیره وبدون حس   ^.^

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ