دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یه سوال

من خودم یادمه بهم گفتن تو اون تلوزیون قدیمیا بود خیلی بزرگ بود توی اونا یه گربه و یه طوطین که سی دی ها رو میذارن ما نگاه کنیم😂😂 الان خودم موندم چجوری باورش کردم اخه😂

 

 

+سومین پست امروزم...نمره قبولیو گرفتم استاد؟!😂

سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۲۰:۳۵ مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ

افرین افرین

بعله گرفتی

میمونه روزهای دیگه که تکلیف میدم XD XD

 

من یادم نمیاد چی بوده که باورش کردم :/

atseh .r
اخیش
فقط یخورده اسون تر باشه ها😂😂

تو مهدکودک میگفتن فرشته ها جایزه میارن 😂😂

atseh .r
ما عمو پستچی داشتیم پس😂😂
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

** *** * ****** ****** **** ***** ****** ****** * ***** ******** ** *** * *** * ***** **** ***** *** * **** ** ** **** ***** ****** ****** ***** * ***** ** ***** ******** ****

** *** *** **** *** **** ******** *** ***** ** **** ***** ****** ** **** ***** **** ******* *******

*** *** **** * *** ** **** ***** *** **** *** ******* ** ***** **** * *** *** *** **** ***** *** **** **** ****** 😂😂😂😂

 

 

 

 

اینو سانسور کن

atseh .r
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 وای خدا باورم نمیشه
خیلی خر بودیم بچگی😂😂

تا حالا نشده کسی چیزی بگه و من باور کنم!

atseh .r
حتی بچگی؟!!
سه شنبه ۲۶ فروردين ۹۹ , ۲۱:۱۶ مـلـکـهـ جـهـنـمـیــ

اوکی یه فکری میکنم براش حالا XD XD

atseh .r
باشه😂😂
مامانم ب من میگفت تلویزیون داغ کرده خاموش شده در حالی ک قفل کودکشو فعال کرده بود...12 ساله بودم خیر سرم
atseh .r
اووو😂😂

من یادم نی:/

atseh .r
عیب نداره
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ