دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش درصد ماه XD

خودم عاشق خودم شدم wink

عععرررررررررررررررررررررررررررررررر

همه میگن مغرور-.-

من کجام مغرورع؟

من جذابم ؟من سکسیم اخه؟-.-

♛لینـ בا♛
حتما هستی دیگه😅

واسه من غرور رو باید ببرن بالا جذابیت رو بیارن پایین راجب وسطیم کلا نظری ندارم><

♛لینـ בا♛
مهم وسطیه کککک

قربون خودم برم من ^^

۷۰٪مغرورم 

۱۰۰٪شکشیم 

۶۰٪جکذابم ^^

♛لینـ בا♛
بعله بعله دخترخودمی^^

فروردینیممممممممم

 

جذابیتم صد در صده............

دروغ میگه این عکس نوشتههههههههههه

 

 

 

خخخخخخخ اعتماد به سقف😂😂😂

♛لینـ בا♛
عجببب
منم فروردینیم^^

نیکا جذابیتش ۶۰ درصده😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
بعله بعله کککک
جووووون
سکسیش صفرم میبود خوشحال میشدم
امروز یه دربست گرفتم طرف با لبخند برمیگرده بم میگه هیچی لازم نیس بدی:/گاو خر
♛لینـ בا♛
جججووووننن ککککک
گاو خر رو خوب اومدی بیبی گرل ککک

عاقا این درست نیست

من دوستام بهم میگن تو خیلی سک*سیی خخخخخ

شوخی ندارما...من خیلی سک*سیمXD

عصن معیار این چیزا نیست...باهات قهرم بیشور-__-

♛لینـ בا♛
واقعی نیست که کککک
همینجوری برا خنده است
ککک چرا قهر اخه؟
تگو چرا ددیم بم میگ سکسی*-* بودم دیع انکارش نمیکنم...بترکه چش حسودان اعظم(ب هودت نگیر یوق)
♛لینـ בا♛
ککککک نمیگیرم باو
بترکه چشم حسود کککک

بهمن:/ولى جذابیت و غرور ندارم:/

♛لینـ בا♛
شاید داری خودت خبر نداری^^
ولی یچی اشتب شده:: من یه بهمنی فووووق مغرورممم!! وچی گنه؟؟؟
♛لینـ בا♛
یس یس حتما همینطوره کککک

مودونم ^^

♛لینـ בا♛
^-^

تلا وتی من مویام تو نیشتی وتی نومویام هشتی ؟؟

باژ تژاد پلیدا تلدیم تهه 😂

♛لینـ בا♛
کککک نمد بوخودا
اومدنم وقت مشخص نداره بیبی^^

هوم ^^

اینم مش بدیه تیژا به وختس موسخس موسه آدا ؟؟

♛لینـ בا♛
دقیقا XD

😂

تلا وختس نوموسه من نومودونمممم ...

♛لینـ בا♛
منم نمد :|

تو هیچ نمدانی ^^

♛لینـ בا♛
XD XD

تو فقط بخند باشه ؟؟؟😂😂

باز خوروس نشی XD

♛لینـ בا♛
ککک باوشه
اتفاقا الان کبکم خروس موخونه کککک
XD
♛لینـ בا♛
XD XD

خوروس نشوو آقااا ...😂😂

من اعصاب ندارم ...صدا خوروسا زیاده 😂😂

♛لینـ בا♛
باوشه باواااا ککککک

😂😂

افرین ^^

♛لینـ בا♛
چاکر شما^^

نمدونم:-\

یهو دلم خواست بقهرم😂

اییییی عاخه ادم چقدددد لوووس😂😂

♛لینـ בا♛
عجب ککککک
باوشه بقهر ککک
خا حالا چجوری بقهرم؟؟:-\
نقطه بزارم؟؟
عععههههه چرا نمیشه قهر کررردددددT_T

این وبه رو میبینی؟؟😂خیلی وقته داشتمش...یادته گفتم رمزشو یادم رفته؟خیلی عجیب غریب پیداش کردم😂
الانم خالیه-__-حالشو ندارم ب مولا..بعدا راهش میندازم.
ولی لطفا زحمته قالبمو بکش...چینجا ببخشید ک انقد اسبابه زحمتمT_T..خودم بلد نیستم وگرنه اصلا مزاحمت نمیشدم...هررر وقت وقت کردی لیندایی..اصلا نمیخوام اذیتت کنم...واگ واقعا اذیت میشی بی تعارف بگو ناراحت نمیشم
♛لینـ בا♛
کدوم وب؟
ادرسش نیست که :/
مزاحمت چیه باو
علاقه دارم به این کار پس خسته نمیشم^^

راستش گفتم فعلا ادرسشو نشون ندم تا بعد...اخه بیان تو وبه خالی چی بگن؟؟

تابعده کنکور وقت هستا...بشین الان بخون بعدا اصن بیا...الان ک من کاری باهاش ندارم فقط با بچه ها حرف میزنم

قولفونت بلم مرسییییی^^عررررر

♛لینـ בا♛
باوشه عزیزم^^
خواستی نویسنده ام کنی خصوص بده کاربری بدم^^
ولی جذاب بود قیافشم خوب بود ماشینشم خوب بود کاش پاچه نمیگرفتم...
♛لینـ בا♛
ریدی پس بیبی
خاعککککک همین
ولی جذاب بود قیافشم خوب بود ماشینشم خوب بود کاش پاچه نمیگرفتم...
♛لینـ בا♛
اوکی
ولی جذاب بود قیافشم خوب بود ماشینشم خوب بود کاش پاچه نمیگرفتم...
♛لینـ בا♛
افتاد دیگه XD

من کجام جذابه ناموصن:/

♛لینـ בا♛
نمد..جذابه که گفته دیگه XD

من فروردین ام مغرورم در حد تیم ملی 

هیشکی حریفم نمیشه 

با گزینه های بعدی موافقم 

راست راسته 

♛لینـ בا♛
منم فروردینیم :))
موافقم منم :)

من ابانم 

باسه تاش موافقم^.^

♛لینـ בا♛
دقیقا ااااا 😂👌

*.*

♛لینـ בا♛
🙃
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ