دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


یه زمانی..

یه زمانی..

بچه بودیم.. تنها دعوایی که داشتیم..

سر تنقلات و اسباب بازی هامون بودن..

سر اینکه چرا به اون یکی زیاد دادی و

به من یه میلی متر کمتر..

سر اینکه چرا برا اون یچی خریدی برا من نه..

دعواهامون همین بودن..

بزرگترا میگفتن بچه نباشین..

سر یچیزی الکی دعوا نکنین..

برای چی؟

شما بزرگ شدین سر چیزای الکی دعوا نمیکنین؟؟

یا مثلا باید بزرگ میشدیم تا دعواهامون واقعی باشن؟

بیخیال اینا حالا..

میخواستم بگم..

الان که بزرگ شدیم قدر شادی های بچگیمون رو میدونیم..

آره..ما اینجور آدمایی هستیم..

تا یچیزیو از دست ندیم..

قدرشو نمیدونیم..

شاکر هرجی که دارید باشید..

و اونی رو که دارید سفت بچسبید..

بره دیگه برنمیگرده..

angel

واقعا اشک در چشمانم جمع شد

دلم تنگ شدهههههههه

♛لینـ בا♛
منم داداااااااااااااااش XDXD
خوبی؟

من هنوژم شل اشباب باجی دبا موتونم -_-

♛لینـ בا♛
عب نداله XD

من سفت چسبیدمت اونی =*£¡₪¥+°€¤€₹₪´¬·͵

♛لینـ בا♛
قفونت :)

اره واقن

بره دیگه برنمیگرده:)

♛لینـ בا♛
اره :)

صلام اونی:)

♛لینـ בا♛
سلام :)

ژوق 😍

باسی 🌸😍😌😹

♛لینـ בا♛
:))
😂😂 من یکی هزار سالمم باشه بازم یه بچه تازه چش وا کرده ام 😂 مهم کودک درونه که کودک نگهش داری و نزاری بزرگ شه
♛لینـ בا♛
موافقم XDXD

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ