دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


من یک ترکم :)

سلام گوزل دوست لاریم ...

منیم گوزل گارداشیم بیر گوزل سوز بویوردی کی هرکس اوز دیلیجه بیر پست گویسون 

تا هامی اونون دیلین تانیسین..

تورک دیلی بیر کامیل دیل دی..اله کی هر بیر زادا بیر آدی واردی..

و حتی بعضی کلمه لره ده بیر کلمه نی ایشه توتور ولی متفاوت سس لری له...

مثلا:

اوزوم : صورتم

اوزوم : انگور

اوزوم : شنا کنم

اوزوم : چروکیده (معنی دقیفشو نیافتم براتون)

بو بیر ساده میثالی دی که من سیزه وورا بیلم..

خوب تورک دیلی شیرین بیر دیلدی..چوخ خوشحال اولام که ایستیه سیز بو دیلی اورگنه سیز..

من خدمتیز دیم..

.

 

.

ترجمه :

 

سلام دوستای عزیزم...

داداش عزیزم یه حرف قشنگی زد که هر کس یه پست با زبان خودش بذاره تا هرکس

با زبانش آشنا بشه..

زبان ترک یه زبان کامله...طوری که برای هر چیزی یه اسم جداگونه داره...

وحتی برای بعضی کلمات یه اسم رو بکارمیبره ولی با تلفظ متفاوت...

مثلا:

اوزوم : صورتم

اوزوم : انگور

اوزوم : شنا کنم

اوزوم : چروکیده کنم

این یه مثال ساده است که تونستم براتون بزنم...

خوب زبان ترکی یه زبان شیرینیه...خیلی خوشحال میشم اگه که بخواین این زبانو یاد بگیرین...

من درخدمتتونم...

.

.

.

اینم از چالش داداشم

قربون همه اتون ^-^

 

چه متن قشنگی :)))

ممنون آبجی گلم :)

♛لینـ בا♛
چشات قشنگ میبینه داداشم^^
خواهش میشه داداش قشنگم^^
منیم گوزل قارداشیم^^
:)
جمعه ۲۳ اسفند ۹۸ , ۲۳:۰۴ فاطـــღـــمـه ツ

چوخ گوزل

منده صاباح پست قویاجام

دنبال الیاخ بیربیریمیزی؟

قوربانام 😘

♛لینـ בا♛
جییییییغ
سیزده تورک سوز..چوخ گوزل
پس گوزلورم ^^
حتما نیه اولماسین :)
یاشا ^-^

سلام :))

زبان خیلی قشنگیه D: 

♛لینـ בا♛
سلام :)
ممنونم
قشنگی از خودتونه^^
شنبه ۲۴ اسفند ۹۸ , ۰۶:۴۱ در حوالی اریحا...

من ترکی هیچی بیلمیرم... خیلی سخته -_-

♛لینـ בا♛
سلام
چه اشکالی داره یاد میدم اگه خواستین^^

سلام 

منهم پست گذاشتم ولی با توضیحات جالب.

 

ترکی رو کامل خوانده و بلدم ، البته برای نوشتن و خواندن. 

متن ترکی رو فقط خواندم. 

اوزوم رو اکثرا مثال می زنند ، میشه دوز رو مثال زد ، بمعنای نمک ، راست و صبر. 

 

دنبال شدی ، لایک زدم. نظری بلند و تحلیلی گذاشتم. 

 

ما یاور همدیگه هستیم.

. تا مطالبی با عناوینی در راستای زبانها و تاریخ و جغرافیا و....بنویسم و منتشر کنم و آدرسش تقدیم می‌کنم. 

خواستم ، بیر آز ترکی یازام ، که منصرف شدم و گفتم بهتره همین فارسی دری رو بنویسم. 

 

پستت عالی بود ، من کامل خواندمش ، حتی الان فارسی،  ترجمه‌ی متن رو خواندم. 

 

شما هم نظر و لایک و هر سوالی داشتی دوستانه بپرس. 

رهام پسر خیلی خوبیه. من مطالبش دنبال می‌کنم. 

 

تشکر ، موفق اولاسان 

♛لینـ בا♛
سلام..
چه خوب که بلدین ^^
اره میخواستم اونم مثال بزنم توی متن که وقتم ته کشید وگرنه مینوشتم..

حتما دنبال میشین ممنون^6
اره باید همچین کاری بکنیم تا حداقل کسی افراد یه زبان دیگه ارو به تمسخر نکشه!!

ممنون
حتما سرمیزنم بهتون^^
رهام که داداش گل منه پسر خیلی خوب و شوخیه^^

تشکر..همچنین

avalesh dashtam mikhoondam pashmam rizh

hoochi nafahmidamT-T

♛لینـ בا♛
kkkk ey janam azizm
khob tarjomasho neveshtam dige azizm

migam dashtam mikhoondam chizi nafahmidam

badesh khoondam tarjomaro daddy

♛لینـ בا♛
kkkk ok honey
daram post mizaram ha yekam dir javab midam

booshe

bia commentaram bejavab badesh

♛لینـ בا♛
ok
^-^

خیلی سخته یه کلمشم نمیتونم یاد بگیرم هعیییی

♛لینـ בا♛
ککککک
درخواستی باشه می آموزم^^

هفت هشت تا عبارت یاد بگیرم کافیه از اونجایی که حافظم داغونه اصلا نمیتونم زبون به این سختیو یاد بگیرم

♛لینـ בا♛
هرچی میخوای معادل ترکی اشو بدونی بگو برات میذارمش

خب پس بزار فکر کنم

♛لینـ בا♛
اوکی
منتظرم ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ