دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


درچالش این بنده ی خطاکار بشرکتید^^

بنده هم فعلا از فرط بیکاری دارم چالش میذارم بلکه اوقاتمون به خوبی بگذرهsmiley

1) کرونا چیست؟!

2) راستشو بگو چنبار رفتی بیرون و گفتی برن گم شن بابا من کرونا نمیگیرم؟!

3) از کی اومدی بیان؟ دلیلش چی بود؟!

4) اینجا داداش یا آبجی مجازی داری؟!اسمشون؟

5) دوست داری کدوم یکی از داداش ها یا ابجی های مجازیتو ملاقات کنی!؟

6) حرف اول اسم اصلیتون ؟!

7) رنگ مورد علاقه اتون؟!

8) یه جمله به من بوگو ^-^

9) یه جمله به خدا ^-^

10) یه جمله به مخاطب خاصت^-^

 

تمام..همه اشون یهویی به ذهنم رسیدن

خوشحاد میشم جواب بدین

جوابم ندین قهر میکنم باهاتون sad

1.بهش فکر نمیکنم چیه
2.خیلی نمیشه شمردشون
3. از 23 دی پارسال دلیلش خب شاید زیادی تنها بودم
4. اره ابجی که زیاد داداشم یدونه که خب اسمشو نباید بگم میکشتم
5. اول بهارو بعدم یکی یکی همه رو
6. ع
7. نیلی متلیک
8. یه کلمه میگم «مهربونننننننن»
9. اینو تو دلم گفتم تایپ نمیشه
10. ببخشیییید
♛لینـ בا♛
میسییییییی عزیزمممم
من مهربون؟!؟ نظر لطفته^^
مخاطب خاصش ببخشیییید 
ککککک

1-://////نمى دونم

2-خیلى کم(من از خدامه بیرون نرم:))))

3-از شهریور(یادم نیست چندمش)چون دوستم بهم معرفى کردش:))))

4-ابجى نه ولى داداش اره^^ارسى

5-همین ارسى رو:))))

6-V

7-ابى:)))

8-خیییییلیییییى فوق العاده اى(تنها چیزى که به ذهنم رسید:))))

9-نمى دونم لطفات رو چجورى جبران کنم واقعا*-*

10-دوستت دارممممممممممممممممم💙💙

♛لینـ בا♛
مرسیییی نیکاییییی
دیدی اون هیتره چجوری گرخید؟!؟!

من فوق العاده ام!
عررررر

عشقش دوست دارهههههههع ^-^

۱_موجودی ست بسی گوزی ...

۲_ اصن اجازه ندادن برم 😭😭

۳_ حدود ۹ ماهه ... از تنهایی دربیام ولی اشتب فک میکردم😔

۴_ اوووو خانواده که تا دلت بخواد 😂 چن تاشو بگم ؟؟

۵_ تورو و ددی😊

۶_ B

۷_ مشکی ...

۸_ بهترین ددی دنیا همیشه خوب باش ..💜

۹_ خدایاااا گوه تر از این مملکت پیدا نکردی ما رو بندازی توش ؟؟؟

۱۰_ هی مخاطب خاص خیلی اسکلی 😊

 

♛لینـ בا♛
با یک موافقم
با دوهم همینطور
با سه مخالفم
با چهار اری
با پنج می تو ولی به اضافه خانومم
با شش ک میدونم
با هفت می توی
با هشت مرسییییییی دختر باباییییی
با نه شدیدااااا موافقتم رو اعلام میکنمممم
با ده : 
عشقشششششش اسکلییییییی
^-^
مرسی ک شرکتیدی بیب^^

۱۰_به خودت فوش میدی ؟؟؟😂😂

 

خواهش میکنممم قابلتو نداشت 😘

♛لینـ בا♛
من بودمممممم؟؟!.؟!
عبجییییییییی
ککککککک
تو هم دختر منی عب نداره^^

به عنوان مخاطب خاص بهت گفتم که نفهمی ولی چون نمیخواستم فک کنی عاشق شدم گفتم که بدونی 😂😂

♛لینـ בا♛
اوووووکی
پس اسکلم!! 
ممنون بابت اوج محبتت جغله!!

خیلییی ددیه من .. خییلییییییییی 

تاحالا پی نبرده بودی ؟؟😂😂😂😂😂😂

 

خوهااااش ددیه من 😘

♛لینـ בا♛
:/
بسه!! پررو نشو عه!!

من پررو بودم ددی ... پررو جدیدا نشدم ‌..😑

 

ددی خو اگه اسکل نبودی که بچت انقد اسکل نمیشد کهههه... 

 

♛لینـ בا♛
نه تو هستی نه من
تمام 
فهمیدی؟!

ددی اصن بخشید و بااااااای تا منو نزدی 😂😂

♛لینـ בا♛
:/

ددی ساعت چن به دنیا اومدی .؟؟؟

♛لینـ בا♛
نصفه شب نزدیک صبح
دو و نیم یا چهل دیقه اینا

اوووو ... 

خو تو اون موقع بیداری ؟؟

♛لینـ בا♛
نوچ بیدار نیستم
چون نت خاموشه
چطو؟!

1.کرونا ویروسی ناشناخته:)

2. 29 روزه تو خونمم دارم دیوونه میشم دیگهه

3. 113 روزه برایه اینکه پروفایل داشته باشم کککک

4.ندارم:)

5.نداورم:)

6.ن

7.مشکی

8.دوست دام ددی^-^

9.حرفی ندارم-_-

10.عاشقتم^-^

♛لینـ בا♛
ناشناخته اس بسییی ککک
ای جونم خانومم ککککک
من بیشتر دوست دارم
بیشتر عاشقتمممم^^

اوهوم

چیکارش کردى؟؟؟؟؟

کککککککککککککک

 

^.^

♛لینـ בا♛
کمی فحش بدادیم
والبته تهدید که توخالی هم نبود واقعا داشتم عملیش میکردم
ک رفت!!

اییییششششششسس

♛لینـ בا♛
چیهههه؟؟

چرااا ...

 

من چقد گندددد شااااانسممممممم 

بیدار که نیستی ... نصف شبم که بدنیا اومدیی ...

 

چیکارت کنم حالااااا دختر ؟؟؟ اهه

♛لینـ בا♛
هیچی نکن عزیزم
لازم نیس همینکه به یادمی کافیه برام^^

برو اصن 

باهات دوست نبیدم 😑

♛لینـ בا♛
چرااا؟!
چیشد اخهههه؟!؟!؟
بیخیال عزیزم ازت انتظاری ندارم بابایی

میخوام با یه بوسهههه از کل دنیای وبام پاکت کنم تا فردا 

 

بوووووووس 😘😘

گود بای ددی ..😂😂😈😁

♛لینـ בا♛
اوکی شیطون بلا!!

میخوام با یه بوسهههه از کل دنیای وبام پاکت کنم تا فردا 

 

بوووووووس 😘😘

گود بای ددی ..😂😂😈😁

♛لینـ בا♛
^-^
پنجشنبه ۲۹ اسفند ۹۸ , ۱۸:۳۱ فاطـــღـــمـه ツ

۱.نمیدونم والا ، یه مریضی ، خدا لعنت کنه باعث بانیشو (کرونا ، داش توشسون ددا گورونا 😹)

۲. نرفتم کلا

۳.سال ۹۶ . اتفاقی پیداش کردم و به نظرم بهترین سرویسه

۴. ندارم

۵.ولی دوست دارم نویسنده آشنا رو از نزدیک ببینم

۶.اسمم اصلیه

۷.قرمز

۸.یه بامرام

۹.خیلی بهم ظلم کردی

۱۰.دلم براش تنگ شده

♛لینـ בا♛
دقیقا داش توشسون دده گورونا!!
افرین قشه قیز^^
منم میگم بهترین سرویسه^^
اوکی
اونم اوکییییی ایشالا میبینی اش..
مودونم^-^
منده قرمز
ساغول بامرام :)
منده موافقم
عشقشششششش دلش برات تنگیدههههههه

اها

اوکى 

ممنوننننن^.^

♛لینـ בا♛
خوهش میشع^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ