دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


اثرات جانبی :/

اثرات جانبی کرونا!!

 

1- جفتک انداختن در خانه از فرط بیکاری !!

2- دیوانه شدن و جویدن ناخن باز از فرط بیکاری !!

3- افزایش وزن در اثر خوردن بیش از حد از فرط بیکاری و نششتن به حالت خلیفه ی موجود در مختارنامه :/ !!

4- زل زدن به دیوار و حرف زدن با خود از فرط بیکاری !!

5- حساسیت پوستی !!

6- وسواس شدیییید !!

7- سوراخ شدگی و سوختگی در اثر ششتشو با الکل !!

8- حالت روبه موت از فرط بیکاری !!

کلا بیکاری کم داشتیم کرونا هم یه ذره گذاشت روش!!

 

inaram ezaf kon

didane music video haie dorane ahde boogh

didane bangtan bombaie ahde boogh

didane serial haie ahde boogh

:/vala

♛لینـ בا♛
ککککک حتما اضافه میکنم
تو چرا الان بیدارییی!؟!

ددی چرا نخوابیدی ؟؟؟

صبت بخیر 😂😊

ددی یادت رف بگی از فرط بیکاری کیووونت صاف شد 😂😂😂

♛لینـ בا♛
راس میگییییییییی کککککک
خوابم نمیبرد رمان میخوندم!!

bidar boodam dige

chie mage daddy joonam???

kkk

♛لینـ בا♛
برای چه بیدار ببودی؟!
فیک میخوندی؟!
درس میخوندی؟! *عمرا*
درد داشتی؟!

:)gozineie akhar

♛لینـ בا♛
Manam oonjoori misham
Garm koni dardeah kam she mishe yekam
Khabid ha
Man gahi gelofen mikhoram az shedate dard

الان بیداری ؟؟؟

😊

♛لینـ בا♛
اره خو ^^

ددی ....

ناهار چی درست موتونی ؟؟؟

من گلسنمهههههه ....

برا من نگه داریاااااااا

♛لینـ בا♛
چیزی درست نمیکنم
قراره مامانم بدرسته چون من روزه ام^^

:)na medam bood in sery

♛لینـ בا♛
چیشد درد کرد؟!
همینجوری یهویی اخه!!

ای باب ...

چرا روزه ای ،؟؟؟

من نمیتونم بگیرم ...خیلی زود تشنه ام میشه 🤣🤣

♛لینـ בا♛
باید بگیری خو
روگردنت میمونه ها اینهمه
اخه نتونسته بودم بگیرم :/

ددی خیلی مقیدیااااا..

 

من نوموتونم ... اون روز که دیدی رونمم حس نمیکردم 🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک از چ نظر مفیدم؟!

عب نداره 
یه رفبق دازم پوست استخونه ولی میگیره

اینکه بلکه شاید تو مسلمونم کردی ...

مامانم که نتونست 🤣🤣

من خالم گف هم برات گوشی میخرم هم سرویس اتاقتو عوض میکنم هم برات به مدت سه سال آلبوم میگیرم تو فقط نمازاتو بخون من گفتم حوصله ام نمیکشه 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
وات ده فاخک!!
من جای تو بودم بخاطر اون شرط ها الان روحانی محلمون بودممممم!!!
@-@

اووو حوصله داری ددی ..

 

جدی ؟؟؟

 

میخوای خالمو بهت معرفی کنم ؟؟؟🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک سگ در سگ
البته برا من اینکارو نمیکه ککک

goftam ke

medeie man oskole

yeho migire

♛لینـ בا♛
Hoooof
Doctoret az oonam oskol tare!!
Hatman ye dalili dare dige
Haminjoori ke nemishe

چراااا ...

اون دنبال اینو اون را میوفته بقیه رو مسلمون کنه ..😂🤣🤣

 

نظرت چیه .؟؟

♛لینـ בا♛
کککک نمیدونم والا
هرجورراحتی
ککککک

dalil ke dare vali bikhi

♛لینـ בا♛
Dalilesh chie?!

نگا تو باید بهش بگی من نماز نمیخونم ..

قرآن نمیخونم .‌.

روزه نمیگیرم ...

ولی اگه اینارو بخری همه و انجام میدم ..🤣🤣

♛لینـ בا♛
ککککک
دروغ بگویم؟!
وللش باو
ننه بابام گیر میدن
کنکور قبول شدم میگم معرفی ام کنس

🤣🤣🤣🤣

اوکایی ...

 

ددی .. 

خستهه امممممم

♛لینـ בا♛
من خسته ترم
خدایی من دیگه رد دادمممم
کککک

از کجا رد دادی ؟؟؟🤣

ددی حبس شدن تو خونه بدهههه ...

هرکاری میکنم نمیگذره لامصب ...

پنجاه بار لاک میزنم ..خودمو آرایش میکنم ..

با عروسکام بازی میکنم ...

لگوهامو میریزم وسط اتاقم ...

با تو میچتم ...

فیک میخونم .‌.

آهنگ میگوشم ..

ولییی بازم لامصب نمیگذرهههههه😭😭😭

♛لینـ בا♛
من میخوابم میگذره ککککک

لامصب خوابمم نمی بره 🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک در این مورد متفاوتیم 
آش رو کی میپزی دخترم^^

😂😂

نومودونم ددی ...

میخوایل بلای جمله بدلستم ؟؟؟

♛لینـ בا♛
باوشه^^

اوکی 🤣

 

♛لینـ בا♛
^-^

دددی تتاب موخونی ؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
دارم متن اهنگ مینویسم
البته هنو هیچی ننوشتم ولی یه چیزایی تو ذهنمه
جیم میشما چون بابامامانم اومد

اوتی بولوووو...

♛لینـ בا♛
اون زبونتو میخورما جوجه^^

دددی ...🤐

مل زبونمو دوج ...🤣🤣🤣

آ ام توچولو ...😝

توچولو بولن دوج ..

♛لینـ בا♛
ای خداااااااا
گازت بگیرمم اروم نمیشم
تک دختر منی دیگه^^

دددی دلدم میگیلههه اگه گازم بگیلیییی😭😭

بد دیله موتونمممم😭😭😭

دیله تونم ؟؟؟😂

 

قوفونت دددی 😊😚

♛لینـ בا♛
کککک ای بابا
مگ دستم بهت نرسه جقله!!
نه نکن!!

خدانکنه

🤣🤣

نمیلسههه😂

دوج دالم ایندونه بحلفمممم ...چیتالم دالین ؟؟

😫😫😫

♛لینـ בا♛
Ok ok babe
Beharf joojoo
Man ke midoostam^^

🤣🤣

خوجم میاد حلفم روش حلفی نیش 🤣🤣🤣

مودونم دوج دالی ... منم دوج ..

ناشلامتی همجادتم ...😂

اد یه جاییی به بد داله حلفام نا مفلوم میشه فت تونم 🤣🤣

♛لینـ בا♛
Kkkk
Na beharf
Na maloom beshe migam

خو دلباله چی بحلفم ؟؟

دلباله گذای خوجمله نظلت چیه ؟؟😋

آ ام دبیل 🤣

♛لینـ בا♛
اون نه!!
شدیدا گشنه ام!!
نکن

اصلا فک نکنین منم هستم ها :|

♛لینـ בا♛
سلام سلام صدتا سلام ابجی جونممممم
ککککک تو هم منیجر مایی^^
خوبی خوشی سلامتی؟!

چخبر آبجی جون؟

مرسی. میگذره :)

خودت خوبی؟ چخبر؟

♛لینـ בا♛
هیچ بی حوصلگی و علافی
من دیگه رد دادممممم
خداروشکر
آی ام افسرده :/

داداش کجا غیبش زد همینکه اومدی؟!

تهرانه من همدانم ;)

♛لینـ בا♛
چطور شد!؟
مگه داداشی همدان نبود تو تهران؟!
یا من اشتب نمودم؟!

همدان بود تا 3هفته پیش.

کار پیش اومد رفت تهران بعد دیگه همدان ورودیشو بستن موندگار شد تهران :)

♛لینـ בا♛
اهااااا که اینگونه بشد
قبلنم گفته بید تهرانه تو همدان

او یس XD

♛لینـ בا♛
یس یس ^-^

الهی بگلدممممم...

ایلان چی موخولی ؟؟؟

هنو وقتش نبشده که گذا بوخولی ددی ؟؟

♛لینـ בا♛
نوچ هنوز نه
19:55 اذانه برا ما
خداااااا
سرم داری میترکه دیگه

الهی بگلدمت ...

چدد دیلههههههه ...

مال ما زودتله 😁

♛لینـ בا♛
میدونم هعیییی

🤣🤣🤣

الهی ...

بیا بوجت تونم زود تر بگذله ...

♛لینـ בا♛
باشه^^

بوووووج 😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘

😘😘😘😘😘😘😘

😘😘😘

 

 

دستم پوخید دددی 🤣🤣

♛لینـ בا♛
فدایتتتتتت
چشبیددد

بهتلیدی ؟؟؟

 

جیزی نومونده هااااا....

♛لینـ בا♛
افطار کردم عزیزدلم
دارم نودل میخورم^^

خو منم موخوااام ...

😭😭😭

حبلسیدمممممم😭😭

♛لینـ בا♛
ککککک خو بخر
البته با امنیت کامل بهداشتی عزیزدلم^^

الان موخواام 😋

الان نوموتونم بخلم ...تو بهم مودی ؟؟😋😋

بیا باهم تخسیم تونیم ... تو مد تودت بچ ها باهم تخسیم موتونن ...😌

♛لینـ בا♛
کککک باشه برو چنگال بیار بخوریم باهم

باشی 😋

🥢

چاپ استیک آوردم 🤣🤣 ... خوجم میاد ا حلفام ... مخسلم نتونیاااااا...

 

♛لینـ בا♛
باشه عشق بابایی
منم با چاپ استیک میخورم
مسخره نیس ک بکنم ^^
بیا بخور داره تموم میشع ها

ای بیب ... تموم سود ؟؟؟

بلا خودمم آولدم .بیا با هم بوخولیم 😋🍜

♛لینـ בا♛
ککک توخودت بخور عزیزدلم
من سیر شدم
تو مهم تری

ممنون ددی ...بوووج 

ولی با هم بیجتر میجسبه ...

بیا باهم بوخولیم 😋

♛لینـ בا♛
باشه 
بیا باهم نودل بخوریم
طعمش چیه

ددی ...

یه چیزی بوگو من ایندونه بحلفم بلات بفلستم 😊😚

♛لینـ בا♛
خودت ی چیزی برا ددی ات بنویس بخونش بفرستش

سبزیجات بیجتلاز همه دوج ...

تو چی دوج ؟؟

♛لینـ בا♛
من همه اشو دوس
الان با طعم قارچ خوردم

به مخم نومولسه ...😂

بودو تو مل بحلفم 😊😚

♛لینـ בا♛
من چه بدونم اخه بیبی
برا خودم بگم نمیشه که
برا بابات یچیزی بنویس^^

باشی ...الان بلات میلبطم ...

♛لینـ בا♛
افرین بنویس گل دخترم

نبیستنی نیس کههه

♛لینـ בا♛
گفتنیه؟!
باشه بوگو

گفتم ...

بلو بلات گوذاشتم ...

لمزم که دالی ..

♛لینـ בا♛
باشه الان میرم

ملسی ...استیکره 😚

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ