دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


احضار...

آقا ما چن وقت پیش که تقریبا پنج شش سالی میشه جو گرفتتمون و اومدیم

که احضار ارواح کنیم

رفتیم اینترنت جستجو نمودیم و یادش گرفتیم..هرچند گفته بود بهتره دونفره باشه ولی برا من

یه نفره کار کرد..شاید  روحه حوصله اش سررفته بود گفت یه تفریحی بکنیم !!

حالا ..

اومدیم ورد و نمیدونم مواد لازم و کاغذ قلم و اینارو فراهم کردیم شرو کردیم

 

 

روحه احضار شد @-@

چنتا سوال پرسیدم که قراد بود با حرکت چیزی بله خیر بگه حرکت مداد سمت راست شد بله

سمت چپ شد خیر (توافق رسیدیم :/ )

بعدش شروکردم بع پرسش

گفتم میتونی یکیو بکشی -> راست  @-@

گفتم منو میکشی -> چپ :)

گفتم برا فردا یه گربه میکشی -> راست 0-¤

گفتم شانس باهام یاره -> چپ :(

گفتم دوروبرم غیر از تو جن دیگه ای هست -> راست ¤0¤

گفتم تلسم شدم -> راست  0-0

دیگه هرچی پرسیدم جواب نداد :/

کلا انگار از بیکاری و سوالای مسخره ام خوابش برده بود!!

ولی بعدش که دیدم پنجره بهم کوبیده شد فهمیدم تشریفشونو بردن !! پس منم مراسمو تموم کردم که دیگه سراغم نیاد..

چن روز بعد کلا شوکه شدم..چون درست بالای اتاق من تو طبقه دوم که نساخته بودیم هیچیشو یه گربه مرده بود و گندیده بود 0~0

.

.

اینم از این..گفتم بیکاریم خاطره تعریف کنم براتون!!

الانم میگم موهای تنم سیخ میشه @-@

*-*pashm

♛لینـ בا♛
کککک درک میکنم^^

*-*man kheili azinjoor chiza mitarsam

♛لینـ בا♛
منم میترسم و خوشم میاد و انجامش میدم @-@

*-*man nemitoonam anjamesh bedam

*-*tarsnake kho

♛لینـ בا♛
ککککک تو بمن بچسب نترسی ^^

*-*miparam baghalet betarsam

♛لینـ בا♛
اینش قشنگه  XD

خخخخ

من بودم میپرسیدم ، نزدیک ترین گنج نزدیک اینجا کجاست

کلا علاقه دارم به ارواح و اینا

مثلا باهاش دوست بشیو و هرکیو خوشت نمیاد اذیتش کنی

به به 😂

♛لینـ בا♛
با اذیت موافقم کککک
منم علاقه دارم خیلی باحاله کککک

^-^kheili

♛لینـ בا♛
یس یس ^^

^-^boos boos

♛لینـ בا♛
داب یو^^

دددی ...

چوتولوت تلسید لفت زیر پوتو 😱

دددیش اینا چیش ؟؟؟

توچولو ملد 😱😱

♛لینـ בا♛
خدا نکنع عهههه
زبونتو گاز بگیر کوچولو عه عه عه

جدی بگوفتم ...

توچولو تلسید ... خیلیییییییی

اصنی خلاب کلد خودشوووو🤣

ددی .... نوموگی با خودت که توچولو اینو موبینه میتلسه ؟؟؟😱😱😱🤣

♛لینـ בا♛
کککک بیا بغلم بیبی من
ترسیدی بیا بغلم دیگه نترسی یاشه؟!

باشی ...

پلیدم بخلت 😁

دددی ... تو نتلسیدی ؟؟

♛لینـ בا♛
به به کککک
دختر گلمی تو
یکمی ترسیدم ولی لذت میبردم چون علاقه دارم به این چیزا

توعم دددی خلمی با این کالات 🤣🤣🤣

خو دوروخ گوفتم ... توعم عخشمی 🥰

 

منم لذت بیبرم ولی تلسو بیدم و تنها تلسناکهههه😱

♛لینـ בا♛
کککککک مودونم مودونم بیبی^^

ذذی ...

لفتم خموممممممم

 

با حلفایی که زده بودی خلابیدم خودم و توحموم کککک

♛لینـ בا♛
ککککک
منم دیروز صبح رفته بودم
عب نداره خودتو تمیز کن کککک

کککک

 

نه اونجولی نهههه

 

چیشام اوف شد ...کک

♛لینـ בا♛
چشات چرا؟!
کف رفت توشون؟!

اوهوم ....

چون مث چی بازشون دوزاشته بودم ....

♛لینـ בا♛
کککک نترس بابا
توکه احضارشون نکردی من کردم
پیش تو نمیان تو خیلی گوگولی^^

ددی از اونحایی ته منو تو همجادیم ممتنه منو با تو اشتب بدیرن ....ککک

♛لینـ בا♛
نمیگیرن بیبی^^

*-*

♛لینـ בا♛
@-@

متمتنی ؟؟

♛لینـ בا♛
اره بیبی^^

سکته نکردى؟؟؟؟*-*

♛لینـ בا♛
ناقصشو زدم @-@

ددی میدیرناااا...

ما خیلیییط شبی بیدیمممم😌

♛لینـ בا♛
ککک بگیرن
خودشون گیج میشن و دیونه ازاینهمه شباهت

🤣🤣

ددی شیباهتا داله زیاد موشه هااااا ....

 

بعد من خودمو زیل پتو قایم موتونم پیدام نتونن 🤣🤣

♛لینـ בا♛
باشه بیبی
منم نمیذارم سمت پتو بیان بیبی من^^

آفلین ددیه شوجاعم ...

اگلم اومدن خودتو بلداز لو پتو یا پتو لو بکش رو سلمون دیده نوموتونن بخولنمون ‌..😁

♛لینـ בا♛
چشم شیرینم^^

😂😂

ددی اینجولی دوج ...

دوج دالم از این به بد همینجولی بحلفم 🥰

♛لینـ בا♛
با همه نه ها
فقط با من و مامی

فقط با تو میحلفم اینجولی ...

خوفه ؟؟؟

♛لینـ בا♛
افرین^^

@@

♛لینـ בا♛
^-^

اذیتت نکرد..

 چون وقتی جنارو احضار کنی عصبی میشن .... ولی ارواح این طوری نیستن

خودشو بهت نشون داد یافقط حسش کردی؟

بعداز اون چیزهای مشکوک حس نکردی؟

اگه این سوالارو میپرسم چون حس کردم وحشتناک بود:/

 

 

♛لینـ בا♛
نه.. جن خوب و بد داریم عزیزم..
خوبشو احضار کردم.. الان دیه واقعا یادم نیست چسکارکردم اونموقع.. 
ولی چرا یه مدت بعدش بازم دوروبرم بودن.. که بعدش رفتن.. 

میدونم ...ولی تو وقتی احضار میکنی نمیدونی که قرار  خوبش بیاد یا بد....

♛لینـ בا♛
چرا.. میپرسی دیه.. دعای مخصوصش هم هست.. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ