دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


باید عاشق شد..

Kim Linda

پ.ن: کپی=بی شخصیت

ددی چرا یدفعه اینجوری رفتی تو فاز دپ ؟؟؟

 

بعد به من میگی چرا پروفت مشکیه چرا اسمت اینجوریه ...

خو خودتو بنگررر😑😫🤣

♛لینـ בا♛
عشق ددی فازش دپ نیست که این
فاز عشقه^^

نه اینو نمیگم ...

پستای قبلتو میگم 🤣

♛لینـ בا♛
اون که گاهی دلم میگیره واسه همین 

آهاااا ... حالا میخوام پروفمو بعوضم برم تو فاااز دپم قبلی ...😊

 

اون به روحیاتم‌نزدیک تره ...

♛لینـ בا♛
هووووف
دیگه نمیدونم چی بهت بگم
غذای دیگه ای میدوستی بپزی بهت بگم؟!

🤣🤣🤣

حالا به خاطر تو همچین دپم نیس ... کوکه 🤣😚😚

نومودونم....😌

چی آسونه ؟؟؟

هرچی آسون تر و به تخم مرغ نزدیک تر بهتر ...🤣

♛لینـ בا♛
آش به تخم مرغ نزدیک بود؟!؟!
تو چی دوس داری بپزی؟!

نبود ولی پدرم در اومد وفقط به خاطر تو درستش کردم 😌😚🤣🤣

 

من اصن میونم با غدا خوب نیس ... هرچی که عشقت میکشد بوگو ...

♛لینـ בا♛
عوضش چون با عشق درستش کردی خوشمزه بود ^3^

باوشه
بذار فکنم میگم

آره انصافا خوش مزه بود ..😚

 

آفرین بفکر ...

 

♛لینـ בا♛
کشک بادمجون چطوره؟!

😐😱

ددی ؟؟؟

انتظارات بالاستااااا ... 

نظرت درباره املت چیه ؟؟؟؟

یا سالاد الویه ؟؟

🤣

♛لینـ בا♛
به اسمش نگا نکن آسونه بخدا

اونارم میدرستیم

ددی سخته به خداااا ...

املت و اول بدرستیم ..🤣🤣

♛لینـ בا♛
میگم اسونه عهههه
من خودم میان وعده ام کشک بادمجونه بیب سخت نیس
وسایلشو دارین بگم؟!

ای بابا 😑

فقط حرفه خودته نه ؟؟؟

اوکی بگو .....

 🤣🤣

♛لینـ בا♛
تو پست خودم برات میفرستم

اوکی ...
♛لینـ בا♛
^-^

ددی لاستیییی...

عکساتو میزاری ؟؟

 

پلییییزززز...

♛لینـ בا♛
براچی؟!
مگع ندیدی منو؟!

همین گونه ...

نه با دقت ...🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
باشه دخترم^^
تکرارین همون قبلیاس
رمزم ک میدونی

آره ...

پستتو پاک کرده بودیااا...

♛لینـ בا♛
نوچ
پیش نویس کرده بودم بیب
برو 

باشی الان 😊

♛لینـ בا♛
^^

che matne khoshmeli

♛لینـ בا♛
Fadt
Khodam neveshtam^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ