دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش روز و ماه تولد ><

من: سوسک خنگ ><         شما؟؟

شپش هیز 🤣

♛لینـ בا♛
خاعککککککککککک
همیشه هیزی پس کککککککک

با سوسک زشت 🤣

سوسک چی هس که زشتش باشه ؟؟؟

♛لینـ בا♛
سوسک زشت چی؟
تویی؟؟

کلاغ خنگ=,=

 

♛لینـ בا♛
کککککککک
منم خنگم نگران نباش ><

یعسسس...

بودم ...هستم .... خواهم بود 🤣

♛لینـ בا♛
افرین افرین ><

kalaghe pooldar 😂

♛لینـ בا♛
جرررررررررررررررررررررر
ینی پوکیدممممممممممممممم
عجببببببببببببببببببب
چولاتو قایم کرده بودیییی
دستت رو شددددددددد

آری دیگههه

به میلادی 😍

♛لینـ בا♛
به میلادی><

منم با میلادی شدم جن باکلاس
جررررررررررررر
XD XD XD XD

T--T

 

♛لینـ בا♛
با میلادی بگیر ببین؟؟
من با میلادی شدم جن با کلاس ><

بله بلهههههه🤣

♛لینـ בا♛
وای واییییی پوکیدممممممم

اوووف ...

با جناعم میونت خوفه هااا ...🤣🤣

♛لینـ בا♛
یس یس ><

😂be to nemidam poolamo

😂😂😂😂😂😂bara khodaman

♛لینـ בا♛
ای موزییییییییی
ککککک

میلادی؟باشه الان

 

♛لینـ בا♛
افرین بدو

ببین معلوم شد جنی ...

ولی از نوع باکلاس و ورژن نیوش ...

ورژن نیوعه جنم که انسانه ....

ال فراااااار ...منووو نخوووووور😨😰🥵🥶😱😱😱😱😱😭😭😭😭😭😭

♛لینـ בا♛
ککککککککککک
پوکیدم نکننننننننن
از خنده اشکام داره میریزههه
داره میریزههههههههه

2003رو چجور درآرم

 

 

♛لینـ בا♛
جیگر فقط ماه و روزه سال نمیخواد

😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱😱

😱😱😱

😱😱😱

♛لینـ בا♛
><
فداتم

خنده داله توچولوتو میتلسونی ؟؟😱😱

تلسنااااتتهههه همه تیه تو تلسنااااتهههه👹

♛لینـ בا♛
کککککک نترس نترس کوشولو
فقط شوخیه
خدایی من الان پخش زمینم از خنده

نوموخوام فدام شی ... خداانکنخههههههههه🥵

♛لینـ בا♛
باشه نمیشم کوشولم^^

تف سوتی دادم

 

 

♛لینـ בا♛
><
کنچانا پیش میاد

پس به من میخندی آره ؟؟🤣🤣🤣

 

یه بلااایی سرت بیارممم ددی ...مرغ که هیچی ...

خدا به حالت خووون گریه کنههه😈

😂😂

♛لینـ בا♛
اوه اوه الفراااااااااااااااررررر
نی نی لولو میشودددددددد

سوسک شکمو

 

♛لینـ בا♛
><
کککککک باحاله خدایی ><
برین کنار جن باکلاسم من^^

ورژن کوچولوعه جن با کلاس ظاهررر میشودددد👹👹👹👹

 

😂😂😂😂

برگرد برگرد تو هر جا بری من گیرت میارم ...حتی تو دسشویی 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
نمیتونیییییییییی
کککککککککککک

 

آرىییى

♛لینـ בا♛
^-^

چرااااااااا ...میتونمممممم

به این حالت که در دسشویی رو باز میکنم می پیدایمت ..

حتی زیر پتوعم قادرم 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککککککک
خسته نباشی ککککککک
یجایی میرم نمیتونی پیدام کنی یوهاهاهاها

چراااا موتووووونممممممممم ...

میتونم ...اگه بگی نمیتونم جیغ میزنماااااا😶😈🤣

♛لینـ בا♛
پس جییییییییییییییغ بزننننننننن
ککککککککک
نمیتونییییییییییییییی
*روی خبیثم بیدار بشده*

پروانه بیشعور گگگگگگ

♛لینـ בا♛
وای ددهههههه ککککک
میلادی ده حساب لا گور؟؟
من اولدوم جن باکلاس میلادینن ><

شپش تنها » میلادی

خخخخ یوز رحمت بونا

♛لینـ בا♛
هن بابا
میلادی قشه تردی ککککک
تنها تنها کککک
جان جان

دلت میاد جیغ بزنم ؟؟؟😢

 

موتوووووووووووونمممممممممممم

 

اذیتم نتون ددی ... دیله موتونممم😭😭😭

♛لینـ בا♛
باشه باشه موتونی
تو اصلا همه کاره ای^^

آلهههههههههههههه.....

احساس غرور بکردم 🤣🤣🤣

 

ددی نالاحت سودی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نه عزیزم
این چه حرفیه^^

😊

ددی ...

خو حالا که دوج شدیم میتونی دیگه فرار نکنی 😊

جن کوچولوم رف ...

♛لینـ בا♛
باشه بیبی^^
من فرارم بکنم اخرش تورو باید بغل کنم^^

آفلین ..😊

خو پش بخلم تون دیدههه😍

♛لینـ בا♛
بیا بغلم جیگر ><

😁

باشی ...

♛لینـ בا♛
بوس بوس جیگر بابایی

فرشته گوشه گیر

میشه مگه؟؟😂😂 

♛لینـ בا♛
اره اره میشه
به به فرشته خانیم ><

بوج متخابل 😁😘😘😘

♛لینـ בا♛
بوووووووس خیلی متقابللللل ><

🤣🤣🤣

 

ددی بوج دوج ..مخجوجا بوج تو 😍😍😍

♛لینـ בا♛
کککک بوچ بوچ ><
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

ددی بین خودمون ...

*** ** **** 😁😚🤫

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی کککک
متقابل >.<

🤣🤣

♛لینـ בا♛
XD XD XD
بخش‌هایی از این نظر که با * مشخص شده، توسط مدیر سایت حذف شده است

***** ****** **

 

*** *** ****** ***** ******* ** *** ******* ** ** *** ***🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک سوتی نده دیگه
با لب تاپم تونسم بسانم وگره الان به فنا رفته بودی
اگه با گوشی بودم

🤣🤣🤣🤣

 

عررر🤣🤣

خوبه که با لب تاپی ...

جالبه منم نمیتونم هر کار میکنم سان نمیشه با موبایل 😢

♛لینـ בا♛
اره نمیشه با موبایل ><

خیلیی بدههه ...😢

♛لینـ בا♛
اهم..

ددی اگه هستی بیا جای برچسبام بحرفیم ...

♛لینـ בا♛
بوشه><
جیم میشما یهو

اشکال نداره ‌..میدونممم🤣🤣

♛لینـ בا♛
اوکی ><

جن باشعور😂

♛لینـ בا♛
به به چه جن خوبی 😂😂👌

شیر باکلاس^.^

♛لینـ בا♛
عجب اسمی شد برات 😂👌

ارههههه^.^

♛لینـ בا♛
😂😂😂👌

تــمـــســـاح 

تـنـــهــا 

♛لینـ בا♛
سینگل به گوری پس 😑😑🤦‍♀️

پروانه پولدار

♛لینـ בا♛
به من فقیر هم کمک کنید 😢😂

من کجام ترسناکه کجا دیدین یک فرشته ترسناک باشه

♛لینـ בا♛
شده دیه حالا 0-0

من کجام ترسناکه کجا دیدین یک فرشته ترسناک باشه

جن بیشعورررررررررررررررر

بترسید:/🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣

 

♛لینـ בا♛
🤣🤣🤣🤣
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ