دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


آشنایی..

سلام به همه 

امروزم اومدم خاطره ی آشنایی با داداشمو بتعریفم..

خوب یروزی مالک این سایت عطسه خانوم یه پستی گذاشتن و جیم شدن *طبق معمول*

من موندم و کامنت ها..توی کامنت ها یکی بود که از پست عطسه تعریف کرده بود و

گفته بود نیستی خیلی وقته ..من جواب دادم که بعله اوشون میان پست میذارن و جیم میشن..

بعد خیلی مودبانه باهام حرف زد 

منم ک از لفظ قلم بودن بدم میاد بهش گفتم راحت حرف بزن و اینا

بعدش من تو کامنت ها بهش گفتم دکی جون :/

عطسه اومد گفت ایول داری لیندااااا من که جرات نمیکنم باهاش شوخی کنم ولی تو نرسیده گفتی دکی جون..

اقا منم  ترس برم داشت که ینی خیلی ترسناکه ک میترسه ازش و اینا

منم که رک و راست رفتم سروقت دکی جون و ازش پرسیدم اونم گفت نبابا همچین نیست و اینا

منم گفتم پس میشه داداش بگم بهت و اینا گفت اره چرا که نه..حالا حسودی و البته عصبانیت های خواهر واقعیشو 

فاکتور میگیرم XD

حالا به خواهرشم گفتم بهت میتونم بگم ابجی گفت باشه و قاعله ختم بخیر شد ^-^

الانم که اینجام و دارم اینو مینویسم تو یه مرحله ایم که دکی جون شده عشق و چش قشنگ ابجی

بنده هم شدم عشق و پهلوون داداش ♡·♡

خلاصه که بنده رو داداشم غیرتی ام شدییییید پس مراقب باشین^^

خلاصههههههه تمامممممم شددددد

اینم از آشنایی من و داداش قشنگم^^

🤣🤣

دکی جون ...

وای چه باحال ‌...

 

♛لینـ בا♛
یس یس^^

سین جمع کنت اومد 🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک قفونت^^

خدانکنههه😂😂

♛لینـ בا♛
^3^

^-^ookhei

♛لینـ בا♛
♡·♡

❤-❤

♛لینـ בا♛
*3*

quboonet beram man

har chi migam ye chi migi

😂😂😂😂jaie javab dadan nemizari dige

♛لینـ בا♛
کککک خو چیکارکنم
کامنت بدون جواب نمونه باید حساسم

❤-❤quboonet beram

♛لینـ בا♛
خدانکنه^^

طبق معمول 😂😂

لیندا یکاری کردی ترسم ریخت

راستی قرار بود وب واسه دوتامون باشه ها نگو مالک اخه همشم تو پست میذاری و این وب بخاطر تو زندست تا الان

♛لینـ בا♛
ککککک
دیگه دیگه
خوب شد ریخت البته زیاد نریزه چون هنوزم خودم میترسم^^
نرفت بابا دونت وری^^
خوب برا دوتامونه
مدیرم گفتم که دیگه بدونن بنده اینجا نویسنده فعالم و مدیر بیکار^^
*لبخندخبیثانه*

😂 نه واقعا ترسم خیلی مسخره بود

اوووو اینجوریه😂 از این به بعد قراره منم فعال شم

♛لینـ בا♛
خاهیم دید ککککک
من غیرتیما  رو داداشم گفته باشممممم

قبل ازینکه داداشت باشه مافوق و هم تیمی من بود😂

ولی نه کاری ندارم به دکتر که من

♛لینـ בا♛
مافوق و هم تیمی با داداش کلیییییییییییی فرق داره بیبی^^
افرین خوب کاری میکنی کاری نداری^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ