دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


حلالت نمیکنم..

Kim Linda

پ.ن: کپی=بی شخصیت

@@

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍

عالى^~^

♛لینـ בا♛
فدایت جیگر^^

😐🤨

♛لینـ בا♛
^-^

حالا کی خواست کپی کنه خخخ

♛لینـ בا♛
نظر نخواستم
جمله خبری بود بیبی^^

خدانکنه لیندایى^.^

^~^

♛لینـ בا♛
چاکر شوما^-^

منم حلالت نوموتونمممم😡

فت تلدی فتت خودت بلدی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
من چرا!؟
مگ ت
ترکت کردم ک میگی؟!

نه ..

تی دوفته ؟؟

فتت خواشتم یه تیزی دفته باسم 😌

♛لینـ בا♛
اوکی نی نی من^^

دفتم بودونی منم بلدم 😌

بلا بلااا

♛لینـ בا♛
مودونم بلدی شیطون بلا^^

🤣🤣👶

♛لینـ בا♛
^3^

😌

حالا تلتت موتونم ته دلیه تونی 🤣🤣

♛لینـ בا♛
چرا!؟

روی کخ لیزم اومده بالا 😌

نه دیله نتون دیلم میدیله ...

ولس😁

♛لینـ בا♛
باوشه کککک

آفلین جوجوجوجوجوجوجوجوجوجوجو حلف دوس تن 😘

♛لینـ בا♛
قربونت 
حالم خوب نیس بیب
چنروز البته شاید چنروز نیام
شب خوش 
مراقب خودت باش

چلا ددی ؟؟

چی سوده ؟؟

باسی هل وخ حالت خوف سود بیا 😔

شبت پل شتالههه

توهم همینطول ...

♛لینـ בا♛
بیخی جیگر
شبت اکلیلی بیبی^^

ددی نمیدی ؟؟؟

من خوابم نمیبله تا صبا ...

بیا بدو ساید یه تالیش تلدیم ...

♛لینـ בا♛
بیخی..

ددی ...

♛لینـ בا♛
یا خوب میشم برمیگردم..
یا بدتر میشم کلا میرم..
زیاد نپرس..
حال تو هم بدتر میشه..

اشکال نداره ...

تو همین الانم داری حالمو بد میکنی ...

چندان فرقی نداره ...

این جوری یه چیزو میفهمم ..

نگی تا فردا یه عالمه خیال برم میداره ...

♛لینـ בا♛
nevermind

لیندااا ...

میشه انقد نگی بیخیال ؟؟

از صب صد بار این کلمه رو شنیدم ...

خب چی شده که تو اینقد به هم ریختی از صب ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نگم بهتره..

بگی بهتره ...

چون اگه نگی من تا فردا جونم به لبم میرسه ...

پس بگو هم منو راحت کن هم خودتو خالی کن ...

♛لینـ בا♛
نمیشه..
اونوقت بهش نمیشه راز گفت..

چرا ...

چون بین خودمو خودت میمونه ...

♛لینـ בا♛
من فقط بین خودمو خدام نگهش داشتم..

لیندا ...

میشه تمومش کنی ؟؟

به خدا جون به لب شدم ...

بگو ببینم دردت چیه ؟؟

♛لینـ בا♛
...

hanoo tamoom nashode na?????

♛لینـ בا♛
به این ربطی نداره..
خانواده اس..

ددی نوموخوای بلی دلس‌ بوخونی ؟؟

♛لینـ בا♛
میرم
چنتا پست انتشار دراینده میذارم برم
ها؟؟؟
♛لینـ בا♛
میرم

باش ..

♛لینـ בا♛
fada^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ