دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش اسم قدیم XD

خیله خوب 

بازم من فعال اومدم با یه چالش من درآوردی ^-^

خوب چالش از این قراره که یه عددیو از یک تا ده انتخاب میکنی

تا ببینی تو زمان قدیم اگه بودی اسمت چی چی میشد^^

حالا انتخاب کن..

آفرین..

برو پایین..

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 

1) دختر: سکینه       پسر: اصغر

2) دختر: صفوره     پسر: پرویز

3) دختر: روهن     پسر: رجب

4) دختر: زکیه     پسر: حمدالله

5) دختر: عصمت     پسر: فیض الله

6) دختر: رضوان      پسر: قنبر

7) دختر: فیروزه     پسر:رحمان

8) دختر: روح انگیز     پسر: قربان

9) دختر: منصوره     پسر: یدالله

10) دختر: شهین     پسر:اکبر

.

.

خوب بودن؟!

اسم ها من درآوردی نبودنا همشون هستن تو فرهنگ نامXD

بگین ببینم چی دراومد براتون^^

زکیه 😑

این اسمه تو گذاشتی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
کککک چه کنم
اسم خاله امه کککک

آقا قبول نییس ...

حس من همش داد زد بگو نه گفتم خفه شو ...

۴ رو گفتم...😭😭

♛لینـ בا♛
دیگه نمیدانم دیگه
کککککک
انتخابیه ک کردی کککک
زکیه جون

firooze

♛لینـ בا♛
به به سلام فیروزه خانوم
خوب هستین؟!
XD XD

مث که خیلی خوشالی اسمم شده زکیه ؟؟؟

یاد کلمه زکی میوفتم🤣🤣

♛لینـ בا♛
ککککک نه زکیه نه ینی دختر گلم
کککک

 

 

 10 گیگ فضای رایگان آپلود فایل و آپلود عکس 

 

https://98share.com/

♛لینـ בا♛
چالشو شرکت کن بعد :|

-.-khodet chie esmet

♛لینـ בا♛
رضوان^^

لیندااااشیییییی😡

منو به این اسم صدا نزنننن ...

(جن توچولوعه دلون والد میسوددد)

بیام بوخولمت ؟؟؟

♛لینـ בا♛
کککک باشه باشه
نه نخور مامانی نمیذاره کککک

روح انگیز://////

کلا زندگیم شده روح و جن:||||||

♛لینـ בا♛
کککک به به سلام روح انگیز جان
خوبی ازاین طرفا!؟

عب نداره روح خوبه^^

🤣🤣

نه اون خوردن نه 🤣🤣

اون خوردنایی که لولو ها موخولن...

♛لینـ בا♛
نمد دیگه
اونم فک نکنم بذاره

😊dokhtaram delam nemiad bokoshamet pas enghad bokhoramet bokhoramet nakon

😊😊😊😊😊😊😊mersi ah

♛لینـ בا♛
دخترم

://///

اخه روح انگیزم شد اسم؟؟؟؟؟؟!!!!:////

الان عااااالیمممممممم-_____-

 

 

اره خیلى خوبه

فقط نه من از روح و جن خوشم میاد نه اونا از من.________.

♛لینـ בا♛
ککککک
اره اره میشه
افرین عالی باش همیشه روح انگیز جون

عب نداره میونه اتون درست میشه

مادرم دوج دارم ...😊

ددیه خودمهههه ...

مرسی اه 

♛لینـ בا♛
مامی نورا

:/chera hes mikardam  rezvan esme pesare

♛لینـ בا♛
نمد
از حست بپرس ببین چ میگه

ددی ...😑

♛لینـ בا♛
جان ددی!؟

😊 khob pas bayad das be kar sham

😊😊😊😊daddysh behesh begoo man bad adab mikonam makhsoosan dokhtar bache porooharo

♛لینـ בا♛
دخترممممم
پلیز مراعات بنما^^

://///

باشه

 

 

 

 

 

 

نهههههههههههههههه

نمیخواممممممممممممممممممم

دوست ندارمممممممممممممممم

نمیتونممممممممممممممممممم

ایییییییییییییییییییییى

♛لینـ בا♛
ککککک
درست میشه
شاید دیدی ازت قطع امید کردن رفتن
کککک
کنترللللللللل

hese khoobi be in daddyi ke behnoosh mige nadaram asan

daddyo bara ye chi dige migan

♛لینـ בا♛
نمد والا
به دخترت بگو خودت :)

._.man be to migam daddy

♛لینـ בا♛
یس یس میدونم هانی^^

نوووووووچچچچچ

فکر کنم تا الان قطع امید کرده باشن:////

چند باریم خوابشونو دیدم

خخخخخخخخخخخخخخخ><

داشتم باهاشون بازى میکردم

اونم وسطىXD

کککککککککککککککککککک

♛لینـ בا♛
هننننن!؟
عجببببب!!
اینو دیگه نشتیده بودم خدایی
ککککک

نورا تو که دستت بهم نومورسه ..🤣🤣

♛لینـ בا♛
نورا 

اصن دوووس دارم بگم ..اععع

یادت رفته اول ددیه من بود ؟؟

♛لینـ בا♛
هن!؟
@:@

نورا

چی هن ؟؟.

دوروغ میگم ؟؟؟

♛لینـ בا♛
ددی نه که
بابا
ددی رو باید نورا بگه
اهم اهم

اره

خخخخخخخخخخ><

کلا ادم عجیبیم

همه ازم قطع امید کردن:||||||

ولى خب خدایى داشتم باهاشون بازى میکردم ترسناک نبودن:////

ولى خو بازم میترسم.________.

♛لینـ בا♛
خوباش ترسناک نیستن بد هاش ادمو نفله میکنن

البته نه اون ددیی که نور میگه 🤣🤣

 

اون کامنتو ندیدم ...

♛لینـ בا♛
یس یس^^

ولی خو در هر صورت ددیمی دیگررر‌...

♛لینـ בا♛
من دیگه ردددد دادمممم

*-*daddy ye mani bishtar nadare be nazare man

♛لینـ בا♛
بعله بعله^^

چرا همه تون از این استفاده میکنین .؟؟🤣

من دیگهههه رد دادمممممم😑

♛لینـ בا♛
نمد والا
دیالوگ جدیده

از نظر من هزاران معنا داره ...

♛لینـ בا♛
صحیح صحیح

😂😂😂😂😂😂😂kolan az nazar maghz kharaba hamine manish

♛لینـ בا♛
کاملا صحیح میفرمایین مادام^^

مگه من باید تاوان مغز خراب تورا نهانم ؟؟؟😂

♛لینـ בا♛
عجبببب
نمیدانم

😔😥dige behem khanoomi nemigia

♛لینـ בا♛
مادام هم خانومی محترم فرانسویه جیگر
مادام ینی زن متاهل خانومی^^

منم نومودانم 😁

 

♛لینـ בا♛
XD

😥😥😥khanoomi doos daram

😥 faransavi nadoos

♛لینـ בا♛
رو چشم خانومی^^

روح انگیز :((

♛لینـ בا♛
عه
سلام روح انگیز جون خوبی^^

afarinT-T

midoonam kheili loosam

♛لینـ בا♛
نیستی
گریه!؟

سلامــــ

آخه اینم شانسه؟؟؟ روح انگیز؟؟؟!!!!

♛لینـ בا♛
اره داریم ک گذاشتم دیگه

???ras moogiT-T

♛لینـ בا♛
اره
گریه!؟

oohooommmmT^T

♛لینـ בا♛
چرا!؟

اوهوم://///

منم میترسم یهو بد بیفته تو تورم:|||||

♛لینـ בا♛
نمیفته
اگرم افتاد باهاش راه بیای بهتره

haminjoori

♛لینـ בا♛
تا من هستم حتی مجازی گریه نمیکنی
حتی همینجوری

اوتی من لفتم موبایلمو بزنم به شالژ ...

لاتم میزنم 😊

بوج و باای 

♛لینـ בا♛
باشه جیگر
مراقب خودت باش

اوهوم

باوشه

:(((((((

سعیمو میکنم با وجودش کنار بیام

خخخخخخخخخخخخخخ><

♛لینـ בا♛
افرین روح انگیزجون
تمام تلاشتو بکن^^

:(booshe

♛لینـ בا♛
Love you khanoomi

خخخخخخخخخخخ

^^

♛لینـ בا♛
^-^

khanoomi doos

♛لینـ בا♛
خانومی خودمی^^

❤-❤dooset daram daddy

♛لینـ בا♛
Mnm khanoomi^-^

❤-❤man bishtar daddy

♛لینـ בا♛
میدونم خانومی^^

چخبر خواهر داداشم؟

شهین :|

♛لینـ בا♛
سلااااااامممممم ابجیییی شهین XD
خوبی ؟!
یادی نکنیا ازم
دلم تنگت شده بود
کلی پشتت حرف زدیم کککک

شلام ددی 😊

♛لینـ בا♛
سلام نی نی^^

خوفی؟؟

♛لینـ בا♛
اره نی نی^^

چلا نی نی ؟؟👶

مده من ایند توچولو عم ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نی نی دوساله ای

چلا خو ؟؟ بلااابلااا

♛لینـ בا♛
ککک چون اینجوری ای دیگه^^

👶

باسی ...

♛لینـ בا♛
موس موس نی نی^^

موس موس متخابل 😘

♛لینـ בا♛
ای جونم کوشولم^^
فیروزه
♛لینـ בا♛
خوشوقتم فیروزه جون^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ