دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


دروغ اول آپریل منo_O

طبق معمول اول آپریل زمان دروغ های شاخ و مسخره و غیره و غیره رسیده بود..

منم رفتم دراین ایام قرنطینگی به خانواده محترم :/ دروغ بگم..

حالا بیخیال واکنششون میشم که از زندگی پیشونم کردن..

اولی : به مامانم گفتم مامان من باردارم XD

دومی : به بابام گفتم بابا خیلی خوشتیپی امروز ¤|¤

سومی : به داداشام گفتم (واقعیم) امروز باهاتون آشتی ام و کتکی درکارنیست

هرچقدر میخواین اذیت کنین  o_O

از اسمش معلومه درووووغ ^-^

دروغ شما چی بود!؟

اصلا این تاریخ یادتون بود!؟

من به یکی گفتم عاشقتم و بم گف باورت نمیکنم میشناسمت :/

به یک گفتم حاملم و کلیننه من غریبم بازی در آوردم میخواس برام بیبی چک بگیره و بم کمک کنه سقط کنم تا خودکشی نکنم😂

♛لینـ בا♛
ککککک چه باحال
اون اولیه خوب حرفی زده کککک
خداااااا خودکشیییی ککککک
خدایی در همدستی این رفیقت پایه اس
دزدی رفتی اینم ببر

خیلییی پایس تو ی ساعتی که بش دروغ میگفتم خیلی سعی کرد کمک کنه بعدشم من کمکش کردم این دروغو به دوستاش بگه و کلییی خندیدیم دیگ ب جایی رسید دروغ ک دوستش به یه ماما پی ام داده بود!

اون اولیه هم کلا معتقده عشق و عاشقی و احساسات در من نمیگنجه ! :/  خلاصه که روز باحالی بود کلی خندیدیم

♛لینـ בا♛
رفیقای پایه عحوبه این واسه خودشون
خدایی اون اخری ک گفتی به ماما گفته بود از همه پایه تره ککککک
کککک حتما خوب شناخته تورو ک میدونه نمیگنجه^^
به عشقم گفتم ایدز دارم...قشنگ ضایعم کرد فقط یه استیکر پوکر داد:/
♛لینـ בا♛
خوب کاری کرد XD
یاااااا شما سه تا خیلی بدجنسیننننن
♛لینـ בا♛
هن!؟
من!؟
مشخصات بارز یک ددی عه دیگه

linda man dooset nadaram

kolan az avalesh doooroogh goftam ke asheghetam

 

♛لینـ בا♛
هققق هقققققققق
*وی نقش بازی میکند*
چرااااااااااااااا
اخه چراااااااااااااااااااااا

ککککککک هپی دروغه آپریل دی^-^

کککککک

♛لینـ בا♛
ککککک
دیگه نگوووو اینووو حتی به دروغ هققق هققق
مثلا قراربود نباشم یه هفته درس بخونم :/

چشممم^-^

ککککک

ارهه ولی خوبه هستی^-^

♛لینـ בا♛
قوفانت^^

خدانکنه^-^

♛لینـ בا♛
موس موس^^

بوس پسه کلت^-^

♛لینـ בا♛
پس کله؟؟
اینم قبوله کککک

جلو جم نمیشه که جایه دیگتو بوس کنم^-^

♛لینـ בا♛
یس یس آندراستند^^

خوبه^-^

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ