دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


10 کاری که قبل از مرگم باید انجامش بدم..

سلام به همه smiley

چالش ابجی فاطی رو که خیلی ممنونم دعوتم کرد رو شرکت میکنمwink

منم مث ابجی فاطی بمیرم خوشحال میشم تا ناراحت ولی بازم کارهایی که خیلی

دلم میخواد انجامش بدم رو براتون مینویسمblush

 

1/ گرفتن گواهینامه بین المللی ام yes

2/ دیدن سه تا از عشقای بیانی (نورا / بهنوش / داداشم)heart

3/ دبیر زبان بشم (اگه بذارن والدین)frown

4/ کنسرت یا فن ساین بی تی اس برم (پولدار شدنی)cheeky

5/ برنامه نویسی  و هک کردن رو یاد بگیرم (مغزم اگه بکشه)cool

6/ آیدل بشم (خواننده کره ای) laugh

7/ آهنگ منتشر کنم (امیدوارم)yes

8/ مربی گری بین المللی تکواندوام رو بگیرم laugh

9/ کنار استاد کانگ کار کنم yes

10/ یه خونه برا خودم با دیزاین خودم داشته باشم (زهی خیال باطل)indecision

 

خوب اینم از من smiley

مرسی ابجی فاطی گلم wink

منم دعوت کنم بنطرتون ؟؟cheeky

از بروبچ های بیانی نورا و بهنوش و نیکا و دوستش نورا و پریسا (عشق کیوت) و محنا و ملودی و آرام و سیما و اونی سحر و عطسه دعوت میکنم که شرکت کنن تو این چالش..angel

بقیه ارو که اسماشونو یادم رفته خودشون خودشونو دعوت کنن بشرکتن و بهم بگن اسماشونو بنویسمblush

فایتینگyes

 

من حوصله ندارم ددی ...

گشادیونم زیااادهههه

♛لینـ בا♛
میدونم
لیندا شی ...😡
♛لینـ בا♛
میانه
مجبور شدم
ولی دونت ووری
از صب کلی خوندم
الان هم داشتم ناهار میذاشتم که اومدم^^

مرسی که نوشتی :)

مورد سه و هفت رو هستمممم

فدات ❤💋

♛لینـ בا♛
خوهش^^
من شدیدا اون دوتا مورد رو میدوستم^^

من نههههههههههههه://///

😂😂😂😂😂😂😭😭😭😅😅😅😢

♛لینـ בا♛
دیگه خوددانی
نمیخوای شرکت نکن جیگر^^

آها ..

خب قابله قبوله اگه موقعه ناهاره ...

کنچانا جوجوجوجوجوجو ...

زود بریا که به درست برسی ...

ددی بای 😔😊

♛لینـ בا♛
بای بای جیگرم^^

Bye my daddy ..

♛لینـ בا♛
bye baby^^

نه عزیزم

شرکت موکونم^^

♛لینـ בا♛
قوبانت^^
شرکتیدی بوگو پیجشو بزنم تو پستم^^

مرسی از دعوتت لیندا^^

حتما شرکت میکنم فقط باز مثه همیشه باید فکر کنممم

♛لینـ בا♛
فکن افرین فکن
ولی زود بشرکت لفطا
^-^
با 4و 5و 6 و 7 تت خیلیییی موافقم بیش از حد....
♛لینـ בا♛
کککک ممنون جیگر
تو هم همینو تو وبت بذار و بنویس براخودتو
همینجا ازت به چالش دعوت موکونم^^
عااا...ده تا زیاد نیس؟
بطور خلاصه یه کار...کشتن دونه دونه ی آدما*
از ده بیشتر شد؟
ی کار دیگه ام دارم...یه بار لباشو با عشق ببوسم بعد بمیرم...بقیه فرعیات زندگیه و برا کسی خوبه ک هنوز میخواد زنده بمونه
♛لینـ בا♛
کار دومتو دوست داشتم^^
ع...تو وبم بذارم؟باوش
♛لینـ בا♛
یعس یعس^^
گوماوو^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ