دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


پلنگ صورتی :(

جونم بگه براتون گایز که بنده مث لاکچریا میگردم کم و بیش..

چون وسعمون به همون کم و بیشه میرسه..

خلاصه یه لباس خواب دارم اکثرا هم اونو میپوشم..

کسی تاحالا ندیده بودتش..بعد من از شدت خواب آلودگی که شب نخوابیده بودم و صب زود بیدار شده بودم

همون لباسه مونده بود تنم..همونجوریم رفتم تو هال و نشستم تماشای تلویزیون..

داداشامم بیدار شدن و تشریفشونو آوردن..طبق عادت همیشگی اشون شرو کردن به اذیت کردن هم..

بعدش نوبت من شده بود انگار..چون داشتن حرص منو درمیاوردن و دادم میرفت رو هوا..

خلاصه از شانس بد من هم کلید کردن رو لباس خوابم..

چون لباسم صورتی بود و روش خال های سیاه داشت بهم میگفتن پلنگ صورتی :/

تا اندازه سه بار گذشت کردم و زدم خودمو به بیخیالی..ولی بار چهارم پاشدم..

خیلی لاکچری..رفتم پیششون یه چک با یک عدد فحش تحویلشون دادم و اومدم..

و خیلی لاکچری رفتم تو اتاقم تمرگیدمو بیرون نیومدم :|

توصیه میکنم از این مدل لباس ها نخرین..چون شما هم میشین پلنگ صورتی..

الاهههییییییی

با عرضه پوزش

من داداشاتو گیر بیارم فقدد

♛لینـ בا♛
کککک
گیر اوردی قشنگ بزنش دلم بازم خنک شه

ایییههههه ...

منم دقیقا یه لباس اینجوری دارمممم

🤩😐🤣

 

داداشا اصوولااااا کخ ریز به تمام معنان ...

خوب کاری کردییییی

♛لینـ בا♛
تشابه چندم؟!

اره بابا
دلم خنک شد کککک

سلام دوست عزیزم

در سایت زیر می تونید راحت فایل ها و تصاویر خودتون رو اپلود و نگهداری کنید

 

https://98share.com/

♛لینـ בا♛
برای بار هزارم میگم
نههههه مییییی شههههههه

چشممم

البت اگه زورم رسید*-*

♛لینـ בا♛
منم میام کمکت کککک

یادم نمیاد ۰...🤣🤣🤣

لامسکنیم منو تو ....

چون همزاداعم اینقد باهم تشابه ندارن ..

منو تو فرا تر از یه همزادیم 🤣🤣🤣

 

وااایییی یکی نی داداش منو بزنهههه؟؟؟؟

پول میدمااااا

♛لینـ בا♛
یس یس موافقم ککک

من هستم بزنم ناکارش کنم
فقط پول کم قبول نمیکنما ککک

شرط میبندم داداش کوچیکت از من بلند تره*-*

لهنتی*-*

♛لینـ בا♛
اخری یک متره
وسطی یک متروچهل
اولی یک متر و هفتاد
اولی قد انداخته یهو بلندشد سه ماه پیش ازم کوتاه تر بود :/

خدایا مرسییT-T

از من کوتاه ترم هسT-T

♛لینـ בا♛
کککک ارع هست هانی^^

من فراتر از موافقم ...🤣🤣

 

فقط بیا بزنننن

هر چقد بخوای  میدم بهت ‌..

♛لینـ בا♛
دستمزدم میلیونیه هاااا
ککککک

من تو اکیپمون از همه کوتاه ترم

همه بالا 165 هستن

خیلی اذیتم میکنن سره این قضیهT-T

♛لینـ בا♛
گیوه میخورن باعرض پوزش^^

بیشورااT-T

♛لینـ בا♛
یس یس بیشورا ^^

اشکااال نداارههه

فقط یه کاری کن از جاش بلند نشههههههه🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک قاتل استخدام میکنی!؟

هههق هققققT-T

♛لینـ בا♛
گریه چرا جیگر!؟

🤣🤣🤣

یه جورایی ...به قتلم راضیه ام ...

بالاخره ارثش به من میرسه ...🤣🤣

 

♛لینـ בا♛
کککک شیطون بلا

لیندا نکشیشا

من حوصله ندارم از دسته کلی پلیس ملیس هی فرار کنیماا

♛لینـ בا♛
ککک باوشع
این قسمت فرااااار از ززندانننن
ونت ورس میلر :لیندا
سارا وین کالر : نورا
ککککک

کککککک خلل

♛لینـ בا♛
ککککک دیگه دیگه
از فرط گرسنگیه

بلی بلی ...

یه قرون دو قرون که نیستیش ...

لامسکننن بیشتر از من بهش ارث میرسه 🤣🤣

♛لینـ בا♛
چرا مثلا؟؟؟
چون پسره؟؟

عزیزم خو نگیرر

♛لینـ בا♛
غذا داشتم برا یه هفته مرخصی ام
مجبورم تا کفاره اش نیومده گردنم^^

اووووو چه ایمانت قویه کککک

♛لینـ בا♛
یس یس
ککککک
اگ گرایشم نبود الان روحانی مسجد محله امون بودم

چون پسره ...

بله....

پسرا بیشتر از دخترا سهم میبرن  ...😑

 

♛لینـ בا♛
یه گواهی دیوونه خونع بگیر براش چیزی عایدش نمیشه ککک

ججووننززز

روحانی بودنتم دوص دارم^-^

♛لینـ בا♛
ککککک دیونه
روحانی بودم ک تورو ارشاد میکردم

🤣🤣🤣🤣

نومودونم دیههه

اگه بتونم بگیرم همه بیانیارو شام میدم ...

بلیطم براشون میگیرم هرجا خواستن برن ...

البته اول باید ارثمو بگیرم 🤣🤣

گرفتم میبرمتون ..

♛لینـ בا♛
حالا کووو تا ارثتو بگیری کککک

جووننز بابایا

منم فقد مردم برا ارشاده تو لهنتی

♛لینـ בا♛
خدانکنه کککک
موس موس

نگران نباشششش...

از چنگشووون در میااارمممم🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
دربیار ببینممم ککک

پوووف ...

الان که نمیشه ...🤣🤣

بزار هر وقت شد چشم ...

♛لینـ בا♛
اوکی اوکی منتظرم XD

دستاشونو بدجوری مشت کردن ...

لامسکن وا نمیشههه

وا کن ...

وا کن ‌...

واکن تر ...

واکن تر تر ...

تررر ترررر..🤣🤣

♛لینـ בا♛
آی عم منحرف
هی نگو وا کن عه :|

این چیش منحرفی داره ؟؟؟🤣🤣

قوفون ددی منحلفم ..

♛لینـ בا♛
یکم فک کن میفهمی
وا کنننن

منم منحرف شدم:/

♛لینـ בا♛
بفرما
دیدی گفتم منحرفی داره
XD XD

هاااا🤣🤣🤣

خاااعکککک...🤣🤣🤣

حقا که بچه تودتم اینجوری شدم دیگههه

♛لینـ בا♛
فهمیدی!؟
XD XD
یس یس بچه ی مایی

بده  ...🤣🤣

بده بده متوج سودم ..

 

♛لینـ בا♛
XD XD 
آفرین نی نی^^

بلا بلا بلا ...

هی یو ..

ام هانگلی ...

 

♛لینـ בا♛
خوب برو یچی بخور!
من چیزی ندارم بهت بدم

نومود تی بوخولمم ...

😭😭😭

ا لاب شوتولات ودی تاشه خولدم ...😋

♛لینـ בا♛
پووووف
منم تازه خوردم
گرشنه نیستم^^

تودولی ؟؟

من دولوسنه اممم ..

شیب موخولی ؟؟؟

♛لینـ בا♛
سیب!؟
نمد تو بخور منم بعدا میخورم

باس 😋😊

♛لینـ בا♛
^3^

لب پولوتزییی😁🤣

♛لینـ בا♛
کی من!؟

نه این ^3^

🤣

دوجس ..

♛لینـ בا♛
XD XD

بدی ...

 

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ