دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


مزاحم تلفنی XD

سلام به اهالی دنبال کننده هام^^

خوبین خوشین؟!

یه خاطره از بچگیم یادم اومد گفتم بگم براتون..اون عنوانی هم که نوشتم خودمم :/

یه شبیو تصور کنین که عمه ها و عمو ها اومدن خونه امون شام..

ما هم که چنتا بچه بودیم..بحث بزرگترا به مغزمون فرو نمیرفت..

پس تصمیم گرفتیم یه کاری بکنیم..دخترعمو ام و من گفتیم بیاین

چنتا شماره الکی بگیریم مزاحم شیم فوت کنیم..عقل رو برم واقعا اونم 

با تلفن خونه XD

خلاصه شماره میگفتن میگرفتم..یکی اش گرفت یه آقایی برداشت..

گفت بله؟!؟!؟

گفتم *باصدای زن پیر* ننه خونه سکینه اس؟!

گفت ای وای ببخشید داد زدم مادرجون..نه نیست اشتباهه..

گفتم پس چرا گفتی زنگ بزنم..

گفت مادرجون من نزدم شما زدی

گفتم کیو زدی؟!

گفت کسیو نزدم شما تلفن کردی اینجا

گفتم اهااا باشه  سکینه بعدا زنگ میزنم حرف میزنیم..

میخواست جواب بده قطع کردم..XD XD

حالا شما یه صحنه ارو فرض کنین ده دوازده تا بچه قدونیم قد دارن از خنده

منفجر میشن و قیافه اشون شده عین لبو و هرکدوم یه طرف اتاق پخش شدن..

خدایی خودمم ترکیدم و بهشون پیوستم..

بقیه اش هم همینطوری ادامه پیدا کرد..سرجمع چهارتا مزاحم شدیم و تمام..

امیدوارم یه لبخند بیاد رو لبتون^^

 

روزتون خندون^-^

مریضی مگه؟؟؟😂😂

♛لینـ בا♛
بودم XD XD 
الانم هستم البته کککک

بهله

میدونصتمم🙄🙄🙄

♛لینـ בا♛
ککک بعله بعله مودونم^^

یعنییی خاااعکککک🤣🤣

خاک تو سره مردم آزارت کنن که مث خودم درس بشو نیستی ..🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
کککک مودونم مودونم^^

🤣🤣🤣

ای خیدااااا

تازه شماها خوبین ...

من با پسرداییام تو خیابونا را میرفتیم زنگ خونه هاو میزدیم فرار میکردیم یا اینکه زیر لنگی برا مردم مینداختیم 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
منم اونارو انجام دادم
برا بعد گذاشتم تعریفشو^^

خخخخخخ

بچه شرور

من بچه ساکتی بودم کلا

♛لینـ בا♛
چاکر شوما
همه میگن منم بچه ساکتی بودم
اما ظاهرم بوده ککک

ایییییه ..

باور کن تو با داداش من جا به جا شدییی

به مرگم ...

آخه اینقد شباااهتتت ؟؟؟

تشاابهههه؟؟؟

افکار یکی ؟؟؟؟؟؟

امکاااان نداااارههههههه❤❤❤❤💛💜💜💜💜💜

♛لینـ בا♛
ینی چجوری ؟!
XD XD

من چومودونممممم

لک لکا اشتب آوردن خونمون و خونتون ..

( وی دوباره وارد کوچه علی چپ میشود )🤣

♛لینـ בا♛
کککک چرا اشتب اوردن حالا؟!
وارد نشو وایسا جوا بده بعد

چون تو باید میومدی خونه ما داداشم میومد خونه شما 🙂

باشی ...

(وی کوچه علی چپ را به دلیل پاسخگویی دور زد )🤣

 

♛لینـ בا♛
کککک اهاااا
اینجا ینی چهارتاااا پسررر
عجب ککککک

بلی ..

اونجا چارتا پسر ...اینجا دوتا دختر 🤣🤣

معامله خوبی بودااااا

کاشکی میشد .‌‌...

♛لینـ בا♛
کککک اره خیلی خوب میشد^^

خواهرای خوبی بودیم ...

علایق و رفتارامونم که یکی بود ‌....

 

هییییی

گند بزنن این شانسو

♛لینـ בا♛
بقول داداشم 
شت توش :|

وااقعااااا ...

من خواهل موخوااااام ‌.

♛لینـ בا♛
ینی الان من بشم خواهرت؟!
XD XD

نه ...

تو جای خود داری ...

من فقط گفتم میخواام 🤣🤣🤣

♛لینـ בا♛
بگرد پیدا کن خو

ای بابا ...

خدا گفته خواستن توانستن است ...

منم میخوام ..🤣🤣

میخوای اعلامیه خواهریابی بزنم؟؟؟🤣🤣

♛لینـ בا♛
ککککک نمد والا
بزن ببین درخواست استخدام داری؟!

🤣🤣🤣

متمتنی ؟؟؟؟

اون شوهریابیه هااااا ...

خواهر یابی باید احساسی باشه ‌.🤣🤣

خودم میگم خودم نقصش میکنمممم....

من دیگه کیممم؟؟؟

♛لینـ בا♛
نمد
هو آر یو؟!
ککک

دخمل تو 🙂

🤣

آدا اصن خاعل نخواشتممم ...

دالم یدونه ..

لفتم پیداییدیم .

♛لینـ בا♛
کو کجا کیه!؟
وای یاد خودم افتادم باز این خوبه ما ها دهن سرویس میکردیم من چون مدرسم تو کوچع بود بعد مدرسه چن نفری میرفتیم بعد نامه مینداختیم تو خونه مردم...فک کن تو نامه چی نوشته بود:مینوشتیم داداش من و دختر شما باهم رابطه دارن...آخ یبار ما اینکارو تو دوتا خونه اونورتری کردیم بعد پشت کوچه قایم شدیم ببینیم طرف عکس العملش چیه...آخ طرف پاره شد وسط کوچه دراز کشیده بود مرده داش غش غش میخندید...تهش با صدای بلند گف من اصن ازدواج نکردم ولی اگ دختر دار شدم دخترمو میدم ب داداش شما...حالا خود ما وسط کوچه میخندیدیم این باحال ترین تجربم از مردم آزاری بود....حالا بماند ک تو کوچه خیابون خودمو میزدم ب یکی بعد دعوا راه مینداختم..ککککک مردم آزاریای ما ملسن ککککک
♛لینـ בا♛
عجب ککککک
دقیقا همین رو اگ خواستی تو خصوصی برام بنویس با اسم خودت منتشرش کنم
مث من داستانی طور بنویس^^
خدایی اون مرده باحال بود کککک
اووونییییییییییییییییییییییی...از من کون گشاده تنبل چه انتظاری رو داری؟؟؟ من بیام دوباره تایپپپپپ کننننننممممممم؟؟؟ اووووووووههههههع...باش --___-- میتایپم فقط باشه یکم دیه اگ مشکلی نی..نظر مثبتت؟؟؟ دقت کن گفتم مثبت ینی فقط باید بگی اوک ^__^
♛لینـ בا♛
ککککک اوکی اوکی
من خودمم الان نمیتونم پستش کنم چون نت رو خاموش میکنم بخوابم
هرموقه نوشتی بفرست و بگو با لب تاپ عین متنتو کپی پیست میکنم^^
باش اونیا..شب خووووو..بیر باخس --__--
♛لینـ בا♛
چی نوشتی؟! o_O
کدوم جمله آخرو میگی؟؟
♛لینـ בا♛
اره
شب خووووو ....
بقیه اش چی نوشتی؟!
بَیر باخِس ینی بگیر بخواب ب مازندرانی
♛لینـ בا♛
اهااااا اووووکی
مازندرانی هستی؟!
چالش اینم هس
میتونی بزنی تو وبت

ببین پست هاتو بنویس پیش نویس کن من منتشر کنم
من ک بت گفته بودم مازنی ام o_O حالا بیخی...اوک میزارم میسی عشقولم
♛لینـ בا♛
نمد
شاید یادم رفته میانه^^

باشه جیگر^^
حالا اونقدرا هم مهم نیس بازم میسی اونیا :-* شب خوووو^__^
♛لینـ בا♛
باوشه
شبت خوشگل^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ