دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


چالش شخصیت ^^

سلام به همه

از بیکاری توی قرنطینه براتون چالش میارم شرکت کنین حوصله اتون سر نره^^

ماجرا از این قراره که توی این چالش دوست داری :

1- جای کدوم یکی از بیانی ها بودی!؟

2- اخلاق کدوم یکی از بیانی هارو داشتی؟!

3- وب کدوم بیانی ارو داشتی!؟

4- میخواستی کدوم بیانی الان پیشت بودن؟!(سه نفرمیتونی بگی)

5- میخواستی کدوم بیانی سر به تنش نباشه o_O؟!

.

.

همین دیگه..

امیدوارم شرکت کنین ..

پ.ن: تمام سوالات فقط یه نفر رو جواب میدین غیر از سوال4 .. ^-^

۱. تو 😊

۲. خودم 😊

۳. ددی

۴. تو ددی نور

۵. رامی 

🌈

 

 

 

♛لینـ בا♛
عجبببب XD
جوابات باحالا و قابل پیش بینی بودن جیگر^^

چلا قافل پیس بینی بودن ؟؟؟

♛لینـ בا♛
چون منم همینا تو ذهنم بودن
شباهت..!؟

مورد ۱،۲،۳،۵ هیشکی

مورد ۴ ، مذکر هم میشه گفت؟ 

اگه آره رهام ، نویسنده آشنا ، از دخترا هم محیا ، هاجر ، راضیه ، شما ^^

♛لینـ בا♛
چنقنه جالب^^
ساغول ک شرکت الدون^-^
مرسی مرسی^^

هوم 😊

سباهت ...

همیسه سباهت...

♛لینـ בا♛
یس یس^^

1. نظری ندارم

2.themfg.blog.irو mhdsworld.blog.irو upprom.blog.ir

4 . میخواستم صاحب وبلاگ bayan.blog.ir پیشم بود تا به خاطر این ارورا خفش میکردم|:

3و 5 متوجه نمیشدم البته یادم رفت بگم گربه دوست دارم😂

♛لینـ בا♛
ممنونم کع شرکت کردی عزیزم
منم همینطور درمورد ارور موافقم^^

نظریمه بوردا تورک وار اوجور دیلی؟؟؟

♛لینـ בا♛
بعله بعله
من اوزوم تورکم^^
تانیشلیخ ورمیسن!؟

من بیر آدامام اوزودع اوغلانام 😂😂😂

♛لینـ בا♛
بولورم بیر آدام سان ^^
اوغلان؟!
اوکی 

خخخ شوخی کردم آذربایجان غربی هستم تو چطور

♛لینـ בا♛
من شرقی^^

میشه اون پروفایل کره ایت رو برداری خیلی آزار دهنده است قیافه اش|:

♛لینـ בا♛
نوچ چناب^^
حالا بعدا اگه خواستم عوضش میکنم^^

سیاادهههه ...

یع عاالمسس ..

این هوااا

♛لینـ בا♛
عه کککک
XD

هوم ...

خیدیییی سیاادههه

♛لینـ בا♛
مودونم جیگر^^

مومونم مومونی ..😊

♛لینـ בا♛
♡·♡

1-هیچکس

2-اخلاق خودم به این خوبیییییى:///

3-خودم:)

4-Z,A,V

5-R-______-

اسم هارو نمیگم دیگه😂😂😂😂😂

♛لینـ בا♛
عجب !!
شیطون موزی XD
ممنون شرکتیدی^^

:)))))

خو بگم لو میرم:|||||

خواهش لیندایى❤️❤️❤️❤️❤️

♛لینـ בا♛
اوکی XD
عزیزی^^

1.جایه اون که همه دوصش دارن

2.صحر اومام

3.جیصوگو

4.تو اومامو هیونگو دخترم

5.خودت مودونی:/

♛لینـ בا♛
XD
جوابات قشنگ بود جیگر
اره مودونم^^

قوبانت:)

♛لینـ בا♛
خدانکنه^^

^.^

^~^

❤️❤️❤️❤️❤️

♛لینـ בا♛
^-^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ