دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


Some Times..

Some Times..

You Wish..

Just Hug One..

Like Mother..

But She Dont Know Me Anymore..

Like Sister..

But I Haven't Her..

Like Brother..

I Have Three some..

But..

They Are Younger Than Me..

I Want Older One..

I Have Him..

But..

He's Far From Me..

My Dear Bro..

Come And Find Me..

Hug Me..

And..

Save Me..

heart

 

" Kim Linda "

واییییییی

اشکمو دراوردی:(

بی شوخی بغز کردم...

♛لینـ בا♛
ای جان
ببخشید دیگه
یهو به ذهنم اومد متنه^-^

ن ایراد ندارع

به این گریه ها نیاز داشتم

ب لطفت کردم

مرسی:)

♛لینـ בا♛
ای جان
دره گاهی گریه نیازه
باید ادم خالی شه

کی ازت دوره کلک؟ برادرت کیع؟

♛لینـ בا♛
همینجا کامنت داده جیگر^^

هیییی ...

I want sister one ...😭😭😭😭

I dont have sister

I need sisterrr

♛لینـ בا♛
Kkkk
Find her babe^^

کجا فایندش میکنم ...

دلت خوشه هااااا

🤣🤣

♛لینـ בا♛
من چجوری داداشم  فایندش کردم
تو هم فایندش کن

ایه بابا ...

خو نوموتونم فایندش بونومایمممم

♛لینـ בا♛
دیگه نمد با تو چیکار کنم o_O

🤣🤣🤣

این روشا رو من جواب نمیده دیگههه

باید آپدیت باشی ..

♛لینـ בا♛
نوچ آپدیت لازم نیس
با دمپایی و دسته جاروبرقی بلندت میکنم کککک

🤣🤣🤣

دسته جارو برقیی ؟؟؟

دمپایی ؟؟؟

دلت مویاد ؟؟؟

من ؟؟

نی نی تو؟؟؟

توچولوت ؟؟

عخشت ؟؟؟

همشالت ؟؟؟

♛لینـ בا♛
کککک شوخیدم جیگر بابا
نمیتونستی سوزشو کم کنی؟؟ بیا بغلت کنم عزیزم...من جا خواهرت عزیزم^^
♛لینـ בا♛
نشد دبگه کککک
بیا بغلم هقق هفقق

مودونم دلت نومویاد مده نه؟؟؟

بلابلاااا ..

توت فلندی موخوای ؟؟؟😋🍓

بویااا

♛لینـ בا♛
ای خدااااا ای نی نی چقد جیگره
دلم رفت بلا بلا کککک
یا اونی حالا مافورتو آویزون نکن دیه مثلا 21 سالته..بیخی بابا...هرچقد میخای گریه بکن خواهرم...حالا بیا بگل..کک
♛لینـ בا♛
دقیقا چون 21 سالمه میریزم تو خودم جیگر
بازم میکم سری بعدی بی زحمت سوزشو کم کن..آفلیییییین ^_^
♛لینـ בا♛
باوشه ککک
تو چالش ها شرکت کن دلت واشه یکم بخندی ککک
من از هرطور کونم گشاده..من معمولا چالشای اینستارو خیلی انجام میدم...فک کن ب خواهرزاده ی یک سالم چالش oh na na na رو یاد دادیم البته یاد دادن که نه ولی اوه نه نه نه اشو میگ پاشو میزنه ب پایه ما...یا مثلا هروقت منو خواهرم میخایم چالش انجام بدیم فیلم بگیریم این میپره وسط ما میگه بگل!! باشه اونی جانم چالشم شرکت میکنم ولی چون هنو تو تحریم لپ تاپم نمیتونم چیزی تو وبم منتشر کنم
♛لینـ בا♛
چرا؟!
با گوشی میتونی متن منتشر کنی
گوشی من کاااملا قدیمیه ولی هرغلطی تقریبا باهاش کردم XD
گزینه انتشار و برگشتو میزنم کار نمیکنه منتشر نمیشهههه فاااااک تو وب کصخلم --__--
♛لینـ בا♛
گزینه پیش نویس رو بزن ببین پیش نویس میشه؟!
اگ نشد بگو یه راه دیگه ارو امتحان کنیم

:(

♛لینـ בا♛
چرا ناراحت؟!
اوک امتحان میکنم نشد میگم
♛لینـ בا♛
باوشه بیبی^^

دلت نله ...

بد دیده نمیادااا🙂

بلابلا ‌...

ددی یهه عاالمه خولاتی دلفتم ...

یهه عاالمهههههه

هلچی خواشتی بودو بهت بدم 🙂😋🍓

♛لینـ בا♛
واووووو ولخرجی کردی کککک
پفک بده اگ داری^^

هوم ...

آله پوفتکم خلیدم ...

ته ستلی دوش دالی بهت بدم ؟؟؟

♛لینـ בا♛
توپی و چرخی ^-^

تلا پوفتکتم اون مدلیه ته من دوجتم ؟؟؟

دخیخا هونالو خلیدم ....

بیا بوخول ..●○

به ددید تنبود اشتیکل از ●○اشتف نوماییدم 🙂

♛لینـ בا♛
ککککک تشابه ؟!
میسی جیگر

هوم ...خیدییی تسابه 🙂

توف فلندی موخولی ؟؟؟🍓🍓🍓

خوهاش 🙂😙🍓

♛لینـ בا♛
تو بخور من بعدا میخورم

خفلی بزدم لوش 🙂

♛لینـ בا♛
^3^

😄🍓😋

^3^

متخاخل 😙

♛لینـ בا♛
میسی ^^

خوآش ..

میدمممم ...هنو بلف داله موآد ...

♛لینـ בا♛
خوبه لذت ببر ازش^^

دای سوما نومویاد دیده ؟؟؟

 

♛لینـ בا♛
نه ^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ