دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


دلتنگی..

دلتنگی دردیه که امانتو میبره..

قصد بدی نداره فقط میخواد اخطار بده..

که حال قلبت خوب نیست برسونش به اون کسی که ..

میخوادش..

هیچ وقت از لحظات دلتنگی نباید دلگیر بشیم..

اون زنگ خطریه برای..

قلب پیوند خورده..

به روح دور از تو..

 

" Marya Ponz "

 

اوووو چه جمله ای^-^

♛لینـ בا♛
قشنگه
برا من نیس^^

اره دیدم اصمشونو^-^

♛لینـ בا♛
یس یس^^
قلبونت گل گل^^ من همینجوری یهو ب ذهنم اومد گفتم وقتی متنتو خوندم یاد نگار افتادم...هیییی دلم برا بوی تنشم تنگ شدههه...هر بار موقع حرف زدن باهم کلی گریه میکنیم...دلم براش تنگ شده...زنگ خطر ب صدا دراومده......
♛لینـ בا♛
اره :/
مراقب قلبت باش^^
باشه..هیییی خیلی چیزا تو زندگیت اون طور ک میخایم نمیشههه ¡__¡
♛لینـ בا♛
اره
:/

👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻😍😍😍💔

عالیییییییى^~^

♛لینـ בا♛
فدامدا^^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ