دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


شنیدن صدا..

گاهی وقتا..

چنتا کلمه آرومت میکنه..

گاهی دیدن چنتا عکس و بغلش گرفتن و بوسیدنش آرومت میکنه..

گاهی دیدنش..

گاهی شنیدن صداش..

گاهی همقدمی باهاش..

گاهی فقط نگاهاش..

ولی..

وای به حال روزی که..

حتی درمونده ی یه لحظه از..

شنیدن صداش باشی..

اونوقته که..

داغون میشی..

دلتنگ میشی..

گریه میکنی..

عکساشم میبینیا ولی اروم نمیشی..

خاطراتتو مرور میکنیا ولی بازم اروم نمیشی..

این لحظه فقط..

صداشو میخوای بشنوی..

تا آروم بشی..

همین..

 

" Kim Linda "

وااااااییییییییییییی

لیندا این متنات منو اروم و داغونم میکنهههههههه:(

نمدونم چرا؟

♛لینـ בا♛
نمد
شاید همدردیم^^

😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭😭

♛لینـ בا♛
مودونم
دونت کرای هقققق هقققق

ددی ...

تی سوده ؟؟؟

دلت بلا تی تند سوده ؟؟

بیا توت فلندی بوخول خوف سی 😙🍓

♛لینـ בا♛
برا همه
دوستام 
نورا
هم باشگاهیام
استادم هققق هققق
دلتنگی دردیه ک امانتو میبره قصد بدی نداره فقط میخواد اخطار بده ک حال قلبت خوش نیس.... برسونش ب اون کسی ک میخوادش.... هیچ وقت از لحظات دلتنگی نباید دلگیر بشیم.... اون زنگ خطریه برای قلب پیوند خورده ب روح دور ازت....
♛لینـ בا♛
وات ده؟!
جمله ات عااالی بود پستش میکنم^^

پروفت o_O
الان مثلا خودتو با کی شیپ کردی!؟

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻❤️👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻👌🏻

♛لینـ בا♛
چاکر شوما +~+

😢😪

♛لینـ בا♛
گریه نکن جیگر^^

بوشه😢

♛لینـ בا♛
موس موس^-^

قوبانت🙃

♛لینـ בا♛
خدانکنه^-^

نول ته اینداعهه ...

اداهی ...

منم دلم بلا جوجتام تندیدهههه😭😭😭😭😭😭😭

جوجتاامو موخوااااام 😭😭😭

♛لینـ בا♛
صداش و دیدنش^^
منم هققق هققق

آها ‌... خو بهس زنگ بزن 🙂

دیله نتون 😭😭

♛لینـ בا♛
نوموشه
همه خونه ان :/

دوست دارمم🤗

♛لینـ בا♛
منم منم منم منم

🙂 نمد دیدهههه ...

اخد از مق من تاال نتششش ...

♛لینـ בا♛
باشه باشه ککک

😂😂😂

تی خفل ؟؟

مقم تلتید اش بس ازش تال تسیدییی😖

♛لینـ בا♛
عجب :|
هیچی نیس

من خعلیی🖤-🖤

♛لینـ בا♛
خیلی چی؟!

دوست دارم🤪

♛لینـ בا♛
من بیشتر^^

چلا هیتی نیسی ؟؟؟

تلااااا ؟؟؟

♛لینـ בا♛
نیس دیگه چیکارکنم
اونی تو خیلی احمقی شیپ چیههه¿¿فن آرت جیکووووکههههههه من از شیپای دختر پسری متننننفرررررممممم
♛لینـ בا♛
مگ من گفتم دختر پسری؟!
کسی اینجا دخترپسری شیپ نمیکنه
پسر پسر و دختر دختر
تمام

🤣🤣🤣

کالی نتون ...

♛لینـ בا♛
باوشه^^

قرار بود من بیشتر دوص داشته باشم😥

♛لینـ בا♛
باوشه ^-^
تو گفتی پروف چی میگه الان خودتو باکی شیپ کردی...همین الان منظورتو گرفتم لنتی...آخه یه نگاه ب عکس بنداز فقط ب موضوعش دقت نکن...بابت اون احمق هم ک گفتم...پوزش --___--
♛لینـ בا♛
:/
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ