دورهمی دوتا بامرام

رفاقتمون تا پای دار پایداره ^-^


میگن..

میگن ..

مجازی ها هیچوقت..

جای واقعی هارو ..

نمیگیرن.. ولی..

من خودم مجازی هایی دارم..

که حتی بیشتر از واقعی ها کنارم بودن..

بیشتر از واقعی ها درکم کردم..

بیشتر از واقعی ها لبخند به لبم آوردن..

هرچند بعضیاشون هم بیشتر از واقعی ها شکستنم..

ولی گذشتم ازشون..هرچند که من کینه ایم..

ولی بازم همین مجازی ها نقش مهمی تو زندگیم داشتن و دارن..

همین مجازیا شدن بهترین خانواده ی من..

هرکدوم جای خودشون رو با نقش مختلفشون توی قلبم دارن..

همه اتون رو دوست دارم مجازی های من..

 

قلیااان شمااا😚🤣🤣

♛لینـ בا♛
خدانکنه نی نی^^

manam dooset daram zendegim

♛لینـ בا♛
منم خانومی^^

اشتال نداله حالا یه دفه ...😚

♛لینـ בا♛
^3^

خوفی ؟؟؟

آهند ددید دوزاستم ...😊

بیتال بیدم دیدل ...

♛لینـ בا♛
دیدم عزیزدلم
ممنون خسته نباشی گلم^^

ددی ...

زش نسود عتشس ؟؟

♛لینـ בا♛
no^^

اوتی 😊😚

♛لینـ בا♛
^3^
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
Edited By Ms. ЭЯОЯ